Kwalifikowana pieczęć elektroniczna w chmurze ECSigner - 3 lata ważności Prusice

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna w chmurze ECSigner to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające firmom i organizacjom podpisywanie, zabezpieczanie i potwierdzanie autentyczności dokumentów PDF i XML (PAdES, XAdES) w formie cyfrowej pieczątki. Dzięki oprogramowaniu SecureDoc lub zewnętrznym …

od 1 880,67 Najbliżej: 30 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna w chmurze ECSigner to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające firmom i organizacjom podpisywanie, zabezpieczanie i potwierdzanie autentyczności dokumentów PDF i XML (PAdES, XAdES) w formie cyfrowej pieczątki. Dzięki oprogramowaniu SecureDoc lub zewnętrznym programom jak Adobe Reader, można zdalnie podpisywać dokumenty bez potrzeby zakupu dodatkowych kart i czytników.Pieczęć ta jest idealna do uwierzytelniania usług elektronicznych np. w Krajowym Systemie e-Faktur i pozwala na zdalny dostęp dla wielu użytkowników w ramach jednej organizacji. Certyfikat zawiera dane takie jak nazwa firmy, adres, numer identyfikacji podatkowej, a także opcjonalne dane dodatkowe.Usługa obejmuje weryfikację tożsamości online lub stacjonarnie, certyfikat na 1, 2 lub 3 lata, aplikacje mobilną i desktop, portal zarządzania, oraz wsparcie techniczne.Najważniejsze cechy: Innowacyjna pieczęć elektroniczna dla firm i instytucji Zastosowanie w sektorze prywatnym i publicznym Brak potrzeby użycia dodatkowych kart i czytników Zdalny dostęp 24/7/365 z dowolnego miejsca Zarządzanie użytkownikami w usłudze Działa na Windows/MacOS/Android/iOS Możliwość użycia z Adobe Reader Produkt od polskiego dostawcy usług zaufania *Produkt nie jest przeznaczony do masowego pieczętowania w formie M2M. W przypadku potrzeby automatyzacji prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży. Procedura uzyskania pieczęci kwalifikowanej Zamów produkt przez nasz sklep - wybierz okres ważności i najwygodniejszy sposób weryfikacji tożsamości pełnomocnika podmiotu (więcej w pkt. 3), dodaj produkt do koszyka i dokonaj zakupu. Opłać zamówienie - wybierz jedną z dostępnych form płatności i postępuj zgodnie z instrukcją w koszyku, aby opłacić zamówienie (w przypadku chęci zakupu produktu z odroczonym terminem płatności skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta). Zweryfikuj tożsamość i podpisz oświadczenie - przeprowadź jednorazowo procedurę weryfikacji tożsamości pełnomocnika podmiotu, danych organizacji jedną z dostępnych metod:a) stacjonarnie - w jednym z Naszych punktów: Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 lub Bielany Wrocławskie ul. Magnoliowa z dokumentem tożsamości (np. dowód osobisty, paszport) i pełnomocnictwem w celu okazania na spotkaniu, a następnie podpisz przygotowane przez nas oświadczenie,b) online podpisem kwalifikowanym - po otrzymaniu płatności prześlemy Ci elektroniczny formularz do wypełnienia danych podmiotu i pełnomocnika, a następnie na adres e-mail z formularza otrzymasz wygenerowane oświadczenie, które należy podpisać ważnym podpisem kwalifikowanym od dowolnego dostawcy i ponownie odesłać,c) wideoweryfikacja online - wybierz tę ścieżkę jeśli chcesz potwierdzisz swoją tożsamość za pomocą wideoweryfikacji i elektronicznie podpisać oświadczenie na platformie, które automatycznie zostanie odesłane do EuroCert. Dostawa i aktywacja - po pozytywnej weryfikacji podpisanego oświadczenia, EuroCert wygeneruje dostęp do pieczęci i wyśle komunikat na wskazany w oświadczeniu adres e-mail. Pieczęć będzie gotowa do użytku od razu po otrzymaniu wiadomości. Jak aktywować pieczęć kwalifikowaną w chmurze ECSigner? Ustaw hasło dostępowe i aktywuj konto w Portal EuroCert – otrzymasz link z zaproszeniem po zakończeniu procedury wydania. Zainstaluj oprogramowanie – zainstaluj program ECSigner Desktop na swoim komputerze i aplikację mobilną ECSigner na swoim smartfonie. Możesz również zainstalować aplikację podpisującą SecureDoc. Oprogramowanie jest dostępne w Portal EuroCert. Połącz aplikację mobilną ECSigner ze swoją pieczęci w chmurze – zeskanuj kod QR wyświetlony w Portal EuroCert. Jak podpisać dokument za pomocą pieczęci kwalifikowanej w chmurze ECSigner? Uruchom aplikacje ECSigner desktop na komputerze i zaloguj się (tą czynność przeprowadzasz jednorazowo do czasu zamknięcia systemu). Wskaż dokument do podpisania za pomocą aplikacji podpisującej i kliknij podpisz (np. SecureDoc lub Adobe). Wejdź do aplikacji mobilnej ECSigner i przepisz kod OTP do aplikacji podpisującej. Dokument podpisany! Tą samą procedurę możesz przeprowadzić dla jednego lub wielu plików jednocześnie. Tabela cenowa produktu i usług dodatkowych

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Model
  • Kwalifikowana pieczęć elektroniczna w chmurze ECSigner - 3 lata ważności
Typ licencji
  • Komercyjna