EBC DP42130R YELLOWSTUFF - KLOCKI HAMULCOWE SAMOCH DP42130R Pruszków

EBC Brakes EBC Brakes jako światowy lider w produkcji komponentów hamulcowych nadal jest firmą prywatną. 100% klocków hamulcowych jest produkowane we własnych zakładach w Northampton i Bristol w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA, 100% motocyklowych i rowerowych tarcz hamulcowych tworzymy w …

od 1 252 Najbliżej: 15 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

EBC Brakes EBC Brakes jako światowy lider w produkcji komponentów hamulcowych nadal jest firmą prywatną. 100% klocków hamulcowych jest produkowane we własnych zakładach w Northampton i Bristol w Wielkiej Brytanii oraz w Cleveland w USA, 100% motocyklowych i rowerowych tarcz hamulcowych tworzymy w swoim zakładzie w Wielkiej Brytanii a olbrzymią większość samochodowych tarcz hamulcowych również w Wielkiej Brytanii i USA. Oferta firmy EBC Brakes zawiera wysokiej jakości tuningowe klocki hamulcowe, których produkcja odbywa się w Wielkiej Brytanii. Do zastosowań tuningowych dedykowana jest seria klocków GREEN STUFF, RED STUFF oraz YELLOW STUFF. Poniżej kilka informacji na temat klocków. Klocki hamulcowe samochodowe EBC DP42130R YELLOW STUFF Najpopularniejsze modele BMW, 1 Series (F20) BMW, 1 Series xDrive (F20) BMW, 1 Series (F21) BMW, 1 Series xDrive (F21) BMW, 2 Series (F22) Coupe BMW, 2 Series xDrive (F22) Coupe BMW, 2 Series (F23) Convertible BMW, 2 Series xDrive (F23) Convertible BMW, 3 Series (F30) BMW, 3 Series xDrive (F30) BMW, 3 Series (F31) BMW, 3 Series xDrive (F31) BMW, 3 Series (F34) GT BMW, 3 Series xDrive GT (F34) BMW, 4 Series (F32) Coupe BMW, 4 Series xDrive (F32) Coupe BMW, 4 Series (F33) Convertible BMW, 4 Series xDrive (F33) Convertible BMW, 4 Series (F36) Gran Coupe BMW, 4 Series xDrive (F36) Gran Coupe Parametry techniczne Szerokość klocków (mm): 112 Wysokość klocków (mm): 92 Grubość klocków (mm): 17 Wszystkie modele BMW, 1 Series (F20): M135 (3.0 Turbo) (320KM), 2012-, OŚ PRZÓD M140 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 1 Series xDrive (F20): M135 (3.0 Turbo) (320KM), 2012-, OŚ PRZÓD M140 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 1 Series (F21): M135 (3.0 Turbo) (320KM), 2012-, OŚ PRZÓD M140 3.0 Turbo (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 1 Series xDrive (F21): M135 (3.0 Turbo) (320KM), 2012-, OŚ PRZÓD M140 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 2 Series (F22) Coupe: 228 (2.0 Turbo) (240KM), 2014-2016, OŚ PRZÓD 230 (2.0 Turbo) (252KM), 2016-, OŚ PRZÓD M235 (3.0 Turbo) (326KM), 2013-2016, OŚ PRZÓD M240 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 2 Series xDrive (F22) Coupe: M235 (3.0 Turbo) (326KM), 2013-2016, OŚ PRZÓD M240 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 2 Series (F23) Convertible: 230 (2.0 Turbo) (252KM), 2016-, OŚ PRZÓD M235 (3.0 Turbo) (326KM), 2014-2016, OŚ PRZÓD M240 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 2 Series xDrive (F23) Convertible: M235 (3.0 Turbo) (326KM), 2014-2016, OŚ PRZÓD M240 (3.0 Turbo) (340KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 3 Series (F30): 320 (2.0 TD), 2012-, OŚ PRZÓD 320 (2.0 Turbo), 2012-, OŚ PRZÓD 325 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 328 (2.0 Turbo), 2012-, OŚ PRZÓD 330 (2.0 Turbo) (252KM), 2015-, OŚ PRZÓD 330 (3.0 TD), 2012-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 TD) (313KM), 2013-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 Turbo), 2012-2016, OŚ PRZÓD 340 (3.0 Turbo) (326KM), 2015-, OŚ PRZÓD ActiveHybrid 3 (3.0 Turbo + Electric) (335KM), 2012-2015, OŚ PRZÓD BMW, 3 Series xDrive (F30): 320 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 320 (2.0 Turbo), 2013-, OŚ PRZÓD 330 (3.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 Turbo), 2013-2016, OŚ PRZÓD 335 (3.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 340 (3.0 Turbo) (326KM), 2015-, OŚ PRZÓD BMW, 3 Series (F31): 320 (2.0 TD), 2012-, OŚ PRZÓD 320 (2.0 Turbo), 2012-, OŚ PRZÓD 325 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 328 (2.0 Turbo), 2012-, OŚ PRZÓD 330 (2.0 Turbo) (252KM), 2015-, OŚ PRZÓD 330 (3.0 TD), 2012-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 TD) (313KM), 2013-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 Turbo), 2012-2016, OŚ PRZÓD 340 (3.0 Turbo) (326KM), 2015-, OŚ PRZÓD BMW, 3 Series xDrive (F31): 320 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 320 (2.0 Turbo), 2013-, OŚ PRZÓD 330 (3.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 Turbo), 2013-2016, OŚ PRZÓD 335 (3.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 340 (3.0 Turbo) (326KM), 2015-, OŚ PRZÓD BMW, 3 Series (F34) GT: 320 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 320 (2.0 Turbo), 2013-, OŚ PRZÓD 325 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 328 (2.0 Turbo), 2013-, OŚ PRZÓD 330 (3.0 TD), 2014-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 Turbo), 2013-2016, OŚ PRZÓD 340 (3.0 Turbo) (326KM), 2015-, OŚ PRZÓD BMW, 3 Series xDrive GT (F34): 320 (2.0 Turbo), 2013-, OŚ PRZÓD 320 (2.0 TD), 2013-, OŚ PRZÓD 328 (2.0 Turbo), 2013-, OŚ PRZÓD 330 (3.0 TD), 2014-, OŚ PRZÓD 335 (3.0 Turbo), 2013-2016, OŚ PRZÓD 340 (3.0 Turbo) (326KM), 2015-, OŚ PRZÓD BMW, 4 Series (F32) Coupe: 420 (2.0 TD) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 420 (2.0 Turbo) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 425 (2.0 TD) (215KM), 2014-, OŚ PRZÓD 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2013-, OŚ PRZÓD 430 (3.0 TD) (254KM), 2013-, OŚ PRZÓD 430 (2.0 Turbo) (252KM), 2016-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Turbo) (300KM), 2013-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Twin TD) (309KM), 2013-, OŚ PRZÓD 440 (3.0 Turbo) (326KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 4 Series xDrive (F32) Coupe: 420 (2.0 TD) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 420 (2.0 Turbo) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2014-, OŚ PRZÓD 430 (3.0 TD) (254KM), 2014-, OŚ PRZÓD 430 (2.0 Turbo) (252KM), 2016-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Twin TD) (309KM), 2014-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Turbo) (300KM), 2013-, OŚ PRZÓD 440 (3.0 Turbo) (326KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 4 Series (F33) Convertible: 420 (2.0 TD) (181KM), 2013-, OŚ PRZÓD 420 (2.0 Turbo) (184KM), 2014-, OŚ PRZÓD 425 (2.0 TD) (218KM), 2014-, OŚ PRZÓD 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2014-, OŚ PRZÓD 430 (3.0 TD) (258KM), 2014-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Turbo) (300KM), 2013-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Twin TD) (313KM), 2014-, OŚ PRZÓD 440 (3.0 Turbo) (326KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 4 Series xDrive (F33) Convertible: 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2014-, OŚ PRZÓD 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2013-, OŚ PRZÓD 430 (2.0 Turbo) (252KM), 2016-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Twin TD) (313KM), 2014-, OŚ PRZÓD 440 (3.0 Turbo) (326KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 4 Series (F36) Gran Coupe: 420 (2.0 TD) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 420 (2.0 Turbo) (181KM), 2013-, OŚ PRZÓD 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2014-, OŚ PRZÓD 430 (3.0 TD) (258KM), 2014-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Turbo) (300KM), 2014-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Twin TD) (313KM), 2014-, OŚ PRZÓD 440 (3.0 Turbo) (326KM), 2016-, OŚ PRZÓD BMW, 4 Series xDrive (F36) Gran Coupe: 420 (2.0 TD) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 420 (2.0 Turbo) (181KM), 2014-, OŚ PRZÓD 428 (2.0 Turbo) (242KM), 2014-, OŚ PRZÓD 430 (3.0 TD) (258KM), 2014-, OŚ PRZÓD 430 (2.0 Turbo) (252KM), 2016-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Turbo) (300KM), 2014-, OŚ PRZÓD 435 (3.0 Twin TD) (313KM), 2014-, OŚ PRZÓD 440 (3.0 Turbo) (326KM), 2016-, OŚ PRZÓD Klocki hamulcowe tuningowe YELLOW STUFF cechuje skuteczne hamowanie do temperatury 900°C, klocki są wzmocnione dzięki zastosowaniu wysokiej jakości włókien aramidowych. Efektywne hamowanie już od zimnych hamulców, po rozgrzaniu hamują jeszcze skuteczniej. Klocki hamulcowe samochodowe YELLOW STUFF zapewniają wysoką skuteczność hamulców zarówno przy niskiej jak i wysokich temperaturach występujących podczas wielokrotnych gwałtownych hamowań z wysokich prędkości na przykład podczas szybkiej jazdy autostradowej lub po torze wyścigowym podczas tzw. Track Days. EBC Yellowstuff są to klocki hamulcowe, których materiał cierny wykonany jest na bazie włókien aramidowych. Nie wymagają rozgrzania, a wysoka temperatura ostrej jazdy tylko wzmaga ich skuteczność. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących wyboru odpowiedniego produktu dla Państwa samochodu zachęcamy do weryfikacji dopasowania po numerze VIN. Podane w aukcji tabele zastosowań nie dają 100% pewności dopasowania. Jeden model samochodu może mieć kilka różnych systemów hamulcowych.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • EBC
Typ samochodu
  • Samochody osobowe
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Z - Zamiennik