Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée Przemków

4,82
14 opinii

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny …

od 54,90 Najbliżej: 50 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. „Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. Strategia błękitnego oceanu "Strategia błękitnego oceanu" to przełomowa publikacja, która zmienia sposób myślenia o konkurencji i innowacjach w biznesie. Autorzy, W. Chan Kim i Renée Mauborgne, przedstawiają koncepcję tworzenia nowych rynków, gdzie konkurencja nie ma znaczenia, a innowacje są kluczem do sukcesu. Dla kogo jest ta książka? Przedsiębiorcy i właściciele firm szukający nowych możliwości rozwoju Menadżerowie i liderzy zespołów pragnący wprowadzać innowacje w swoich organizacjach Studenci kierunków biznesowych i zarządzania Osoby zainteresowane strategią i marketingiem Co zyskasz dzięki tej publikacji? Nowe podejście do konkurencji: Dowiedz się, jak unikać walki o rynek i zamiast tego tworzyć nowe przestrzenie rynkowe. Praktyczne narzędzia: Otrzymaj zestaw narzędzi i metod, które pomogą w implementacji strategii błękitnego oceanu w Twojej firmie. Inspirujące przykłady: Poznaj historie firm, które z powodzeniem zastosowały tę strategię i osiągnęły spektakularne wyniki. Wzrost innowacyjności: Zwiększ kreatywność w swoim zespole i stwórz kulturę innowacji w organizacji. Kluczowe tematy i obszary Tworzenie błękitnych oceanów jako strategia rozwoju Innowacje w produktach i usługach Analiza konkurencji i rynków Przykłady zastosowania strategii w różnych branżach Metody wprowadzania zmian w organizacji O Autorach W. Chan Kim i Renée Mauborgne to uznani eksperci w dziedzinie strategii biznesowej, współautorzy bestsellerowej książki, która zdobyła uznanie na całym świecie. Ich prace koncentrują się na innowacjach i strategiach rynkowych, a ich badania przyczyniły się do rozwoju teorii błękitnego oceanu. O Wydawcy MT Biznes – wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, zarządzania i rozwoju osobistego, oferujące książki, które inspirują i wspierają profesjonalistów w ich dążeniu do sukcesu. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuMT Biznes Sp. z o.o.ul. Jutrzenki 11802-230 Warszawahandlowy@mtbiznes.pl665055813

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Mauborgne Renee, Chan Kim
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Format
  • 15.8x23.3cm
Rok wydania
  • 2018
Ilość stron
  • 352
ISBN
  • 9788380874008
Model
  • miękka ze skrzydełka
Pozostałe ISBNy Auto
  • 9788380873506

Opinie Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée Przemków

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,82 na podstawie 14 opinii
  • U...o
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Dla wszystkich menadżerów. Przydatna, inspirująca, praktyczna!Pozwala spojrzeć szerzej na rynek i poszukać niszy biznesowej by osiągnąć przewagę konkurencyjną.
    • jakość wydania
  • Leszek
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Więcej, jak przeczytam całość.
    • jakość wydania
  • k...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Miękka oprawa jest ok, ale wolałbym twardą - byłaby lepsza na prezent
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • s...z
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Takiej książki szukałem.
  • tehe
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ciekawa książka