Metzeler ROADTEC 01R 130/70 17 752 SPORT TOURING XPLY 62H Puszczykowo

METZELER 130/70-17 TL 62H ROADTEC 01 Tył F706E3 Data produkcji: 2024 Dedykowana oś: Tył Dętka: TL Indeks: 1307017 OMME 62H ROD01 Indeks nośności: 62 = 265 kg Indeks prędkości: H - 210 km/h Kod EAN: 8019227313260 Kod producenta: 3132600 Model bieżnika: ROADTEC 01 Producent: METZELER Profil: 70 …

od 539 Najbliżej: 50 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

METZELER 130/70-17 TL 62H ROADTEC 01 Tył F706E3 Data produkcji: 2024 Dedykowana oś: Tył Dętka: TL Indeks: 1307017 OMME 62H ROD01 Indeks nośności: 62 = 265 kg Indeks prędkości: H - 210 km/h Kod EAN: 8019227313260 Kod producenta: 3132600 Model bieżnika: ROADTEC 01 Producent: METZELER Profil: 70 Przeznaczenie: Opony motocyklowe i skuterowe Rozmiar: 130/70-17 Średnica: 17" Szerokość: 130 Typ (konstrukcja): [-]-Diagonalna Waga [kg]: 5,49 ROADTEC™ 01 Rewolucja w segmencie Sport Touring: jeździ dłużej, dalej i bezpieczniej Nie bez przyczyny Metzeler Roadtec 01 jest jedną z najbardziej cenionych opon wśród motocyklowych turystów. Wysoki poziom przyczepności i przewidywalności prowadzenia, połączone z trwałością, komfortem, stabilnością i bezpieczeństwem nawet w chłodne i deszczowe dni to atrybuty turystycznej opony doskonałej. Wzmocniona konstrukcja osnowy, przemyślany profil bieżnika i twardsza mieszanka na środku opony tylnej, to natomiast gwarancja pewności prowadzenia, nawet pod obciążeniem bagażem i dwiema osobami. Metzeler Roadtec 01 ma wszystko, czego możesz oczekiwać od dobrej, turystycznej opony motocyklowej. Przyczepność na każdej asfaltowej drodze Nowe rozwiązania z zakresu mieszanki gumowej pozwoliły na uzyskanie wysokiej chemicznej przyczepności w zróżnicowanych warunkach.Nasz opatentowany proces mieszania komponentów umożliwia uzyskanie jednorodnej mieszanki, która ma dzięki temu lepsze właściwości chemiczne i jest bardziej odporna na zużycie.Radialne opony przednie mają w pełni krzemionkową mieszankę, która zapewnia przyczepność chemiczną, a w połączeniu z układem rowków, także mechaniczną. W radialnych oponach tylnych zastosowano dwie mieszanki, rozmieszczone w pasie środkowym (20% szerokości) i na obu barkach (80%).W środkowym pasie znajduje się mieszanka łącząca krzemionkę i sadzę, która zwiększa stabilność przy wysokich prędkościach, poprawia rozprowadzanie ciepła i zapewnia równowagę pomiędzy trwałością a przyczepnością.Rozmieszczenie mieszanek wg schematu "Cap&Base" – z cienką warstwą środkowej mieszanki umieszczoną także pod mieszanką barków – gwarantuje właściwe rozprowadzanie ciepła. Bezpieczeństwo na mokrych i mało przyczepnych nawierzchniach Do projektu opony ROADTEC™ 01, Metzeler wykorzystał nową koncepcję bieżnika zdolnego zwiększyć mechaniczną trakcję i odczuwalnie wpłynąć na efektywność przyspieszania i hamowania.Liczne rowki poprzeczne opony przedniej mają za zadanie zapewnić "chwytanie" asfaltu, a także odprowadzać wodę.Umieszczone prostopadle długie i krótkie lamele opony tylnej spełniają różne funkcje: podczas hamowania, krótkie lamele zapobiegają bocznym przesunięciom i zwiększają stabilność motocykla podczas przyspieszania, długie rowki zwiększają trakcję, szczególnie na nisko przyczepnych nawierzchniach Bieżnik ROADTEC™ 01 to nie tylko wyraz charakterystycznego stylu Metzeler, ale także efekt wytężonych prac nad osiągnięciem wysokiej mechanicznej przyczepności i efektywnego odprowadzania wody. Przebiegi i stałość osiągów ROADTEC™ 01 zapewnia o 10% dłuższe przebiegi niż ROADTEC™ Z8 INTERACT™.Innowacyjne profile pozwalają także na osiągnięcie krótszej, ale szerszej powierzchni styku, co wpływa na mniej intensywne i bardziej równomierne ścieranie bieżnika poprzez: zmniejszenie uślizgu mieszanki rozłożenie obciążenia pochodzącego od masy motocykla i przeciążeń na większą powierzchnię Dokładność trajektorii i stabilności Szyte na miarę struktury zapewniające dostosowaną charakterystykę, niezależnie od motocykla i stylu jazdy.Struktura opony ROADTEC™ 01 wykorzystuje bardziej elastyczny karkas niż ROADTEC™ Z8 INTERACT™ umożliwiając uginanie się mieszanki i zwiększenie mechanicznej przyczepności do asfaltu, a także lepsze pochłanianie drgań pochodzących od nierówności nawierzchni.Dzięki potężnemu zapleczu technologicznemu Metzeler możliwe było stworzenie szerokiego wachlarza produktów - zarówno diagonalnych, jak i radialnych - z ukośnym opasaniem lub stalowym opasaniem 0° Metzelera wykonanym w technologii Interact™.Struktura w przypadku każdego z dostępnych rozmiarów została indywidualnie dostosowana do potrzeb konkretnych zastosowań. Technologie Konstrukcja radialna z opasaniem stalowym 0 Opatentowana technologia Metzelera. Pojedyncza warstwa stalowego opasania jest nawinięta na obwód karkasu stosownie do kierunku obrotu koła, pod kątem 0°. Takie rozwiązanie oferuje ekstremalnie dużą sztywność i możliwość dopasowania odstępów pomiędzy drutami w celu osiągnięcia pożądanej elastyczności, która może być zróżnicowana wzdłuż szerokości opony. MRC - Zróżnicowany kąt przekroju Technologia do zastosowań sportowch. Kąt łuku profilu w obszarze barku i górnej części profilu różnią się, by zapewnić intuicyjną i efektywną charakterystykę prowadzenia oraz przyczepność. Ostrzejszy kąt górnej części bieżnika przekłada się na szybszą zmianę kierunków, natomiast zwiększona powierzchnia styku boku opony z asfaltem zapewnia więcej przyczepności w zakręcie. CMT Technologia modelowania zarysu Zaawansowana technologia projektowania zarysu przekroju służy idealnemu dopasowaniu do nowoczesnych motocykli i dynamicznego stylu jazdy. Profile przedniej i tylnej opony mają zoptymalizowane profile, które są zaprojektowane w taki sposób, aby „współgrały” ze sobą w każdej sytuacji. W ten sposób uzyskujemy opony, które mają przewidywalną charakterystykę, wysoką przyczepność oraz zapewniają stabilność i precyzję prowadzenia. Interact™: Wielostrefowe naprężenie Interact™ to technologia modułowego nawijania kordu stalowego. Zróżnicowane naprężenie pasa stalowego umieszczonego pod bieżnikiem pozwala na uzyskanie "szytych na miarę" osiągów, dokładnie w tym miejscu, w którym są potrzebne. To przekłada się na wysoki stopień dostosowywania się opony do różnych stylów prowadzenia. Cap&Base Ten trójwymiarowy układ mieszanek gumowych wykorzystuje specjalną mieszankę tworzącą środkowy pas bieżnika oraz warstwę bazową barków. Dzięki układowi Cap&base wzrasta stabilność opony, która jest utrzymywana przez cały cykl eksploatacji. Opona także szybciej się rozgrzewa i utrzymuje wysoką stabilność temperaturową. Metzeler Marka Metzeler powstała w 1892 roku w Monachium. Początkowo zajmowała się produkcją różnego rodzaju wyrobów gumowych – od zabawek, przez odzież, aż po produkty gumowe wykorzystywane w przemyślnie oraz lotnictwie. Jednocześnie rozwijano produkcję opon do rowerów i motocykli. Firma zawsze stawiała na innowacyjność, wykorzystując już w latach 30-tych XX wieku najnowocześniejsze mieszanki gumowe w swoich produktów. Dzięki temu opony firmy stały się znane ze swojej wytrzymałości i znakomitych właściwości, bijąc rekord prędkości motocykla, który wyposażony w ogumienie Metzeler, rozpędził się do 279,5km/h. Po II wojnie światowej firma musiała odbudować swoje fabryki, jednocześnie na przełomie lat 70/80 firma całkowicie skupiła się na produkcji opon do jednośladów i w następnych latach zdobyła ogromne uznanie za wiele rewolucyjnych produktów w swoim portfolio.Od roku 1986 marka Metzeler należy do włoskiego koncernu Pirelli. Słynie obecnie z produkcji wysokiej jakości opon do motocykli sportowych, jak również cięższych motocykli turystycznych. Metzeler wykorzystuje wiele autorskich technologii i innowacji. Był pierwszą marką produkującą tylną oponę radialną ze stalowym opasaniem oraz systemu Interact, pozwalającego na lepszą optymalizację pracy opony.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Metzeler
Model
  • Roadtec 01
Przeznaczenie opony
  • Tył
Szerokość
  • 130
Profil
  • 70
Średnica
  • 17
Indeks nośności
  • 62
Prędkość
  • H
Rok produkcji
  • 2024
Sezon
  • Letnie