Szkoła Wyobraźni Baśniogra - Bagna Zapomnienia Pieniężno

Baśniogra. Bagna Zapomnienia - Tom 6 - Marcin Kubiesa - Szkoła Wyobraźni Odkryj tajemnicze mokradła pełne magii i niezwykłych istot! Na granicy Słonecznych Równin i Wężowej Puszczy leżą Bagna Zapomnienia – miejsce pełne zdziczałej magii, które kryje w sobie wiele sekretów. Rozległe mokradła, martwe …

od 42,20 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Baśniogra. Bagna Zapomnienia - Tom 6 - Marcin Kubiesa - Szkoła Wyobraźni Odkryj tajemnicze mokradła pełne magii i niezwykłych istot! Na granicy Słonecznych Równin i Wężowej Puszczy leżą Bagna Zapomnienia – miejsce pełne zdziczałej magii, które kryje w sobie wiele sekretów. Rozległe mokradła, martwe drzewa i mroczne tajemnice sprawiają, że niewielu śmiałków odważyło się tu wkroczyć. Każdy, kto odwiedził te przeklęte ziemie, wracał odmieniony, z pamięcią pełną luk. Baśniogra. Bagna Zapomnienia to szósty tom z serii Baśniogra – książek paragrafowych, które pozwalają tworzyć własną opowieść. Czytelnik wybiera swoją ścieżkę, podejmuje decyzje, wykonuje rzuty kostkami i wpływa na przebieg historii. To niepowtarzalna przygoda, w której tworzysz swojego bohatera, zdobywasz magiczne przedmioty, zawierasz przyjaźnie i stajesz przed wyzwaniami. Dlaczego pokochasz tę książkę? Możesz grać wielokrotnie, odkrywając różne ścieżki fabuły. Każda decyzja ma znaczenie – od wyboru drogi po rzuty kostkami. Idealna zarówno dla dzieci, które potrafią czytać, jak i tych, które potrzebują wsparcia rodzica. Łączy elementy gry, edukacji i zabawy, rozwijając wyobraźnię, logiczne myślenie oraz umiejętności podejmowania decyzji. Zasady gry: Przygotowanie do gry. Zbierz trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla chętnych do kolorowania) oraz umiejętność czytania lub słuchania. Gra jest idealna dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Młodszym dzieciom mogą pomóc dorośli lub starsze rodzeństwo. Tworzenie bohatera. W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz profesję, płeć i zapoznaj się ze specjalnymi umiejętnościami swojej postaci. Nadaj jej imię i zapisz je na Karcie Postaci. Możesz również narysować portret bohatera. Ta sama postać może być wykorzystywana w kolejnych przygodach, rozwijając swoje zdolności, zbierając magiczne przedmioty i poznając nowych przyjaciół. Rzuty kostkami. Podczas gry bohater będzie wykonywał tzw. „test cechy”. W tym celu rzuć trzema sześciennymi kostkami i zsumuj wyniki. W większości przypadków wyniki 3–10 oznaczają porażkę, a 11–18 sukces. Cechy postaci. Każda postać posiada trzy cechy: Siłę, Umysł i Zręczność. Wybór zawodu podnosi jedną z nich o +1. Podczas testu dodaj wartość odpowiedniej cechy do rzutu kostkami. Przykład: jeśli Siła wynosi +1, a wynik na kostkach to 10, suma wynosi 11. Zmęczenie. Niepowodzenia lub pech mogą prowadzić do zdobycia punktów zmęczenia. Każdy punkt zmęczenia odejmuje -1 od wyniku rzutów. Trzy punkty zmęczenia oznaczają, że bohater pada nieprzytomny, a gra zaczyna się od nowa. Magiczne mikstury lub specjalne przedmioty mogą pomóc zmniejszyć zmęczenie. Przedmioty. Zdobyte przedmioty zapisuj na liście, dodając ich efekty (np. bonusy do testów). Możesz je wykorzystać w dowolnym momencie gry. Przyjaciele. Zapoznani przyjaciele zyskują miejsce na liście postaci. Niektórzy oferują unikalne zdolności, które mogą być pomocne w kolejnych rozgrywkach. Przebieg gry. Czytaj tekst na wybranym paragrafie i wybieraj opcje dalszego postępowania. Przechodź do wskazanych numerów, aż ukończysz grę. Uwaga! Nie czytaj punktów, do których nie prowadzą polecenia – to popsuje zabawę. Chcesz większej magii? Włącz muzykę z ulubionych ścieżek dźwiękowych, np. Studio Ghibli. Rozwój postaci. Po zakończeniu gry zwiększ o 1 punkt wybraną cechę: Siłę, Umysł lub Zręczność. Przedmioty i przyjaciół możesz zachować na kolejne przygody, ale cechy rozwijaj uczciwie, tylko raz na zakończoną grę. Skróty zawodów. Niektóre testy cech mają przypisane bonusy dla wybranych zawodów. Skróty pomagają przypomnieć, który zawód zyskuje dodatkowy +1 (np. „CZ” – czarodziej, „RY” – rycerz). Monety Szczęścia. Podczas gry możesz zdobywać Monety Szczęścia (MS). Wykorzystaj je do zakupów w mieście lub przerzucenia niekorzystnego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia. Wyrusz na mokradła i odkryj, jakie tajemnice skrywają Bagna Zapomnienia !

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Szkoła Wyobraźni
Rodzaj
  • Systemy (język polski)
Wydanie
  • Polskie