Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Jesień, zima, wiosna, lato - Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska [KSIĄŻKA] Poznań

KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. JESIEŃ, ZIMA, WIOSNA, LATO Wydanie zaktualizowane - 4 pory roku w jednej teczce Karty pracy to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z: uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu …

od 57 Najbliżej: 0 km

Liczba ofert: 9

Oferta sklepu

Opis

KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. JESIEŃ, ZIMA, WIOSNA, LATO Wydanie zaktualizowane - 4 pory roku w jednej teczce Karty pracy to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z: uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Kolejność kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową. Dodatkowo przygotowany zestaw wyróżniają m.in.: karty – zróżnicowane tematycznie, a także pod względem stopnia trudności, co daje nauczycielom wiele możliwości ich zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów zadania – skonstruowane w taki sposób, aby poszerzać zakres pojęciowy, doskonalić technikę czytania, mówienia, pisania i liczenia, a także myślenia przyczynowo-skutkowego układ materiału – kompatybilny ze zmianami zachodzącymi w przyrodzie, ważnymi wydarzeniami oraz cyklem życia człowieka, co pomaga dzieciom zrozumieć otaczający je świat. Praca z publikacją polega m.in. na: porównywaniu graficznego obrazu słów liczeniu i klasyfikowaniu elementów zbioru łączeniu i uzupełnianiu brakujących szczegółów wycinaniu i dopasowywaniu etykiet do obrazków układaniu puzzli pisaniu po wzorze usprawnianiu czytania globalnego (dzięki zastosowaniu prostej, dużej, wyraźnej czcionki oraz wyrazów-etykiet). Karty mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne, umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Harmonia
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2022
Ilość stron
  • 72
ISBN
  • 9788383090948