Zdjęcie Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko - Poddębice

Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko Poddębice

Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki …

Ostatnia znana cena: 707,25 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO; możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj; szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego; realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe. Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych; role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień; profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów; definiowanie widoków dla użytkowników; możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji; precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku; możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności; automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu; możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach; wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności); korekta kosztu dostaw; możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem; widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta; kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień; kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia; rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty; możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami; raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Insert
Liczba stanowisk
  • 1
Nośnik
  • DVD
Wersja
  • BOX
Wersja językowa
  • Polska
Typ licencji
  • Komercyjna
System operacyjny
  • Windows

Opinie Subiekt nexo PRO (system wspomagania sprzedaży) 1 stanowisko

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • d...r
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Testowałem demo produktu , bardzo fajny program
    • funkcjonalność
    • łatwość obsługi
    • możliwości