Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy (E-book) Pyskowice

Otwórz z sukcesem sklep internetowy! Spełnij swoje marzenia, otwórz sklep internetowy, stań się spełnioną, przedsiębiorczą kobietą sukcesu w e-biznesie! Dowiedz się jak otworzyć sklep internetowy, na co zwrócić uwagę podczas jego planowania, przygotowywania oraz wdrażania. Sprawdź, jak zrobiły to …

od 23,05 Najbliżej: 12 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Otwórz z sukcesem sklep internetowy! Spełnij swoje marzenia, otwórz sklep internetowy, stań się spełnioną, przedsiębiorczą kobietą sukcesu w e-biznesie! Dowiedz się jak otworzyć sklep internetowy, na co zwrócić uwagę podczas jego planowania, przygotowywania oraz wdrażania. Sprawdź, jak zrobiły to inne kobiety, które mają zyskowne sklepy internetowe i ucz się od najlepszych! Jak otworzyć sklep internetowy? Nie potrzebujesz skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie musisz znać się na programowaniu. Za to bardzo wskazane jest, byś w sposób praktyczny zorganizowała sobie życie prywatne uwzględniając w nim swój sklepowy biznes. Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem. „Kobieta wkracza w e-commerce” może okazać się Twoją niezbędną towarzyszką, podczas tej niezwykłej biznesowej drogi. Prowadząc sklep internetowy nie raz będziesz wracać do wiedzy i wskazówek zawartych w tej książce. Znajdziesz w niej ćwiczenia, które pomogą ci określać cele, ustalić posiadane zasoby i zmotywować się do działania. Książka ta genialnie przygotowuje do prowadzenia internetowego sklepu wraz z wszystkim, z czym ten biznes się wiąże. E-commerce jest dla Ciebie! Opinie o książce Przy czytaniu tej książki zauroczyło mnie pozytywne nastawienie autorki i jej wiara w zdolności wielu przedsiębiorczych kobiet, które chcą się przebudzić i wyjść z inicjatywą, ale powstrzymuje je niepewność i zadają sobie pytania: Jak zacząć? Na co zwrócić uwagę? Książka podsuwa wiele pomysłów na rozpoczęcie swojej działalności gospodarczej w Internecie, której podstawą jest pasja. Zaangażowanie i szczerość w swoim przedsięwzięciu. Przykładem tego jest sama autorka (są wątki bardzo osobiste), jak i rozmowy z kobietami, które wspaniale odnajdują się na tym zapełnionym i wciąż rozwijającym się rynku sprzedaży. To świetny przewodnik po meandrach biznesu internetowego, pozwalający na opracowanie strategii sprzedaży i zaplanowanie swojej działalności krok po kroku. Wspaniale się ją czyta. Mirela Tomczyk Wydawnictwo ISKRY Lekka, przyjemna lektura dla każdej kobiety - nie tylko myślącej o e-biznesie. Autorka prowadzi nas przez różne etapy rozwijania firmy - od pomysłu po realizację. Staje się naszą przyjaciółką, powierniczką, doradcą. Ciekawe wywiady z innymi kobietami tylko potwierdzają fakt, że prawdziwy czas kobiecych biznesów w internecie dopiero nastanie. A Kasia - będzie miała w tym dużo swojego udziału. dr Anita Kijanka Com Creation, Wenusjanki Zobacz, co znajdziesz w środku... "Kobieta wkracza w e-commerce" to coś więcej niż tylko e-biznesowy poradnik dla kobiet! Książka ta łączy ze sobą technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym. To prawdopodobnie pierwsza na rynku tego typu publikacja. Znajdziesz w niej m.in.: Porady jak zacząć, na co zwrócić uwagę, Ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia, Wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce, Sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku. Spis treści: Spis treści Przedmowa 11 Wstęp 13 Skąd wziąć pomysł na sklep internetowy? 17 Pasja, zainteresowania, hobby 18 Umiejętności – rękodzieło 20 Wiedza, doświadczenia 21 Niezaspokojone potrzeby, luka na rynku 22 Innowacyjny pomysł przywieziony z zagranicy 23 Motywacja i przygotowanie do uruchomienia e-sklepu 27 Kto pomoże Ci osiągnąć sukces? 27 Cele i rozwój biznesu 32 Metody wyznaczania celów 34 Cele finansowe 38 Podstawowe założenia 40 Zarządzanie budżetem w działalności e-commerce 49 Programowanie na sukces 51 Organizacja i planowanie pracy 53 Delegacja zadań 56 8 Kobieta wkracza w e-commerce Pierwsze działania 61 Rynek i korzyści 61 Co jest potrzebne na start? 78 Nazwa sklepu internetowego i zakup domeny 81 Jakie oprogramowanie wybrać 84 Cechy dobrej szaty graficznej 92 Przygotowanie stron informacyjnych wraz z zawartością 97 Tworzenie opisów produktów 113 Tekst 113 Zalety własnych (dobrze przygotowanych) opisów 115 Zasada AIDA 118 Praktyczne wskazówki 121 Elementy strony produktu, które budują zaufanie 123 Zdjęcia 126 Pokonywanie trudności 129 Nieznajomość technologii 129 Przytłoczenie liczbą działań do wykonania i pytanie „od czego zacząć?” 131 Godzenie pracy z życiem rodzinnym 132 Wyzwania związane z logistyką 133 Samodyscyplina 139 Historie sukcesu 141 Własny e-sklep z dzieckiem u boku – Katarzyna Mitas, MayLily 143 Pasja i styl życia receptą na sukces – Patrycja Bujalska-Jabrzyk, Organeo 155 Łączenie studiów z prowadzeniem e-sklepu – Justyna Janik, Beksa 165 Wąska nisza, przekora i pozytywne myślenie – Joanna Krajewska-Godziek, Poszetka.com 175 I co dalej… 183 Sklep internetowy w 10 krokach – Zaproszenie na szkolenie 186