Schwalbe No. 17 Air Plus Inner Tube 28" Av 40Mm Prochowice
Dętka Schwalbe AIR Plus AV17AP 28". Dzięki dużej zawartości czystej gumy butylowej wąż Schwalbe Air Plus utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Dlatego wymagane jest rzadsze ponowne pompowanie. Dzięki o około 70% większej grubości ścianki Schwalbe Air Plus jest szczególnie wytrzymały - a tym samym …
Liczba ofert: 0
Podobne produkty nowe i używane
-
od 89,99 zł Oferta sklepu
Tubolito Dętka Mtb Tubo S 29"
17 km -
od 126,95 zł Oferta sklepu
Tubolito Mtb Plus 27,5X2,5-3 Sv42
17 km -
od 115,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe 24x3/4 / 1 1/8 AV 40mm (20/28-541) 95g
17 km -
od 98 zł Oferta sklepu
Tubolito Tubo Road 700C Sv42
17 km -
od 113,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka Standard 20 X 1.5 40mm
17 km -
od 140,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe No.13J Fatbike 26 Czarny
17 km -
od 144,60 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka 26 Aerothan Plus Sv13-Ae+ 26X210-250 Sv 40mm
17 km -
od 106,99 zł Oferta sklepu
XLC VT-S28 Dętka 28 cali wentyl Presta 48mm
17 km -
od 89,99 zł Oferta sklepu
Tubolito Dętka Szosowa 700 S Tubo Road 42 Mm
17 km -
od 130,40 zł Oferta sklepu
Tubolito Dętka Cargo / E-Cargo 26 - 1,75 – 2,5 French Valve 42mm
17 km -
od 95,18 zł Oferta sklepu
Mitas Fv47 28 29 X 2,10 3,00
17 km -
od 108,49 zł Oferta sklepu
Cst Dętka Dv40 20X 1.50-2.50 / 40/406-559
17 km -
od 113,49 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka Sv17 28" 700C Presta
17 km -
od 106,56 zł Oferta sklepu
Michelin Dętka Mtb Do Roweru Górskiego Protek Max 29x1 85 2 40 Zawór Presta
17 km -
od 115,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe SV 17 Dętka 28 cali wentyl Presta 50mm
17 km -
od 110,49 zł Oferta sklepu
Cst Dętka Dv48 26 / 40/62-559
17 km -
od 124,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe Inner Tube 28 x 1.10/1.65 28/44-622 FV 40 mm Czarna
17 km -
od 108,49 zł Oferta sklepu
Cst Dętka Av40 20X 1.50-2.40 / 40/62-406
17 km -
od 100,10 zł Oferta sklepu
Deli Tire Komora Powietrzna Zaworu Presta Fatbike 26X3.50-4.00
17 km -
od 111,99 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dv 1 47 62-203 Ek Camera D Aria Nero 32mm
17 km -
od 99,90 zł Oferta sklepu
Bluetouch Dętka 10" Do Bt500/Bt800 I Xiaomi Czarna
17 km -
od 94,69 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka Sv 7Ap Air Plus 20
17 km -
od 95,50 zł Oferta sklepu
Dętka 28 Aircomp A3
17 km -
od 126,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe Air Plus 28" Sv 40Mm
17 km -
od 111,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka Rowerowa Av1 12 47 62-203 Ek Agv 40mm Czarna
17 km -
od 109,49 zł Oferta sklepu
Cst Dętka Dv40 26X 1.25-1.90 / 32/47-559/597
17 km -
od 89,99 zł Oferta sklepu
Dętka Rowerowa Szosowa 700 Tubolito S Tubo Road 80Mm
17 km -
od 94,40 zł Oferta sklepu
Dętka 28" Aircomp A2
17 km -
od 100,44 zł Oferta sklepu
Schwalbe AV 13F Dętka 26 cali wentyl Auto 40mm
17 km -
od 123,50 zł Oferta sklepu
Continental Mtb 27,5 B+ Light Tuba Sv 42Mm
17 km -
od 93,80 zł Oferta sklepu
MICHELIN DĘTKA ROWEROWA ULTRALIGHT 700x18/25 WENTYL PRESTA 60 MM
17 km -
od 108,95 zł Oferta sklepu
Dętka Sv48 28X 1.10-1.75 / 28/47-622
17 km -
od 125,49 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka Extra Light 28X1,5/2,35 Cala 700X38/45C / zawór Presta 40 Mm
17 km -
od 116,49 zł Oferta sklepu
Schwalbe 700X18/28C Fv 50Mm (18/28-622) 105G
17 km -
od 127,95 zł Oferta sklepu
Schwalbe Air Plus 26" Sv 40Mm
17 km -
od 111,99 zł Oferta sklepu
Schwalbe 14 DV2 32/47-288/305 EK 32mm 85g
17 km -
od 132,49 zł Oferta sklepu
Dętka Schwalbe Freeride 54/75-584/622 Sv 40mm
17 km -
od 100,06 zł Oferta sklepu
Dętka 28 Protek Max A3
17 km -
od 89 zł Oferta sklepu
Force Zestaw Naprawczy Do Opon Bezdętkowych Pikado Czarny
17 km -
od 152,85 zł Oferta sklepu
Schwalbe Dętka 24 Aerothan Sv10E 24X210-250 Sv 40mm
17 km
Opis
Dętka Schwalbe AIR Plus AV17AP 28". Dzięki dużej zawartości czystej gumy butylowej wąż Schwalbe Air Plus utrzymuje powietrze znacznie dłużej. Dlatego wymagane jest rzadsze ponowne pompowanie. Dzięki o około 70% większej grubości ścianki Schwalbe Air Plus jest szczególnie wytrzymały - a tym samym zapewnia ponadprzeciętną ochronę przed przebiciami i przebiciami. Jeśli kiedykolwiek zajdzie potrzeba wymiany Schwalbe Air Plus – podobnie jak wszystkie inne dętki Schwalbe, w 100% nadaje się do recyklingu. W przypadku konieczności wymiany dętki Schwalbe Air Plus, podobnie jak wszystkie inne dętki Schwalbe, można ją w 100% poddać recyklingowi. Dętka Schwalbe AIR PLUS to prawdziwie wszechstronna dętka . Dzięki dużej zawartości czystego kauczuku butylowego powietrze w dętce utrzymuje się znacznie dłużej niż w przypadku konwencjonalnych dętek rowerowych. Zwłaszcza podczas dłuższego użytkowania zauważysz, że dętka Schwalbe wymaga rzadszego pompowania. Ponadto grubość ścianki została zwiększona o około 70% . Oznacza to, że AIR Plus ma ponadprzeciętną ochronę przed przebiciami. Dzięki swoim solidnym właściwościom dętka rowerowa Schwalbe AIR Plus idealnie nadaje się do stosowania w rowerach typu cargo lub e-bike. Cechy produktu - Schwalbe Air Plus AV17AP Zastosowanie: Trekking Model: AV 17AP 40mm ETRTO: 37-622 do 47-622, 40-635 Rozmiar opon: 28 x 1,4" do 28 x 1,75" Typ zaworu: AV (zawór automatyczny / Schrader) Długość zaworu: 40mm Odpowiednie wymiary 37-622 28 x 1,40 700 x 35c 40-622 28 x 1,50 700 x 38c 42-622 28 x 1,60 700 x 40c 47-622 28 x 1,75 700 x 45c 40-635 28 x 1,1/2 700 x 38b Materiał Butyl Waga 270g (informacja producenta) CECHY DĘTKI SCHWALBE AIR PLUS Około 70% większa grubość ścianki Łatwiejsza inflacja Wysoki procent czystego kauczuku butylowego Odporne na wysokie ciśnienie uszczelnienie zaworu W 100% nadające się do recyklingu Zakres dostawy 1 x dętka Schwalbe AV 17AP do 28" Dane produktu Nr katalogowy producenta: 10461600 EAN: 4026495890984 Technologie Z czego wykonana jest dętka rowerowa? Dętka rowerowa jest wykonana głównie z kauczuku butylowego. Butyl to bardzo elastyczny i szczelny kauczuk syntetyczny. Ale podobnie jak w przypadku opony, do składu mieszanki gumowej potrzebne są inne wypełniacze. Jakość dętki może się znacznie różnić w zależności od mieszanki gumowej. Na przykład dętki Schwalbe mają wyjątkowo wysoką retencję powietrza i elastyczność. Ta wysoka elastyczność pozwala na pokrycie szerokiej gamy różnych rozmiarów opon. Istnieje różnica między rurami formowanymi termicznie a rurami autoklawowymi. Wulkanizacja w formie poprawia jednorodność grubości ścianek, zmniejszając w ten sposób wagę i poprawiając retencję powietrza. Z tego powodu tuby autoklawowe, które można łatwiej wytwarzać, stały się mniej popularne w ostatnich latach. Rury Schwalbe zawsze były wytwarzane w procesie formowania termicznego. Każda rura potrzebuje również zaworu, Jakie cechy szczególne oferuje rurka Schwalbe? Oprócz jakości składników, czystość mieszanki gumowej ma decydujące znaczenie dla jakości dętki. Przed ekstruzją materiał podstawowy jest przeciskany przez łącznie siedem filtrów pod ogromnym ciśnieniem. Wszystkie rurki są wkładane i nadmuchiwane do formy do procesu wulkanizacji. Tylko to zapewnia równomierną grubość ścianek i wysoką retencję powietrza. Wszystkie rurki są napompowane i przechowywane przez 24 godziny w celu przetestowania zatrzymywania powietrza. Następnie każda rura jest dokładnie sprawdzana indywidualnie poprzez kontrolę wzrokową. Dętka Schwalbe od wielu lat jest ceniona przez niemieckich dilerów rowerowych za wysoką niezawodność. Dętka obejmuje wiele rozmiarów opon dzięki swojej wysokiej elastyczności i jakości. Rura nr. 17 współpracuje z oponami o szerokości od 28 mm do 47 mm - duża zaleta przy utrzymywaniu zapasów w handlu. Jednocześnie jest to dowód na jakość tuby. Wszystkie zawory są niklowane i gwintowane. Rdzeń zaworu jest zawsze wymienny. Również dętki Schwalbe z klasycznym zaworem rowerowym można sprawdzić pod kątem ciśnienia, ponieważ mają one wysokociśnieniowy rdzeń zaworu. Każda tuba Schwalbe w 100% nadaje się do recyklingu. Bez utraty jakości możemy wykorzystać materiał z recyklingu do produkcji nowych dętek. We własnej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który od kilku lat cieszy się dużym powodzeniem. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. Dętki Schwalbe z klasycznym zaworem rowerowym można sprawdzić pod kątem ciśnienia, ponieważ mają one wysokociśnieniowy rdzeń zaworu. Każda tuba Schwalbe w 100% nadaje się do recyklingu. Bez utraty jakości możemy wykorzystać materiał z recyklingu do produkcji nowych dętek. We własnej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który od kilku lat cieszy się dużym powodzeniem. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. Dętki Schwalbe z klasycznym zaworem rowerowym można sprawdzić pod kątem ciśnienia, ponieważ mają one wysokociśnieniowy rdzeń zaworu. Każda tuba Schwalbe w 100% nadaje się do recyklingu. Bez utraty jakości możemy wykorzystać materiał z recyklingu do produkcji nowych dętek. We własnej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który od kilku lat cieszy się dużym powodzeniem. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. okazał się bardzo udany. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. okazał się bardzo udany. Obecnie każda standardowa dętka Schwalbe składa się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu. Biorąc pod uwagę wszystkie szlaki transportowe bilans energetyczny jest dodatni. W porównaniu z produkcją nowego butylu zużywa się zaledwie jedną piątą energii. Który zawór jest najlepszy? Istnieją trzy typy, które stały się standardami rynkowymi i trudno jest sformułować jakąś konkretną rekomendację. Najważniejszym aspektem jest to, aby zawór pasował do otworu wentyla obręczy i aby dostępna była odpowiednia pompka. Wbrew powszechnemu przekonaniu, główne różnice w retencji powietrza należą już do przeszłości. W każdym razie wszystkie zawory Schwalbe zapewniają doskonałe osiągi i są przystosowane do zastosowań wysokociśnieniowych. Klasyczny zawór rowerowy lub zawór Dunlop jest nadal najbardziej rozpowszechniony na całym świecie. Większość rowerzystów to zna. Rdzeń zaworu można łatwo wymienić, a powietrze można wypuścić bardzo szybko. Mocowanie dętki z zaworem Dunlop jest bardziej niewygodne, ponieważ rdzeń zaworu i nakrętka zabezpieczająca muszą zostać usunięte, aby dopasować zawór przez otwór zaworu. Napompowanie jest możliwe tylko wtedy, gdy rdzeń i nakrętka są z powrotem na swoim miejscu. W przypadku tradycyjnych zaworów Dunlop niemożliwe jest sprawdzenie ciśnienia napompowania. Jednak specjalny zawór Schwalbe Dunlop umożliwia przepływ powietrza powrotnego, dzięki czemu można teraz sprawdzić ciśnienie napompowania za pomocą manometru Airmax. Dawniej trudno było napompować dętkę za pomocą zaworu Dunlop, ale przy dzisiejszych nowoczesnych rdzeniach zaworów już tak nie jest. Zastawka Sclaverand jest węższa niż inne zastawki (6 zamiast 8 mm). Wymaga mniejszego otworu w obręczy i dlatego szczególnie dobrze nadaje się do wąskich obręczy rowerów wyścigowych. Jest to również ok. 4-5 g lżejszy niż zawór samochodowy lub zawór Dunlop. Można go zablokować ręcznie za pomocą nakrętki radełkowanej. Przed napompowaniem należy poluzować nakrętkę radełkowaną. Użytkownicy po raz pierwszy często mają pewne problemy. Również cienki górny trzpień można łatwo wygiąć podczas podłączania i odłączania złącza pompy. Ostrożność: Należy pamiętać, że używanie dętek zaworów Sclaverand na felgach z większymi otworami wentyla często prowadzi do oderwania wentyla, gdy ostre metalowe krawędzie wokół otworu wentyla odcinają trzpień wentyla od dętki. Zawór Auto/Car można bardzo łatwo napompować na stacji benzynowej i jest to przyjemnie bezproblemowe. Starsze, jak również proste pompki rowerowe nie są kompatybilne z zaworami samochodowymi.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
| Marka |
|
| Model |
|
| Typ wentyla |
|
Fizyczne
| Szerokość (mm) |
|
| Szerokość cale (") |
|
| Średnica koła |
|
| Waga |
|