automatyczny CTEK 40-107 CT5, 220 - 240 V, 12 V Racibórz

CTEK CT5 START/STOP, Ładowarka Akumulatorów 12V, Ładowarka I Konserwator Akumulatorów, Inteligentna Ładowarka Z Funkcją Odsiarczania, Konserwacją Pływakową/Impulsową I Technologią Start/Stop Utrzymywanie sprawności systemu Start/Stop Ładowarkę i zestaw do utrzymywania stanu naładowania akumulatorów …

od 751 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

CTEK CT5 START/STOP, Ładowarka Akumulatorów 12V, Ładowarka I Konserwator Akumulatorów, Inteligentna Ładowarka Z Funkcją Odsiarczania, Konserwacją Pływakową/Impulsową I Technologią Start/Stop Utrzymywanie sprawności systemu Start/Stop Ładowarkę i zestaw do utrzymywania stanu naładowania akumulatorów CTEK CT5 START/STOP 12 V opracowano specjalnie, aby utrzymać w najlepszym stanie akumulatory do pojazdów z systemem Start/Stop. Aby w pełni czerpać korzyści ze zmniejszenia zużycia paliwa i obniżenia emisji CO2, jakie zapewnia system Start/Stop, akumulator trzeba utrzymywać w stanie pełnego naładowania. CT5 START/STOP to wydajna inteligentna ładowarka, która jest też wyposażona w opatentowany przez CTEK system ładowania podtrzymującego/impulsowego. Dzięki niemu któremu można bezpiecznie pozostawić ładowarkę podłączoną do akumulatora na dłuższy czas, aby mieć pewność, że akumulator do pojazdu z systemem Start/Stop jest zawsze w pełni naładowany. Szybkie, łatwe, automatyczne ładowanie Podłącz i zapomnij Nieskomplikowana obsługa „podłącz i używaj”, nie trzeba naciskać przycisków ani wybierać trybów pracy – wystarczy, że podłączysz CT5 START/STOP do akumulatora, a następnie do sieci, wtedy ładowarka zrobi resztę. Opatentowana funkcja odsiarczania Jeśli akumulator nie był używany przez dłuższy czas, może stracić pojemność, a jego żywotność może się skrócić. Dzięki zastosowaniu impulsowego prądu i napięcia, ładowarka CT5 START/STOP bezpiecznie usuwa siarczany z ołowianych elektrod akumulatora, przywracając jego sprawność. Bezpieczeństwo i łatwość użycia Ładowarka CT5 START/STOP jest wyposażona w beziskrowe zaciski zabezpieczone przed zamianą biegunów. Jest również odporna na zachlapania, kurz i zwarcia, a zaawansowana technologia zapobiega przepięciom lub skokom napięcia. CECHY PRODUKTU Specjalnie zaprojektowana do pojazdów z systemem Start/Stop Współpracuje ze wszystkimi akumulatorami kwasowo-ołowiowymi 12 V Podłącz i zapomnij Opatentowana funkcja odsiarczania Odporna na zachlapania, kurz i zwarcia Beziskrowe zaciski zabezpieczone przed zamianą biegunów Brak konieczności odłączania akumulatora – ładowarka nie uszkodzi układów elektrycznych pojazdu Nie doprowadzi do przeładowania ani niedoładowania akumulatora. DANE TECHNICZNE Napięcie ładowania: 14,55V Typ ładowarki: Unikalny całkowicie automatyczny 8 etapowy proces ładowania Typy Ładowanych akumulatorów - kwasowo ołowiowe wykonane w technologii; WET (mokry), AGM, GEL EFB Pojemność akumulatora: 14-110Ah, ładowanie konserwacyjne do 130 Ah Izolacja: IP65 (bryzgoszczelność i pyłoszczelność) Nr artykułu: 40-107 ZESTAW ZAWIERA ŁADOWARKĘ CTEK CT5 START STOP ZŁĄCZKĘ COMFORT CONNECT - EYELET M6 ZŁĄCZKĘ ZACISKOWĄ - KROKODYLKI INSTRUKCJĘ PL W PDF

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Ctek
Model
  • CT5
Natężenie maksymalne (A)
  • 3,8

Opinie automatyczny CTEK 40-107 CT5, 220 - 240 V, 12 V Racibórz

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Bardzo praktyczna ładowarka, typowo przeznaczona dla samochodów z systemem start/stop z akumulatorami EFB i AGM. Wlasciwie powiem: Obowiązkowe wyposażenie po zakupie samochodu z systemem Start-stop! Używam ją na moim akumulatorze EFB i ładuję bez odpinania od samochodu. Maksymalne napięcie 14.55V i 3.8A. Polecałbym wszystkim, którzy mają właśnie konieczność doładowania akumulatora co jakiś czas bo system s/s jest bezlitosny dla akumulatora. Ładowarka pracuje u mnie jakieś 7 godz. (akumulatora 70 Ah) a sama obsługa polega tylko na podpięciu do "+" i do specjalnego złącza "-" nad akumulatorem (nie do minusa akumulatora!), później do gniazdka. Ładowarka jest więc prosta, skuteczna a prąd 3.8A wystarczający do takich zadań. Jeśli ktoś nie chce się doktoryzować a poprostu doładować akumulator to polecam! Jeszcze jedno, jesli pojawia się w samochodzie komunikat w stylu: niskie napięcie akumulatora... zostanie naładowany w czasie jazdy... to nie jest to prawda, chyb że wybieracie w długą kilugodzinną podróż .... najwyższa pora podładować akumulator. U mnie akumulator zaczął okazywać pierwsze oznaki końca po 3 latach.... dzięki też tzw systemowi odzysku energii.