K2 Brake Caliper Paint 400ml: Żółty lakier do zacisków i bębnów hamulcowych Racibórz

K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ML ŻÓŁTY K2 Brake Caliper Paint to profesjonalny lakier do malowania zacisków i bębnów hamulcowych . Specjalna receptura farby do zacisków została opracowana na bazie najwyższej jakości żywic. Dzięki temu K2 Brake Caliper Paint tworzy trwałą powłokę o wysokiej odporności …

od 24 Najbliżej: 20 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ML ŻÓŁTY K2 Brake Caliper Paint to profesjonalny lakier do malowania zacisków i bębnów hamulcowych . Specjalna receptura farby do zacisków została opracowana na bazie najwyższej jakości żywic. Dzięki temu K2 Brake Caliper Paint tworzy trwałą powłokę o wysokiej odporności temperaturowej, nawet do +260 stopi Celsjusza. Farba do zacisków hamulcowych w puszce K2 nadaje zaciskom modne o stylowe wykończenie o wysokim połysku. Do wyboru mamy 7 niepowtarzalnych kolorów: - wyścigowy czerwony - bystry niebieski - perlisty srebrny - śmiały żółty - ostra czerń - zieleń tropikalna - złoto królewskie Powłoka lakiernicza powstała na powierzchni zacisku po malowaniu, jest wysoce odporna na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne, pył hamulcowy, środki chemiczne (w tym płyny do mycia felg), sól, benzynę, kwaśne deszcze i niekorzystne warunki atmosferyczne. Działa również antykorozyjnie. Każdy z 7 kolorów lakieru do zacisków w sprayu zapewni niepowtarzalny wygląd kół w Twoim samochodzie. Jeśli zastanawiasz się jaką farbą pomalować zaciski – właśnie znalazłeś. Lakier do hamulców K2 to produkt wydajny i wyjątkowo łatwy w użyciu. Jedna puszka wystarczy na pomalowanie pary zacisków hamulcowych. Nie zwlekaj, zyskaj stylowe i efektowne wykończenie wyglądu swojego auta, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie. SPOSÓB UŻYCIA: Zaciski można malować bez i po demontażu. Przeszlifować powierzchnię papierem gradacji 240-360 w celu usunięcia rdzy oraz uzyskania późniejszej dobrej przyczepności farby. Odtłuścić powierzchnię, np. przy pomocy K2 Brake Cleaner. W przypadku malowania zacisków bez demontażu, dokładnie zamaskować sąsiadujące elementy. Przed użyciem wstrząsać pojemnikiem przez 1 min. Nanieść 2-3 warstwy w odstępach 10 min. Nie dopuszczać do zamalowania farbą elementów ciernych, przewodów oraz części ruchomych hamulca. Po zakończonej aplikacji odstawić na 30-60 min do całkowitego wyschnięcia. Pełne utwardzenie farby to 12 godzin w temperaturze 20 stopni.

Specyfikacja

Producent
  • K2
Pojemność
  • 0,4l

Opinie K2 Brake Caliper Paint 400ml: Żółty lakier do zacisków i bębnów hamulcowych Racibórz

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
3 na podstawie 2 opinie
  • Grzegorz
    3
    Oceniając przez pryzmat bardzo niskiej ceny - jakość zadowalająca. Można odświeżyć zaciski niskim kosztem, ale nie należy oczekiwać cudów. Producent nie zaleca najpierw nałożenia podkładu pod farbę, więc malujemy od razu farbą. Ja bym jednak drugi raz położył pierw chociaż jedną warstwę epoksydu, żeby farba lepiej kryła i przylegała. Jest naprawdę rzadka, więc albo malować delikatnymi warstwami - wtedy trzeba liczyć od 3 warstw w górę, albo grubiej - można się zmieścić w 3 warstwach, ale porobią się zacieki. Generalnie po 3 warstwach farba w miarę kryje, ale bardzo długo schnie. Co do trwałości to nie wiem - dziś dopiero pomalowałem. Powierzchnię zacisku oczyściłem druciakiem na wkrętarce - najlepsza opcja gdy robi się to na samochodzie. Ogólnie nie jest źle.
  • Grzegorz
    3
    Oceniając przez pryzmat bardzo niskiej ceny - jakość zadowalająca. Można odświeżyć zaciski niskim kosztem, ale nie należy oczekiwać cudów. Producent nie zaleca najpierw nałożenia podkładu pod farbę, więc malujemy od razu farbą. Ja bym jednak drugi raz położył pierw chociaż jedną warstwę epoksydu, żeby farba lepiej kryła i przylegała. Jest naprawdę rzadka, więc albo malować delikatnymi warstwami - wtedy trzeba liczyć od 3 warstw w górę, albo grubiej - można się zmieścić w 3 warstwach, ale porobią się zacieki. Generalnie po 3 warstwach farba w miarę kryje, ale bardzo długo schnie. Co do trwałości to nie wiem - dziś dopiero pomalowałem. Powierzchnię zacisku oczyściłem druciakiem na wkrętarce - najlepsza opcja gdy robi się to na samochodzie. Ogólnie nie jest źle.