Zdjęcie Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic (2699) 300Ml - Poznań

Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic (2699) 300Ml Poznań

4,7
5 opinii

Liqui Moly Kuhler Reiniger OCZYSZCZACZ CHŁODNICY 2699 300ml kod produktu: PL 2699 DE 3320 Produkt w ofercie z dystrybucji niemieckiej o numerze3320 Zanieczyszczenia układu chłodzenia przyczyniają się do zacinania się termostatu, powodują osłabienie wydajności układu chłodzenia przez co mogą …

Ostatnia znana cena: 28,49 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Liqui Moly Kuhler Reiniger OCZYSZCZACZ CHŁODNICY 2699 300ml kod produktu: PL 2699 DE 3320 Produkt w ofercie z dystrybucji niemieckiej o numerze3320 Zanieczyszczenia układu chłodzenia przyczyniają się do zacinania się termostatu, powodują osłabienie wydajności układu chłodzenia przez co mogą prowadzić do szybszego zużycia silnika, a nawet do jego uszkodzenia. Oczyszczacz chłodnicy. Zapewnia optymalną pracę silnika, przedłuża jego żywotność. Uwalnia od rdzy, kamienia i innych zanieczyszczeń nawet silnie zabrudzony i przegrzewający się układ chłodzenia. Oczyszcza cały układ chłodzenia i ogrzewania samochodu. Nie zawiera żadnych szkodliwych kwasów ani zasad. Zastosowanie: Do wszystkich układów chłodzenia i ogrzewania. 300 ml płynu wystarcza na 10 Iitrów płynu chłodzącego. Kompatybilny ze wszystkimi standardowymi płynami stosowanymi w układach chłodzenia. W zależności od stopnia zanieczyszczenia płukać układ chłodzenia przez około 30 minut. Wypuścić zanieczyszczenia i przepłukać układ chłodzenia wodą. Następnie napełnić układ chłodzenia płynem odpowiadającym zaleceniom producenta pojazdu. Wszystkie produkty oferowane przez nasz sklep posiadają zapłaconą akcyzę. Karta produktu do pobrania z aukcji poniżej w sekcji "Dodatkowe informacje".

Specyfikacja

Producent
  • Liqui Moly
Rodzaj
  • Oczyszczacze

Opinie Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic (2699) 300Ml

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,7 na podstawie 5 opinii
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Pacjent: Fiat Grande Punto rocznik 2006, 1.2 8V. Przypadłość: niemal całkowity brak ogrzewania. Zastosowany lek: Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic. Objawy: Punciak właściwie nie miał ogrzewania kabiny, chociaż silnik rozgrzewał się prawidłowo, termostat działał poprawnie. Dopiero po przejechaniu 15-20 km przy włączonym maksymalnym ogrzewaniu zaczynał dmuchać letnim powietrzem. Szacuję, że temperatura powietrza z nadmuchu nie była wyższa niż 25-30 stopni C. Jeden wąż prowadzący do nagrzewnicy był ciepły, drugi letni. Zastosowana terapia: 1. Płukanie układu chłodzenia z dolanym do płynu chłodniczego specyfikiem Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic przez 30 minut przy włączonym silniku i maksymalnie odkręconym pokrętle ogrzewania i włączonej dmuchawie nawiewu. W czasie płukania odbyto 3-kilometrową jazdę samochodem. 2. Wyłączenie silnika samochodu, odczekanie 15 minut. 3. Wypuszczenie płynu chłodniczego z dodanym Liqi Molly (uwaga! jeszcze gorący!). Wylany płyn był mętny, pływały w nim jakieś farfocle. Był po porostu brudny w porównaniu do kryształowego płynu chłodniczego, jaki był w układzie przed płukaniem. 4. Odczekanie około 40 minut, by silnik się schłodził. 5. Lewatywa (i to dwustronna) nagrzewnicy. To znaczy - podpięcie jednego z węży prowadzących od nagrzewnicy do węża ogrodowego i przepłukanie pełnym ciśnieniem wody z kranu (około 40-toma litrami wody). Następnie podpięcie drugiego z węży prowadzących do nagrzewnicy do węża i ponowne przepłukanie około 40-toma litrami wody. 6. Opróżnienie nagrzewnicy z wody. Po wylaniu pomogło delikatne przedmuchanie kompresorem. 7. Dwukrotne wypłukanie układu chłodzenia wodą DEMINERALIZOWANĄ. Spece twierdzą, że wystarczy jedna płukanka wodą, ja zrobiłem to dwukrotnie. Po pierwszej zlana woda była różowa od resztek płynu, po drugiej z bardzo delikatnym różowym odcieniem. Przy płukaniu takie same zasady, jak przy płynie chłodniczym - włączenie silnika na pół godziny przy otwartym obiegu ogrzewania i włączonej dmuchawie, w tym czasie 3-kilometrowa przejażdżka, wyłączenie silnika, odczekanie 15 minut, wypuszczenie wody. 8. Zalanie nowym płynem chłodniczym + odpowietrzenie układu. Po przejechaniu kilku kilometrów dolanie niewielkiej ilości płynu (układ jeszcze się odpowietrzał). Efekt terapii: całkowite przywrócenie ogrzewania. Teraz wygląda to tak. Włączona dmuchawa nawiewu, temperatura powietrza w kratce 16 stopni C (garażowa). Po starcie zimnego silnika już po dwóch minutach na wolnych obrotach temperatura nawiewanego powietrza zwiększa się do 32 stopni C. Po kilkunastu minutach pracy silnika na wolnych obrotach temperatura powietrza w nawiewie osiąga 58 stopni C. Po przejechaniu 15 km temperatura powietrza osiąga 62 stopnie C, po włączeniu zamkniętego obiegu po kilku następnych minutach temperatura powietrza osiąga 71 stopni C. Od momentu startu zimnego silnika obydwa węże prowadzące do nagrzewnicy nagrzewają się. Ciepło jest wyczuwalne już po około 30 sekundach od momentu włączenia zimnego silnika. Po kilku minutach od włączenia zimnego silnika węże nagrzewnicy są gorące. Wniosek: Płukanie układu chłodzenia płynem Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic + lewatywa wykonana na nagrzewnicy + płukanie silnika wodą DEMINERALIZOWANĄ całkowicie przywróciła ogrzewanie kabiny samochodu. Płyn Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic sprawdził się doskonale.
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • Ese82
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Wszystko OK, sprawdzony i skuteczny preparat
    • smarowanie
    • trwałość
  • Us3k
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobre i profesjonalne narzędzie
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Płukanka wykonała swoje zadanie. Ogrzewanie działa o wiele sprawniej
  • e...0
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.