Insert Subiekt Sprint Prusice

Subiekt Sprint 2 stanowi nowoczesny program szybkiej sprzedaży, który znakomicie sprawdza się w firmach obsługujących klientów detalicznych, w sklepach o charakterze jedno- bądź wielostanowiskowym. Nie ma przy tym znaczenia, czy pracuje w pojedynczym sklepie (np. osiedlowym 'spożywczaku'), czy też …

od 478,47 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Subiekt Sprint 2 stanowi nowoczesny program szybkiej sprzedaży, który znakomicie sprawdza się w firmach obsługujących klientów detalicznych, w sklepach o charakterze jedno- bądź wielostanowiskowym. Nie ma przy tym znaczenia, czy pracuje w pojedynczym sklepie (np. osiedlowym 'spożywczaku'), czy też w dużej sieci handlowej. Jego ogromną zaletą jest możliwość integracji z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo, pozwalającej m.in. na wymianę informacji o towarach, cenach, kontrahentach itd. Ponadto program bez przeszkód współpracuje z różnymi urządzeniami zewnętrznymi jak np. drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne. Warto podkreślić, że Subiekt Sprint 2 jest najnowszą wersją systemu, wzbogaconą o szereg istotnych funkcji, jak m.in. czytelny, intuicyjny interfejs, przyspieszający znacznie pracę każdego użytkownika. Dla zwiększenia efektywności działania programu, został on podzielony na dwie główne aplikacje: Sprzedaż i Zarządzanie. Pierwsza służy przede wszystkim do generowania dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedażowych, natomiast druga, o charakterze biurowym, ułatwia administrowanie procesami sprzedaży, pozwala konfigurować stanowiska wraz z urządzeniami zewnętrznymi, monitorować stany magazynowe, przydzielać zadania pracownikom i rozliczać ich sprzedaż oraz wymieniać dane z systemem handlowym. A oto, jakie najważniejsze funkcje oferuje aplikacja Sprzedaż: ▪ możliwość podglądu stanu magazynowego towaru w innych oddziałach czy sklepach sieci; ▪ opcję wprowadzania promocji cenowych (także czasowych) określonych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT; ▪ możliwość wystawiania wszystkich dokumentów handlowych przewidzianych przepisami np. faktur, paragonów, oraz dokonywania zwrotów ze sprzedaży detalicznej; ▪ funkcję obsługi różnych modeli drukarek fiskalnych zgodnych z określonymi protokołami komunikacyjnymi, m.in. Novitus, Posnet, Thermal, Elzab, Upos; ▪ możliwość współpracy z wieloma urządzeniami zewnętrznymi: czytnikami kodów kreskowych, wagami elektronicznymi, wyświetlaczami; ▪ opcję obsługi ekranów dotykowych; ▪ możliwość przyjmowania należności oraz wydawania reszty w dowolnej walucie; ▪ możliwość obsługi wielu rozmaitych form płatności np. gotówki, bonów, zapłaty kartą etc.; ▪ funkcję szybkiego wystawiania dokumentów, opartą na zapisie i fiskalizacji w trybie on-line; dana pozycja towarowa jest natychmiast wpisywana do bazy danych i jednocześnie rejestrowana pod względem fiskalnym; ▪ opcję korzystania z tzw. trybu multidokumentowego, pozwalającego na jednoczesne wystawienie wielu dokumentów na stanowisku; ▪ funkcję zarządzania rabatami z możliwością określenia maksymalnych progów rabatowych dla poszczególnych handlowców; ▪ opcję pobrania z kasy części utargu podczas pracy sprzedawcy; ▪ możliwość identyfikacji towaru przy użyciu skanera oraz za pomocą innych metod m.in. po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym, PLU, lub wykorzystując mechanizm InsTYNKT; ▪ funkcję obsługi asortymentu powiązanego (np. towaru z opakowaniem); ▪ możliwość obsługi kodów kreskowych ze zmienną ilością, wagą, ceną; ▪ możliwość anulacji całego dokumentu bądź widniejącej na nim danej pozycji; ▪ możliwość wydruku dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych; ▪ opcję użycia tzw. przycisków szybkiej ilości, umieszczonych w interfejsie dotykowym. Poniżej najważniejsze funkcje aplikacji Zarządzanie: ▪ możliwość konfiguracji stanowisk sprzedażowych w oparciu o specyfikę prowadzonej na nich sprzedaży z jednoczesnym skonfigurowaniem urządzeń; ▪ możliwość całościowego zarządzania personelem, w tym m.in. wyznaczanie zadań pracownikom, wskazywanie ich uprawnień, rozliczanie sprzedawców itd.; ▪ opcja kompleksowej obsługi asortymentu z uwzględnieniem kontrolowania stanów magazynowych (np. przyjęć i zwrotów towaru, inwentaryzacji) oraz cenników; ▪ możliwość szerokiej współpracy z systemem handlowym (Subiektem nexo lub Subiektem GT), obejmującej m.in. importowanie danych towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników; eksport sprzedaży; określenie harmonogramu wymiany danych pomiędzy programem a systemem handlowym. Subiekt Sprint 2 proponuje także szereg nowych możliwości, nieobecnych w poprzedniej wersji. Oto najistotniejsze z nich: ▪ przebudowany wygląd programu, zapewniający lepsze poruszanie się po systemie; ▪ możliwość zmiany ceny towaru niezależnie od systemu handlowego; ▪ możliwość wystawiania i drukowania duplikatów dokumentów handlowych; ▪ opcja zbiorczego konfigurowania ustawień ekranów dotykowych dla wszystkich stanowisk; ▪ możliwość przyporządkowania filtrów towarów do danego stanowiska, dzięki czemu każdy użytkownik zobaczy na swoim stanowisku odfiltrowaną listę towarów; ▪ możliwość anulowania wszystkich przyznanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; ▪ opcja wydruku dokumentu, który był ostatnio wystawiony; ▪ funkcja generowania hasła w celu zabezpieczenia pliku archiwum; ▪ opcja dodatkowych zabezpieczeń na wypadek pojawienia się rozbieżności w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym; zabezpieczenie to dostępne jest poprzez system handlowy Subiekt GT w wersji 1.39; ▪ możliwość filtrowania towaru poprzez status aktywności (statusy: dowolny, aktywny, nieaktywny). Subiekt Sprint 2 to narzędzie, które uczyni Twą sprzedaż szybką i skuteczną!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Insert
Typ licencji
  • Komercyjna
Długość obowiązywania licencji
  • 1 rok
Kompatybilne systemy operacyjne
  • Windows
Liczba użytkowników
  • 1