Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - Luciana Squadrilli Pilica

0,5
1 opinia

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii: analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii, narzędzia, które można wykorzystać …

od 13,74 Najbliżej: 26 km

Liczba ofert: 16

Oferta sklepu

Opis

Publikacja jest kompleksowym przewodnikiem, pełnym danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiającym pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii: analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii, narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w Internecie, organizacja wydarzeń kulinarnych, opowieści o tych, którym się udało i dlaczego. "Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, Made in Italy jest symbolem jakości i smaku. Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje. »Marketing smaku« jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku."dr hab. Witold Kowal, prof. UE Dyrektor Instytutu Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Powyższy opis pochodzi od wydawcy. Otwierasz firmę? Chcesz poprawić swoją sytuację finansową? A może jesteś doświadczonym przedsiębiorcą chcącym rozwinąć swoje umiejętności? Setki tytułów z szeroko rozumianego biznesu, ekonomii czy zarządzania w jednym miejscu na molemole.com! Sprawdź czego możesz się nauczyć od bestsellerowych autorów, m.in Roberta Kiyosakiego, Briana Tracy'ego czy Phillipa Kotlera! Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Luciana Squadrilli
Wybrane wydawnictwa
  • Muza
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2017
Ilość stron
  • 312
Język oryginału
  • Włoski
ISBN
  • 9788365625601

Opinie Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne - Luciana Squadrilli Pilica

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
0,5 na podstawie 1 opinia
  • Justyna
    0,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka nigdy do mnie nie trafiła. Musicie zmienic kuriera i teoche bardziej dbac o klientów.