Magura Hamulec Mt8 Sl Czarny Przód Lub Tył Radomyśl Wielki

Hamulec Tarczowy MAGURA MT8 SL HC-Carbon 2 tłoczki 950 mm lewy, przód Nr. 6451 2D Zestaw hamulców tarczowych Magura MT8 SL HC Idealny do wyścigów cross country i maratonów: zestaw hamulców tarczowych Magura MT8 SL Zwiększony współczynnik przełożenia da Ci poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji …

od 1 068,35 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Hamulec Tarczowy MAGURA MT8 SL HC-Carbon 2 tłoczki 950 mm lewy, przód Nr. 6451 2D Zestaw hamulców tarczowych Magura MT8 SL HC Idealny do wyścigów cross country i maratonów: zestaw hamulców tarczowych Magura MT8 SL Zwiększony współczynnik przełożenia da Ci poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji podczas zawodów. Nowe dźwignie HC z jednym palcem modulują ogromną siłę hamowania zgodnie z życzeniem. Pomimo śmiesznie niskiej wagi zestaw hamulców tarczowych MT8 SL oferuje najwyższą siłę hamowania i stabilność w rodzinie 2-tłoczkowej. Bezkompromisowa lekka konstrukcja, zaprojektowana do celów wyścigowych. Popularne dźwignie HC z jednym palcem są teraz dostępne w wersji karbonowej. Dźwignie są wygodne w dotyku, a zaawansowany technologicznie materiał łączy w sobie ultralekką wagę i sztywność, co jest wyraźną korzyścią dla kolarzy. Cechy - Magura MT8 SL Optymalna odporność na ciepło Ergonomiczne, jednopalcowe dźwignie z włókna węglowego Kute, jednoczęściowe, 2-tłoczkowe zaciski hamulcowe aluminiowe Regulacja zasięgu za pomocą klucza imbusowego 3 mm Kompatybilny ze wszystkimi tarczami MAGURA Storm, Storm HC i Storm SL / SL.2 Wyprodukowano w Niemczech Zaprojektowano i skonstruowano w Niemczech Rok modelowy 2019 Cechy produktu Zastosowanie: MTB Cross Country (XC), All Mountain Dane techniczne: W pełni hydrauliczne, dwutłoczkowe zaciski pływające Regulacja zużycia klocków: automatyczna Przewody hamulcowe: dętki MAGURA disc ( łatwe skracanie ) Medium transmisyjne: olej mineralny MAGURA Royal Blood Montaż banjo: Tak Układ hydrauliczny: Otwarty, z komorą rozprężną Wewnętrzny standardowy montaż (IS): Tak, adapter EBT (Technologia łatwego odpowietrzania): Tak Regulacja zasięgu: Tak (za pomocą narzędzia / klucza imbusowego 3 mm) Konstrukcja klapki: Tak Shift Mix: Tak (opcjonalnie) BAT (regulator punktu zgryzowego): Nie OPD (zacisk w konstrukcji jednoczęściowej): Tak Montaż Postmount (PM): Tak, montaż bezpośredni Zaciski dźwigniowe 2-częściowe: Tak Śruby: Aluminum Materiał śrub mocujących: aluminium Materiał klamki / tłoczka: Carbotecture SL (tłoczek), carbon (klamka) Klamka: na 1 palec Materiał zacisków: aluminium Długość przewodu: 950 mm przód Kolor Węgiel (dźwignie) Mystic grey (zaciski) Waga 225 g. Technologia Czym jest Carbotecture? W branży motocykli i rowerów MAGURA oznacza najwyższą możliwą jakość, solidną niezawodność i dojrzałe komponenty z własnej produkcji w Niemczech. Opracowując specjalne materiały i procesy, takie jak Carbotecture® i Carbolay®, zrealizowaliśmy projekty i konstrukcje, których żaden inny producent nie jest w stanie wdrożyć. Ustanowiliśmy również niezwykle skuteczny system zapewnienia jakości w naszych zakładach produkcyjnych i montażowych w Hülben i Hengen w pobliżu oryginalnej fabryki w Bad Urach. Hamulce MAGURA są lekkie, bardzo stabilne i działają niezawodnie przez wiele lat – i realizujemy te cechy za pomocą kilku tworzyw sztucznych, które sami opracowujemy. Jednak Carbotecture to zdecydowanie nie tylko „tworzywo sztuczne” – to o wiele więcej! Uważamy się za architektów naszych materiałów – a termin Carbotecture® to połączenie terminów carbon i architecture. Oto krótkie wyjaśnienie, w jaki sposób tworzymy nasz podstawowy materiał Carbotecture®: Przede wszystkim mieszanka polimerów high-tech i włókien węglowych lub szklanych jest przekształcana w granulat z tworzywa sztucznego za pomocą kilku złożonych procesów. Podczas przetwarzania granulatu do gotowego komponentu włókna węglowe są optymalnie wyrównywane, aby sprostać przyszłym wymaganiom naprężeń. Ten proces „Carboflow” może stworzyć dowolny pożądany kształt z granulatu podczas procesu formowania wtryskowego. Carbotecture® oferuje duże zalety w porównaniu do klasycznego lekkiego aluminium – na przykład jest o 50% lżejszy, ale posiada taką samą wytrzymałość na rozciąganie i zerwanie! Dzięki naszym wysoce rozwiniętym maszynom i procesom Carbotecture® jest rzeczywiście materiałem marzeń, z którego można tworzyć gładkie powierzchnie o niemal każdym złożonym kształcie – i tak też produkujemy nasze sztywne, a jednocześnie lekkie hamulce główne. BMW również polega na szczególnych właściwościach Carbotecture® w swoich motocyklach – na przykład sprzęgło główne BMW GS jest również wykonane z tego materiału. Zwiększamy odporność naszego materiału Carbotecture SL® poprzez integrację włókien węglowych średniej długości z poliamidami zamiast krótkich włókien – a to również zmniejsza wagę materiału. Mistrzowie hamulców z naszej nagradzanej serii hamulców tarczowych MT są wykonane z Carbotecture® i Carbotecture SL®. Kolejnym z naszych materiałów jest Carbolay®. Jest on produkowany w całkowicie zautomatyzowanej procedurze, podczas której proces tekstylny jest używany do pozycjonowania włókien węglowych zgodnie z obciążeniem. Włókna są następnie automatycznie impregnowane żywicą w formie. Ten proces umożliwia nam produkcję dźwigni Carbolay® w atrakcyjnej i ergonomicznie zoptymalizowanej formie – a ostrza osiągają również idealne przenoszenie siły palców dzięki wysokiemu stopniowi sztywności i niskiej wadze. Wersja OEM - bez pudełka. W komplecie: 2 hamulce przód i tył, 4 śruby do adapterów. Hamulec gotowy do założenia.

Specyfikacja

Producent
  • Magura
Typ roweru
  • MTB/Trekking
Montaż
  • Dwustronny
Model
  • MT8 SL