System Zarządzania Jakością Według Normy Iso 9001:2015 - Marek Bugdol Radlin

4,75
4 opinie

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 Marek Bugdol Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność …

od 37,17 Najbliżej: 30 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 Marek Bugdol Jakość jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na wybory konsumenckie. Nawet tam, gdzie dominuje cena, klienci porównują ją do jakości. Ta ostatnia kojarzy się bowiem z atrakcyjnością i prestiżem. Owa zależność wykorzystywana jest już na etapie projektowania nowych wyrobów czy usług. Kiedy firma ogłasza, że pracuje nad czymś wyjątkowo atrakcyjnym, zazwyczaj zwiększa się liczba osób chcących uczestniczyć w danym projekcie oraz konsumentów gotowych ustawić się zawczasu w kolejce. Jakość jest od dawien dawna jednym z najważniejszych czynników osiągania przewagi konkurencyjnej. Jedynym ze sposobów na doskonalenie wyrobów i usług jest wprowadzenie w firmie systemu zarządzania jakością. To opracowanie zostało w całości poświęcone praktycznym możliwościom wdrażania i utrzymywania systemu zarządzania jakością według najpopularniejszej normy ISO 9001:2015. Publikacja zawiera opis i interpretację poszczególnych punktów owej normy. Ukazuje aktualny stan wiedzy na temat różnorakich jej kryteriów i podpowiada metodologię ich zastosowania. Uczula również na ograniczenia normy ISO 9001:2015. Przygotowując książkę, jej autor korzystał z własnych doświadczeń nabytych w trakcie pełnienia funkcji auditora i konsultanta jakości. Publikację polecamy studentom zarządzania, konsultantom jakości, auditorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości. Marek Bugdol - profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, kierownik Katedry Zarządzania Jakością, członek Komitetu Polskiej Nagrody Jakości. Autor jedenastu książek i ponad 180 artykułów oraz opublikowanych referatów. Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania systemów jakości i koncepcji TQM zdobywał w przemyśle, a także w administracji publicznej. Jest również menedżerem jakości. Spis treści Wprowadzenie Rozdział 1. Kontekst organizacji 1.1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu 1.1.1. Kontekst zewnętrzny (4.1) 1.1.2. Kontekst wewnętrzny 1.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych (4.2) 1.3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością (4.3) 1.4. System zarządzania jakością i jego procesy (4.4) Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Przywództwo i zaangażowanie 2.2. Orientacja na klienta (5.1.2) 2.3. Polityka (5.2) 2.4. Role, odpowiedzialność i uprawnienia w organizacji Rozdział 3. Planowanie 3.1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans (6.1) 3.2. Cele jakości i planowanie ich osiągnięcia (6.2) 3.3. Planowanie zmian (6.3) Rozdział 4. Wsparcie 4.1. Zasoby (7.1) 4.1.1. Ludzie (7.1.2) 4.1.2. Infrastruktura (7.1.3) 4.1.3. Środowisko prowadzenia procesów (7.1.4) 4.1.4. Zasoby do monitorowania i pomiarów (7.1.5) 4.1.5. Wiedza organizacji (7.1.6) 4.2. Kompetencje (7.2) 4.4. Komunikacja (7.4) 4.5. Udokumentowane informacje (7.5) Rozdział 5. Działania operacyjne 5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi (8.1) 5.2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług (8.2) 5.2.1. Komunikacja z klientem (8.2.1) 5.2.2. Określenie wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.2) 5.2.3. Przegląd wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.3) 5.2.4. Zmiany wymagań dotyczących wyrobów i usług (8.2.4) 5.3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług (8.3) 5.4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (8.4) 5.4.1. Postanowienia ogólne (8.4.1) 5.4.2. Rodzaj i zakres nadzoru (8.4.2) 5.4.3. Informacje dla zewnętrznych dostawców (8.4.3) 5.5. Produkcja i dostarczanie usługi (8.5) 5.5.1. Nadzorowanie produkcji i dostarczania usługi (8.5.1) 5.5.2. Identyfikacja i identyfikowalność (8.5.2) 5.5.3. Własność należąca do klientów lub dostawców zewnętrznych (8.5.3) 5.5.4. Zabezpieczenie (8.5.4) 5.5.5. Działania po dostawie (8.5.5) 5.5.6. Nadzorowanie zmian (8.5.6) 5.6. Zwolnienie wyrobów i usług (8.6) 5.7. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami (8.7) Rozdział 6. Ocena efektów działania 6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena (9.1) 6.1.1. Postanowienia ogólne (9.1.1) 6.1.2. Zadowolenie klienta (9.1.2) 6.1.3. Analiza i ocena (9.3.1) 6.2. Audyt wewnętrzny (9.2) 6.3. Przegląd zarządzania (9.3) 6.3.1. Postanowienia ogólne (9.3.1) 6.3.2. Dane wejściowe do przeglądu zarządzania (9.3.2) 6.3.3. Dane wyjściowe z przeglądu zarządzania (9.3.3) Rozdział 7. Doskonalenie 7.1. Postanowienia ogólne (10.1) 7.2. Niezgodności i działania korygujące (10.2) 7.3. Ciągłe doskonalenie (10.3) Suplement. Błędy w procesie wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością Zakończenie Bibliografia Skorowidz

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Bugdol Marek
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 158 x 235
Rok wydania
  • 2018
Ilość stron
  • 184
ISBN
  • 9788328345331
Model
  • miękka

Opinie System Zarządzania Jakością Według Normy Iso 9001:2015 - Marek Bugdol Radlin

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,75 na podstawie 4 opinie
  • k...s
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobre ceny, doskonała jakość o bardzo szybka realizacja zamówienia.
  • g...a
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    przystępne opracowanie
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • s...o
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Zgodna z oczekiwaniem
  • m...3
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    ciekawa ksiazka
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania