Shure P3TERA215CL Piastów

Shure P3TERA215CL-H20 - Bezprzewodowy system monitorowy PSM300 (518-542 MHz) System monitorowania osobistego PSM300 dostarcza szczegółowe przetwarzanie cyfrowe audio w jakości 24-bit, niezawodną transmisię i bezprzewodową swobodę w każdym zakątku sceny. Łatwy w użyciu, PSM300 oferuje dostosowaną …

od 3 900 Najbliżej: 7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Shure P3TERA215CL-H20 - Bezprzewodowy system monitorowy PSM300 (518-542 MHz) System monitorowania osobistego PSM300 dostarcza szczegółowe przetwarzanie cyfrowe audio w jakości 24-bit, niezawodną transmisię i bezprzewodową swobodę w każdym zakątku sceny. Łatwy w użyciu, PSM300 oferuje dostosowaną kontrolę nad osobistym miksem z dwóch kanałów audio. Ten zestaw zawiera: nadajnik bezprzewodowy P3T, odbiornik bezprzewodowy P3RA Stereo Bodypack, Słuchawki dokanałowe SE215. Optymalne poziomy głośności Kiedy używane są monitory podłogowe, inżynierowie dźwięku często stają w obliczu wojny głośności między dźwiękiem wzmocnionym a niewzmocnionym. Wokalistom, gitarzystom akustycznym i klawiszowcom trudno jest usłyszeć siebie nad wzmocnionymi dźwiękami gitar elektrycznych i basowych, nie wspominając o perkusji, która jest naturalnie głośna. Wszyscy więc pytają: „Czy możesz mnie głośniej ustawić?” „Może”, to najlepsze, co inżynier może zaoferować z powodu ograniczeń wynikających z rozmiaru wzmacniacza mocy, możliwości głośników oraz potencjalnego wzmocnienia akustycznego. Jeśli akustyka pomieszczenia jest słaba, uzyskanie spokoju staje się jeszcze trudniejsze. Dzięki systemowi monitorowania osobistego w słuchawkach, wykonawcy cieszą się dźwiękiem w jakości studia w kontekście występu na żywo. Mogą wybierać, co słyszą, a inżynierowie nie są skazani na ciągłą walkę. Eliminacja sprzężenia zwrotnego Jeśli rozumiesz, co powoduje sprzężenie zwrotne, zrozumiesz, dlaczego monitory osobiste w słuchawkach są lepszym wyborem w porównaniu do monitorów podłogowych. Sprzężenie zwrotne występuje, gdy wzmocniony dźwięk z głośnika jest przechwytywany przez mikrofon i ponownie wzmacniany. Często zdarza się to na zatłoczonych scenach, gdzie mikrofony i głośniki monitorowe są zbyt blisko siebie. Kiedy cały zespół prosi inżyniera o podgłośnienie ich mikrofonów, sprzężenie zwrotne jest nieuniknione. Wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym to ilość, o jaką można podgłośnić mikrofon przed wystąpieniem sprzężenia. Monitory osobiste w słuchawkach eliminują problemy z wzmocnieniem przed sprzężeniem zwrotnym, uszczelniając „głośniki” w uszach wykonawców, izolując je tym samym od mikrofonów. Zdrowie słuchu Powtarzające się narażenie na wysokie poziomy ciśnienia dźwięku z monitorów podłogowych może prowadzić do utraty słuchu. Zatyczki do uszu pomagają niektórym wykonawcom, ale nawet najlepsze zatyczki zmieniają odpowiedź częstotliwości na tyle, że dźwięk brzmi jak przytłumiony. Kiedy wykonawcy prawidłowo używają ich na odpowiednich poziomach głośności, monitory w słuchawkach oferują taką samą ochronę słuchu jak zatyczki do uszu, jednocześnie dostarczając wykonawcom tylko te dźwięki, które muszą usłyszeć. Mając regulatory w swoich rękach, wykonawcy mogą dostosować głośność według potrzeb. To najlepszy scenariusz dla zdrowia słuchu. Zmniejszenie obciążenia głosu Najpotężniejszy wokalista nie ma szans w porównaniu z głośno wzmocnioną gitarą czy nawet perkusją. Kiedy wokaliści nie słyszą siebie w miksie sceny — co często się zdarza przy monitorach podłogowych — zmuszają swoje głosy do nadmiernego wysiłku. Głos jest częścią ciała i podlega obciążeniu, co może uszkodzić struny głosowe i skrócić karierę wokalisty. Monitory osobiste w słuchawkach pozwalają wokalistom wyraźnie słyszeć siebie, bez potrzeby krzyczenia nad wzmacniaczami gitarowymi i monitorami podłogowymi. Oprócz własnych wokali, mogą oni włączać w swoje miksy tyle innych instrumentów, ile chcą. Mobilność Tradycyjny system monitorów podłogowych zawiera co najmniej trzy monitory o wadze około 20 kg każdy, plus przynajmniej jeden wzmacniacz o wadze 25 kg każdy. Kompletny system monitorowania w słuchawkach mieści się w walizce, a także eliminuje bałagan związany z monitorami podłogowymi i kablami głośnikowymi, co nadaje scenie czystszy, bardziej profesjonalny wygląd, co ma znaczenie dla zespołów występujących na weselach, w usługach religijnych i na wydarzeniach korporacyjnych, gdzie obowiązują inne standardy estetyczne niż w przeciętnym klubie nocnym. Wolność na scenie Kiedy używasz monitorów podłogowych, jesteś ograniczony do „słodkiego punktu” na scenie, gdzie miks brzmi najlepiej. Kierunkowy charakter głośników, zwłaszcza na wysokich częstotliwościach, ma na to wpływ. Używanie monitorów w słuchawkach jest jak korzystanie ze słuchawek: dźwięk podąża tam, gdzie ty. Więc jeśli główny wokalista chce zagrać dla publiczności po obu stronach sceny, słyszy ten sam miks, gdziekolwiek się udaje. Osobista kontrola Najbardziej znaczącym aspektem monitorowania w słuchawkach jest posiadanie bezpośredniej kontroli nad tym, co słyszysz. Nadal będziesz polegać na dźwiękowcu, ale możesz dostosować ogólną głośność i wybrać różne miksy samodzielnie. Aby dostosować głośność, po prostu obróć pokrętło na bodypacku. Jeśli używasz miksu stereo, usłyszysz ten sam miks w obu uszach, ale możesz panoramować w lewo i w prawo, jeśli chcesz słyszeć więcej lub mniej w jednym uchu. Jeśli używasz systemu z MixMode®, usłyszysz zsumowany miks w obu uszach. Stamtąd możesz użyć regulacji w bodypacku, aby dostosować równowagę źródeł dźwięku. Na przykład możesz preferować wokale i gitarę w lewym uchu, a perkusję i bas w prawym. Kiedy członkowie zespołu kontrolują swoje własne miksy, inżynier monitorowy może skupić się na tworzeniu najlepszego możliwego miksu dla publiczności. SPECYFIKACJA Nadajnik bezprzewodowy P3T Wysyła miks stereo lub mono bezprzewodowo do wykonawców na scenie Zakres częstotliwości 518-542 MHz, pasmo strojenia 24 MHz FM, MPX Stereo Modulation Szczegółowe, 24-bitowe audio cyfrowe Niezawodne połączenie analogowe na odległość do 90 metrów Synchronizacja IR jednym przyciskiem łączy nadajnik z odbiornikiem bodypack Wysokokontrastowy wyświetlacz LCD z pomiarem audio Wybieralny poziom linii/aux ¼” (6.3 mm) TRS zbalansowane wejścia i wyjścia pętli Odłączana antena ¼ fali Zasilacz europejski w zestawie Zestaw do montażu w racku w zestawie Wymiary: 43 × 198 × 172 mm Waga: 783 g P3RA Premium Bezprzewodowy Odbiornik Bodypack Użyj MixMode® lub trybu stereo, aby stworzyć osobisty miks 2-kanałowy Łatwe w regulacji pokrętła głośności i miksu Funkcja skanowania szybko znajduje wolną częstotliwość Pasmo przenoszenia audio: 38 Hz – 15 kHz Ponad 90 dB zakresu dynamicznego dla precyzyjnego, czystego dźwięku Wyświetlacz LCD z menu nawigacyjnym 2-pasmowy EQ z wzmocnieniem wysokich i niskich częstotliwości Ogranicznik głośności ustawia maksymalny poziom wzmocnienia 2 baterie AA lub opcjonalny akumulator Shure SB900A Do 5 godzin 30 minut pracy na 2 bateriach AA, lub do 7 godzin na SB900A Smukły, lekki bodypack łatwo mocuje się do paska lub paska gitary Wytrzymała, metalowa konstrukcja Temperatura pracy: −18 do 63 °C Wymiary: 99 x 66 x 23 mm Waga: 196 g (z bateriami) Słuchawki dokanałowe SE215 Konstrukcja izolująca dźwięk zapewnia tłumienie do 37 dB Pasmo przenoszenia 22 Hz - 17,5 kHz Wciągający, czysty dźwięk i głęboki bas Czułość: 107 dB SPL/mW Impedancja 17 Ω Dołączone douszne tuleje izolujące w różnych rozmiarach Odłączany kabel Złącze 3.5 mm mini-jack Waga: 20,8 g

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Shure
Rodzaj
  • Kable przewody i wtyki