AMORTYZATORY PRZÓD OPEL INSIGNIA KOMPLET 742166SP Poniatowa

Właściwości Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa Ciężar [kg]: 5,100 otwór Ø [mm]: 32 maks. długość [mm]: 496 min. długość [mm]: 342 parzyste …

od 268,32 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Właściwości Rodzaj amortyzatorów: Ciśnienie gazu Typ amortyzatora: Amortyzator teleskopowy System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon, dolna opaska zaciskowa Ciężar [kg]: 5,100 otwór Ø [mm]: 32 maks. długość [mm]: 496 min. długość [mm]: 342 parzyste numery artykułów: 742167SP Długość opakowania [cm]: 57,3 Szerokość opakowania [cm]: 20,4 Wysokość opakowania [cm]: 20,4 Średnica końcówki wału [mm]: 22 Opis Amortyzatory samochody osobowe Amortyzator to kluczowy element konstrukcji zawieszenia w praktycznie każdym samochodzie. Ma za zadanie tłumić drgania, stabilizować tor jazdy i utrzymywać sprężyny we właściwej pozycji. To dzięki niemu koło zachowuje stały kontakt z nawierzchnią. Poprzez odpowiednie tłumienie wbicia i wybicia, amortyzator rozkłada ciężar masy resorowanej na koła naszego samochodu. Amortyzatory i sprężyny resorują nadwozie pojazdu w każdych warunkach aby uzyskać możliwie jak najlepszą przyczepność do nawierzchni z jednoczesnym zachowaniem komfortu podróży. Żeby temu sprostać, inżynierowie wiele lat temu opracowali dwa typy amortyzatorów: miękkie i twarde (sportowe). Miękkie, przenoszą mniej drgań z masy nieresorowanej na resorowaną i zapewniają lepszy komfort podróży, co niestety, przekłada się na gorsze prowadzenie pojazdu w zakręcie. W związku z tym, aby poprawić przyczepność kół, w niektórych samochodach np. sportowych, stosuje się amortyzatory twarde, które gwarantują mniejsze przechyły karoserii, lecz przy niestety zmniejszonej amortyzacji nierówności. Amortyzator olejowy: To pierwszy typ opisywanego elementu, czyli rodzaj cylindra wypełnionego szczelnie olejem hydraulicznym. W jego wnętrzu umieszcza się tłok, który dzieli przestrzeń na dwie osobne komory oraz zawory dzięki którym olej ma możliwość przepływania między nimi, i to one decydują o szybkości pracy tłoka. Odpowiednio dobrany zawór gwarantuje zróżnicowanie siły tłumienia w czasie ściskania i rozciągania. Niewątpliwą zaletą amortyzatorów olejowych jest ich stosunkowo prosta regeneracja i miękka charakterystyka pracy. Do wad należy zaliczyć sporą masę i dość wolną reakcję w czasie przejazdu po nierównościach. Amortyzator olejowo – gazowy: Budową przypomina amortyzator olejowy, jednak zawiera w sobie gaz, a dokładniej azot oraz olej hydrauliczny. W takiej konfiguracji olej ściskany jest dopiero w momencie dużego wychyłu karoserii. Kiedy pokonujemy nierówności pracuje sam gaz, a to zapewnia lepszą trakcję. Amortyzator olejowo – gazowy ma niższą masę i oferuje możliwość działania progresywnego. Niestety jego regeneracja nie jest możliwa. Warto wiedzieć, że amortyzatory mają także duży wpływ na poprawność działania elektronicznych systemów wspomagających jazdę, takich jak np. ABS czy ESP. W momencie kiedy amortyzator jest uszkodzony i koło niewłaściwie odrywa się od jezdni, to może spowodować przesył błędnych sygnałów wejściowych do sterownika. Czego skutkiem w awaryjnej sytuacji będzie dłuższa droga hamowania i nie otrzymanie odpowiedniej pomocy w momencie poślizgu. Amortyzator to element, który ulega naturalnemu zużyciu. Ma bezpośredni wpływ na komfort oraz bezpieczeństwo podróży, i o tym nie wolno zapominać. Nie należy ignorować pierwszych sygnałów świadczących o jego wypracowaniu, ponieważ skutki zaniedbania mogą być tragiczne. Części zamiennych nie brakuje, warto wybrać sprawdzony produkt, nawet jeśli będzie nieco droższy. W naszej ofercie posiadamy szeroką gamę amortyzatorów obu typów, w różnych przedziałach cenowych. Znajdziecie u nas Państwo takich producentów jak: KYB, Monroe, Starline, Sachs czy Optimal. O marce Monroe amortyzatory Monroe to jedna z najbardziej znanych i cieszących się największym zaufaniem marek przemysłu motoryzacyjnego na świecie, dostarczająca kilku pokoleniom mechaników i właścicieli pojazdów innowacyjne rozwiązania na rynek części oryginalnych i części zamiennych - w tym amortyzatory, kolumny oraz elementy układu kierowniczego i zawieszenia. 100-letnie doświadczenie w dostarczaniu najnowocześniejszych produktów dla samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, SUV-ów, autobusów, furgonetek, ciężkich aplikacji roboczych i pojazdów użytkowych, uczyniło Monroe wiodącą marką docenioną przez producentów pojazdów, profesjonale warsztaty i użytkowników na całym świecie.

Specyfikacja

Producent
  • Monroe
Rodzaj
  • Olejowo-gazowe
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Strona zabudowy
  • Prawe przednie
Typ samochodu
  • Samochody osobowe
Rodzaj zawieszenia
  • Standardowe
Marka
  • CHEVROLET
  • OPEL
Model
  • INSIGNIA A (G09)(2008.07 - 2017.03)
  • INSIGNIA A sedan (G09)(2008.07 - 2017.03)
  • INSIGNIA A Sports Tourer (G09)(2008.07 - 2017.03)
  • MALIBU (V300)(2012.01 - .)
Typ
  • 2.0 Biturbo CDTI (35)(190 KM / 140 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI (35)(195 KM / 143 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI (68)(195 KM / 143 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI (69)(195 KM / 143 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)(190 KM / 140 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (35)(195 KM / 143 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68)(190 KM / 140 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (68)(195 KM / 143 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69)(190 KM / 140 KW)
  • 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69)(195 KM / 143 KW)
  • 2.0 CDTI (35)(140 KM / 103 KW)
  • 2.0 CDTI (35)(160 KM / 118 KW)
  • 2.0 CDTI (35)(163 KM / 120 KW)
  • 2.0 CDTI (68)(140 KM / 103 KW)
  • 2.0 CDTI (68)(160 KM / 118 KW)
  • 2.0 CDTI (68)(163 KM / 120 KW)
  • 2.0 CDTI (69)(140 KM / 103 KW)
  • 2.0 CDTI (69)(160 KM / 118 KW)
  • 2.0 CDTI (69)(163 KM / 120 KW)
  • 2.0 CDTI 4x4 (35)(163 KM / 120 KW)
  • 2.0 CDTI 4x4 (68)(163 KM / 120 KW)
  • 2.0 CDTI 4x4 (69)(163 KM / 120 KW)
  • 2.0 E85 Turbo (35)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 E85 Turbo (68)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo (35)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo (68)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo (69)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo 4x4 (35)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo 4x4 (35)(250 KM / 184 KW)
  • 2.0 Turbo 4x4 (68)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo 4x4 (68)(250 KM / 184 KW)
  • 2.0 Turbo 4x4 (69)(220 KM / 162 KW)
  • 2.0 Turbo 4x4 (69)(250 KM / 184 KW)
  • 2.0 Turbo E85 (69)(220 KM / 162 KW)
  • 2.8 V6 Turbo 4x4 (35)(260 KM / 191 KW)
  • 2.8 V6 Turbo 4x4 (68)(260 KM / 191 KW)
  • 2.8 V6 Turbo 4x4 (69)(260 KM / 191 KW)
  • 2.0 CDTI (35)(120 KM / 88 KW)
  • 2.0 CDTI (68)(120 KM / 88 KW)
  • 2.0 CDTI (69)(120 KM / 88 KW)
  • 2.0 CDTI 4x4 (35)(160 KM / 118 KW)
  • 2.0 CDTI 4x4 (68)(160 KM / 118 KW)
  • 2.0 CDTI 4x4 (69)(160 KM / 118 KW)
  • 2.4(167 KM / 123 KW)
  • 1.6 (35)(116 KM / 85 KW)
  • 1.6 (68)(116 KM / 85 KW)
  • 1.6 (69)(116 KM / 85 KW)
  • 1.6 Turbo (35)(180 KM / 132 KW)
  • 1.6 Turbo (68)(180 KM / 132 KW)
  • 1.6 Turbo (69)(180 KM / 132 KW)
  • 1.8 (35)(140 KM / 103 KW)
  • 1.8 (68)(140 KM / 103 KW)
  • 1.8 (69)(140 KM / 103 KW)
  • 2.0 CDTI (35)(110 KM / 81 KW)
  • 2.0 CDTI (35)(131 KM / 96 KW)
  • 2.0 CDTI (68)(110 KM / 81 KW)
  • 2.0 CDTI (68)(131 KM / 96 KW)
  • 2.0 CDTI (69)(110 KM / 81 KW)
  • 2.0 CDTI (69)(131 KM / 96 KW)
  • 1.6 SIDI (35)(170 KM / 125 KW)
  • 1.6 SIDI (68)(170 KM / 125 KW)
  • 1.6 SIDI (69)(170 KM / 125 KW)
Model
  • INSIGNIA A sedan (G09)(2008.07 - 2017.03)

Opinie AMORTYZATORY PRZÓD OPEL INSIGNIA KOMPLET 742166SP Poniatowa

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia