zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach Przemyśl

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR Metody pomiaru kompetencji System wynagradzania oparty na kompetencjach Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR? Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, …

od 62,50 Najbliżej: 1,3 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Od tradycyjnego działu kadr do współczesnego HR Metody pomiaru kompetencji System wynagradzania oparty na kompetencjach Wyniki badań: skuteczność modeli kompetencyjnych w firmach w USA Czym tradycyjny dział kadr różni się od współczesnego działu HR? Dział HR nie izoluje się od reszty organizacji, ale pomaga jej we wszystkim, co wiąże się z zarządzaniem pracą ludzi. Podsuwa rekrutów tak dobrych, że kierownicy w całej firmie pytają: "Skąd oni ich biorą?". Regularnie mierzy efektywność i wydajność pracowników. Proponuje lepsze zasady premiowania. Informuje kierowników liniowych o tym, że ich podwładni są przeciążeni. Projektuje szkolenia szyte na miarę. I pomaga pracownikom odkrywać ich mocne i słabe strony. Oto korzyści, jakie daje organizacji kompetencyjny model zarządzania kadrami i oparty na nim dział HR. Niezależnie od tego, czy jesteś w dziale kadr kierownikiem czy specjalistą, poznaj metody i techniki HR stosowane w organizacjach na całym świecie, wsparte wnioskami teoretyków i potwierdzone wynikami sondaży przeprowadzonych w USA: znajdowanie i wspieranie pracowników godnych naśladowania, określanie wymiernych rezultatów, jakie daje firmie sprawny dział HR, metoda oceny kompetencji dla danego stanowiska (JCAM), metoda menu kompetencji, określanie kompetencji drogą wywiadu zogniskowanego, przygotowanie ścieżki kariery w organizacji. Spis treści: Przedmowa (9) Część I Nowe spojrzenie Rozdział 1. Dlaczego nie wystarczy skoncentrować się na stanowisku (17) Rozdział 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - przegląd praktyk (31) Część II Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach Rozdział 3. Potrzeba zastosowania metod zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach (71) Rozdział 4. Planowanie działań z zakresu HR oparte na kompetencjach (95) Rozdział 5. Rekrutacja i selekcja pracowników oparte na kompetencjach (135) Rozdział 6. Szkolenie pracowników oparte na kompetencjach (171) Rozdział 7. Zarządzanie wynikami pracy oparte na kompetencjach (191) Rozdział 8. Nagradzanie pracowników oparte na kompetencjach (217) Rozdział 9. Rozwój pracownika oparty na kompetencjach (243) Część III Tworzenie systemu zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach Rozdział 10. Przeniesienie do zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach (289) Rozdział 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach - spojrzenie w przyszłość (305) Dodatki A Najczęściej zadawane pytania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi opartego na kompetencjach (313) B Dalsze rozważania na temat rozwoju pracowników (321) C Przykłady metod oceny rozwoju osobistego (325) D Zarządzanie rozwojem pracowników i procesem sukcesji (329) Skorowidz (333)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • David D. Dubois, William J. Rothwell
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 176 x 250
Rok wydania
  • 2007
Ilość stron
  • 352
ISBN
  • 9788324604432

Opinie zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach Przemyśl

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 2 opinie