
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Poznań
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 34,64 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
0 km -
od 51,76 zł Oferta sklepu
Podstawy reklamy. Część 1. Kwalifikacja PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
0 km -
od 28,74 zł Oferta sklepu
Gannibal. Tom 2
0 km -
od 47,44 zł Oferta sklepu
Angielski w tłumaczeniach Czasy + CD (mp3)
0 km -
od 43,39 zł Oferta sklepu
Kultor
0,1 km -
od 49,90 zł Oferta sklepu
Nieuchwytni
0,1 km -
od 51,99 zł Oferta sklepu
Nadejście Trzeciej Rzeszy
1 km -
od 39,74 zł Oferta sklepu
Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych w krajowym systemie ratowniczo-gaśniczym. Aspekty prawno-organizacyjne
0 km -
od 45,92 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
0 km -
od 19,89 zł Oferta sklepu
Hades i pupil z piekła. Superbohater z antyku. Tom 9
1 km -
od 22,91 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
0 km -
od 12,88 zł Oferta sklepu
Lubię podróże
0 km -
od 41,78 zł Oferta sklepu
Echo dawnych ksiąg - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
0,1 km -
od 111 zł Oferta sklepu
Ikony. Fakty i legendy
0,3 km -
od 6,90 zł Oferta sklepu
Vampirina Disney Teatrzyk Z Papieru - Opracowanie Zbiorowe
0,3 km -
od 30,92 zł Oferta sklepu
Córka Króla Piratów
0 km -
od 36,57 zł Oferta sklepu
Biblioteka Narodowa. I, 338. Wybór prozy
0 km -
od 57,78 zł Oferta sklepu
Boska Komedia
0 km -
od 32,94 zł Oferta sklepu
Nocny agent - Matthew Quirk
0,1 km -
od 38,33 zł Oferta sklepu
Colette
0,1 km -
od 115,44 zł Oferta sklepu
Pakiet Niespokojne pokolenie / Prawy umysł / Rozpieszczony umysł
0,1 km -
od 36,90 zł Oferta sklepu
Książka Kamasutra Extra
0,3 km -
od 47,61 zł Oferta sklepu
Flora świata. Storczyki Europy i obszarów sąsiednich
1 km -
od 39,53 zł Oferta sklepu
Niespokojne pokolenie. Jak wielkie przeprogramowanie dzieciństwa wywołało epidemie chorób psychicznych
0,1 km -
od 39,53 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
0 km -
od 168 zł Oferta sklepu
Wielki słownik chorób i dolegliwości. Przyczyny i sposoby uzdrowienia.
0,1 km -
od 44,58 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
0,1 km -
od 7,50 zł Oferta sklepu
Moja przygoda z „Boso…` Tom 3. Meksyk cz. 2 (książka + DVD)
0,3 km -
od 22,81 zł Oferta sklepu
Gujana spotkałem szczęśliwych indian
0 km -
od 46,83 zł Oferta sklepu
Szlaki rowerowe Polski. 70 najpiękniejszych tras na jeden i na kilka dni
0 km -
od 41,60 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
0,1 km -
od 74,50 zł Oferta sklepu
Voyeur. Tom 2. Komiksy erotyczne z Playboya
1 km -
od 121,90 zł Oferta sklepu
Biblia komiks. Boża historia od Początku po Wieczność
0,3 km -
od 58,84 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
0 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|