Sprzedaż naturalna Racibórz

"Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku …

od 31,92 Najbliżej: 38 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

"Sprzedaż Naturalna" jest ideą wolną od wszelkich technik i manipulacji, daleką od nudnych, przepełnionych słowami kluczami monologów, wygłaszanych pod adresem klienta. Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ponieważ staniesz się "sprzedawcą naturalnym", który poradzi sobie w każdej sytuacji. Spis treści: Opinie o książce Magdalena Zelek Szkolenie, które zmienia i sprzedawcę, i człowieka Krzysztof Szymański Sprzedaż Naturalna to fundamenty współczesnej komunikacji Wojciech Rembowski Nauka Sprzedaży Naturalnej jest jak autostrada, którą błyskawicznie dociera się do wytyczonego celu Mateusz Warmuz Dekalog Komunikacji ułatwia nie tylko sprzedaż, ale i porozumienie w każdej życiowej sytuacji Magdalena Kołucka Sprzedaż to proces, w którym najważniejszy jest człowiek Wstęp 1. Wskazówki na start 1.1. Kategorie sprzedawców 1.2. Czy dobrym handlowcem trzeba się urodzić? 1.3. Dobra rada na początek 1.4. Czym jest Sprzedaż Naturalna? 1.5. Sztuka patrzenia w lustro 1.6. Zasada Charliego Woopa 1.7. Instrukcja obsługi 1.8. Wiedzieć coś, a tego nie robić to tak, jakby nic nie wiedzieć 1.9. Model 6 kroków od wiedzy do rezultatu 2. Elitarny zawód 2.1. W życiu nie ma nic za darmo 2.2. Wszystko na tym świecie powstaje trzy razy 2.3. Chcesz zmian w swoim życiu? 2.4. Droga na skróty najczęściej bywa najdłuższa 2.5. Znaczenie zawodu sprzedawcy 2.6. Twoje nastawienie do zawodu 3. Dlaczego Sprzedaż Naturalna? 3.1. Technika sprzedaży na stopę w drzwiach 3.2. Technika sprzedaży na kłanianie się 3.3. Technika sprzedaży na urzędnika 3.4. Technika sprzedaży na pieska 3.5. Technika sprzedaży na Columbo 3.6. Prawdziwy mistrz sprzedaży 3.7. Wszystko, co robisz dla innych, wraca dziesięciokrotnie wzmocnione 3.8. Naucz się zadawać pytania, aktywnie słuchać i budować słowem obrazy 3.9. Dlaczego warto zostać sprzedawcą naturalnym? 4. Wirusy, korzyści i Excel 4.1. Mózg. Program antywirusowy i wirusy 4.2. Jaki jest dzisiejszy klient? 4.3. Zaufanie do drugiego człowieka 4.4. Zachowanie sprzedawcy na dzisiejszym rynku 4.5. Sprzedaż według Harleya-Davidsona 4.6. Czyje problemy rozwiązujesz, będąc profesjonalnym sprzedawcą? 4.7. Pułapka Excela 5. Definicja Sprzedaży Naturalnej i komunikacji 5.1. Definicja Sprzedaży Naturalnej 5.2. Emocjonalne bankowe konto 5.3. Na czym polega proces komunikacji? 5.4. Straty w procesie komunikacji 5.5. Historia o zielonej karcie 5.6. To, w jaki sposób mówisz i jak się zachowujesz, ma znaczenie 6. Tryb awaryjny 6.1. Budowa i funkcjonowanie mózgu 6.2. Sześciościeżkowy magnetofon i magazyn doświadczeń 6.3. Historia o przekonaniach i maszynce do mięsa 6.4. Historia o psie rasy pitbull 6.5. Zjawisko tryb awaryjny 6.6. Tryb awaryjny i Windows 6.7. Objawy trybu awaryjnego 6.8. Magazyn doświadczeń klienta 6.9. Wpływ emocji na proces komunikacji 6.10. Wewnętrzny zbiornik na emocje 6.11. Zarządzanie własnymi emocjami 6.12. Podsumowanie 7. Dekalog Komunikacji klucz do sukcesu 7.1. Dekalog Komunikacji 7.2. Mowa jest srebrem, a milczenie złotem 7.3. Mniej mów, zadawaj pytania i słuchaj uważnie 7.4. Historia o sprzedawcy kserokopiarek Przykład nr 1 Przykład nr 2 Przykład nr 3 7.5. Historia o sprzedawcy notebooków 7.6. Pierwsze prawo Dekalogu Komunikacji 7.7. Drugie prawo Dekalogu Komunikacji 7.8. Trzecie prawo Dekalogu Komunikacji 7.9. Czwarte prawo Dekalogu Komunikacji Przykład nr 1 Przykład nr 2 Przykład nr 3 Przykład nr 4 Przykład nr 5 7.10. Piąte prawo Dekalogu Komunikacji 7.11. Szóste prawo Dekalogu Komunikacji 7.12. Siódme prawo Dekalogu Komunikacji Typowe błędy przy zadawaniu pytań Sytuacje, w których można zadawać pytania zamknięte 7.13. Ósme prawo Dekalogu Komunikacji 7.14. Dziewiąte prawo Dekalogu Komunikacji 7.15. Dziesiąte prawo Dekalogu Komunikacji 7.16. Podsumowanie 8. Sytuacja wyjściowa w sprzedaży 8.1. Sytuacja wyjściowa na tak 8.2. Sytuacja wyjściowa na nie! 8.3. Sytuacja wyjściowa na nie? 9. Zachowania 9.1. Trzeba zacząć od siebie 9.2. Profile zachowań Jak rozpoznać osoby o dominującym profilu osobowości? Jak rozpoznać osoby o inicjatywnym profilu osobowości? Jak rozpoznać osoby o stałym profilu osobowości? Jak rozpoznać osoby o krytycznym profilu osobowości? Osoba dominująca Osoba inicjatywna Osoba stała Osoba krytyczna 10. Zasady telefonowania 10.1. Strach przed telefonowaniem 10.2. To, co mówisz, ma mniejsze znaczenie niż sposób, w jaki to mówisz 10.3. Pamiętaj, do czego służy telefon 10.4. Co wolno Ci powiedzieć przez telefon, a czego nie? 10.5. Zasady, których musisz przestrzegać 10.6. Jak powinna wyglądać rozmowa telefoniczna? 11. Rozmowa handlowa 11.1. Historia o Jenny 11.2. Umówienie spotkania i przebieg rozmowy 11.3. Otwarcie sprzedaży 11.4. To, jak wyglądasz, ma duże znaczenie 11.5. Pamiętaj o uśmiechu i właściwej postawie 11.6. Budowanie relacji 11.7. Cel spotkania i kontrakt 11.8. Zdobywanie rekomendacji 11.9. Analiza motywów, potrzeb i obiekcji 11.10. Podsumowanie przebiegu rozmowy handlowej Zakończenie O autorze: Fryderyk Karzełek - twórca Klubu 555, przedsiębiorca i trener w takich obszarach jak rozwój osobisty, sprzedaż naturalna, komunikacja, przywództwo. Szkolił marki PZU, PKO BP czy Amplico Life. Jak sam mówi o sobie: „Codziennie rano budzę tysiące Polaków, by przez zmianę nawyków zmieniali swoje życie” (idea porannego wstawania szerzona w Klubie 555 dotarła już do ponad 2 milionów osób). Jest niekwestionowanym mistrzem samodyscypliny. W 2019 roku przeszedł pieszo ponad 2 tysiące kilometrów z własnego domu do hiszpańskiej miejscowości Santiago de Compostela. Jego bestsellerowa książka Pieniądze są sexy sprzedała się w nakładzie ponad 10 tysięcy egzemplarzy. W 2019 roku stworzył w ramach swojej firmy szkoleniowej zawód doradcy rozwoju osobistego.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Fryderyk Karzełek
Rok wydania
  • 2019
Kategorie
  • Dom i ogród
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 200
Wybrane wydawnictwa
  • Złote Myśli
Wybrani autorzy
  • Fryderyk Karzełek