LuK 415 0140 10 Radzymin

KOŁO DWUMASOWE CITROEN C5 C5, C5, 406, 807 2,2HDI LUK ZMS WERSJA SILNIKA: DLA SILNIKÓW Z KOŁEM ZAMACHOWYM DWUMASOWYM INFORMACJE DODATKOWE: BEZ ZESTAWU ŚRUBOWEGO MAKS. KĄT PRZYŁOŻENIA STOPIEŃ : 20 LICZBA ZĘBÓW OZNACZENIE MAKS. KĄTA PRZYŁOŻENIA : 8 MAKS. LUZ POCHYLENIA MM : 1,6 INFORMACJE DODATKOWE: …

od 1 289 Najbliżej: 30 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

KOŁO DWUMASOWE CITROEN C5 C5, C5, 406, 807 2,2HDI LUK ZMS WERSJA SILNIKA: DLA SILNIKÓW Z KOŁEM ZAMACHOWYM DWUMASOWYM INFORMACJE DODATKOWE: BEZ ZESTAWU ŚRUBOWEGO MAKS. KĄT PRZYŁOŻENIA STOPIEŃ : 20 LICZBA ZĘBÓW OZNACZENIE MAKS. KĄTA PRZYŁOŻENIA : 8 MAKS. LUZ POCHYLENIA MM : 1,6 INFORMACJE DODATKOWE: TARCZKA REGULUJĄCA TARCIE LICZBA OTWORÓW DO MOCOWANIA: 8 ARTYKUŁ UZUPEŁNIAJĄCY / INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: BEZ ŁOŻYSKA PROWADZĄCEGO CITRO C5,C8/PEUGE 406,607,807 2.2 HDI 03.00- Producent: LuK Kod EAN: 4005108210814 Numer OE: 0532L5 Indeks: 415014010 Przy montażu należy: - Prace naprawcze w obrębie sprzęgła muszą być wykonywane przez fachowy personel. Należy przy tym przestrzegać instrukcji obsługi producenta. - Przed montażem należy upewnić się, że nie ma żadnych wycieków w obrębie silnika i skrzyni biegów. - Nie dopuszczać do kontaktu z olejem i innymi tłuszczami tarczy sprzęgła i docisku. - Sprawdzić koło zamachowe pod kątem zadrapań, rowków i zaolejenia. - Sprawdzić kołki ustalające w obudowie skrzyni lub korpusie silnika czy nie są uszkodzone i czy są prawidłowo osadzone. - Przed złożeniem sprawdzić bicie tarczy sprzęgła, maksymalnie może on wynosić 0,8 mm. - Wałek sprzęgłowy (przed zamontowaniem tarczy) oczyścić, sprawdzić luzy, uszkodzenia i zużycie. Inne numery LUK415014010 415014010 415014010 LUK LU 415014010 0532L5 4005108210814 0532.L5 9 025 015 02 L-09025-0015-02 PSA0532L5 VAL835008 835008 VA 835008 Założona w 1965 roku niemiecka firma LuK na początku działalności trudniła się wyrobem komponentów sprzęgła oraz układu wysprzęglającego. Innowacyjność rozwiązań, wysoka jakość materiałów wykorzystywanych do produkcji, a także staranność wykonania części przyczyniły się do szybkiego rozwoju firmy, która już w latach 70. otworzyła filie w Meksyku i Brazylii. W poszerzanym stopniowo asortymencie znalazły się sportowe sprzęgła, a wkrótce też jedne z pierwszych dwumasowych kół zamachowych na światowym rynku motoryzacyjnym – w 1985 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło seryjną produkcję tych komponentów na potrzeby koncernu BMW. W latach 90. Obecnie części marki LuK wykorzystywane są do pierwszego montażu w samochodach wiodących światowych producentów, między innymi Porsche, BMW, Volkswagen i Mercedes-Benz, a ich niezawodność i wysoką jakość doceniają również wymagający klienci na niezależnych rynkach elementów zamiennych. W ofercie firmy LuK znajduje się bogaty wybór pomp podciśnienia, tarcz i docisków sprzęgła, łożysk oporowych oraz innych komponentów układu kierowniczego i przeniesienia napędu dla wielu modeli samochodów marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich. OEM (Oryginal Equipment Manufacturer) - części produkowane przez producentów samochodów wg. ich drobiazgowych wytycznych. Stosowane przy produkcji samochodów oraz jako części zamienne w autoryzowanych stacjach. Są bardzo drogie i bardzo rzadko stosowane jako część zamienna zarówno w ASO jak i serwisach niezależnych. OE (Oryginal Equipment) - części wyprodukowane przez producentów części (a nie producentów samochodów) - często firmowane logiem producenta części oraz producenta samochodu. Produkt cenowo tańszy od OEM, jednak nadal bardzo drogi. Części te stosowane są jako zamienniki w ASO. Aftermarket - części zamienne produkowane przez producentów części. Na produktach "aftermarketowych" nie ma logo producentów samochodu.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • LUK