Transformacja cyfrowa procesów biznesowych Radzionków

Spis treści Podziękowania 9 Wstęp Transformacja cyfrowa – ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej (Sylwia Sysko-Romańczuk) 11 Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach – od pomysłu do rozdziału (Sylwia Sysko-Romańczuk) 16 Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej – źródła, przejawy …

od 38 Najbliżej: 5 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Spis treści Podziękowania 9 Wstęp Transformacja cyfrowa – ku nowym biznesom i regułom gry rynkowej (Sylwia Sysko-Romańczuk) 11 Metodyka rozwoju kompetencji naukowych w pięciu krokach – od pomysłu do rozdziału (Sylwia Sysko-Romańczuk) 16 Część I. Fundamenty transformacji cyfrowej – źródła, przejawy i skutki Rozdział 1. Już transformacja czy jeszcze restrukturyzacja? Dylematy definicyjne (Mateusz Rafalik) 27 Rozdział 2. Innowacje technologiczne w polskich przedsiębiorstwach (Dariusz Kozakiewicz) 47 Rozdział 3. Nadrzędność decyzyjna we współpracy ludzi z systemami informatycznymi (Beata Jamka) 65 Rozdział 4. Rola startupów w kształtowaniu nowych rynków (Tomasz Bruliński) 79 Część II. Transformacja cyfrowa – zmiana procesów w łańcuchu wartości przedsiębiorstw Rozdział 1. Proces zakupowy – algorytmizacja łańcucha dostaw w branży e-commerce (Paweł Piotrowicz) 99 Rozdział 2. Proces produkcji – wykorzystanie modelu mikrosieci w branży energetycznej (Grzegorz Kluj) 113 Rozdział 3. Proces sprzedaży – metody planowania popytu w branży FMCG (Marcin Hermanowicz) 131 Rozdział 4. Proces obsługi – mapowanie podróży klienta w branży telekomunikacyjnej (Agnieszka Kruszyńska-Fischbach) 156 Zakończenie Transformacja cyfrowa – implikacje badawcze dla nauk o zarządzaniu i jakości (Sylwia Sysko-Romańczuk) 180 Spis tabel 186 Spis rysunków 188

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jamka
Format
  • b5
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Ilość stron
  • 188
Rok wydania
  • 2021
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788381562652