Metoda Lean Enterprise. W poszukiwaniu innowacji (e-Book) Pasym

Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do …

od 44,50 Najbliżej: 23 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do wykorzystania czynników technicznych, technologicznych i kulturowych w celu przyśpieszenia cykli innowacji. Obecnie w ciągu paru dni lub tygodni bez wielkich nakładów, korzystając z bezpłatnych lub tanich usług i infrastruktury, można prototypować nowe produkty oparte na oprogramowaniu, a następnie szybko rozwijać trafione produkty. Aby jednak osiągnąć taki model w dużym zespole, konieczne jest przeformułowanie praktycznie całego systemu zarządzania w przedsiębiorstwie. Ta książka to praktyczny przewodnik wdrażania koncepcji lean i agile w funkcjonującej organizacji. Przedstawiono tu zestaw wzorców i zasad, przy tym skoncentrowano się na heurystycznym podejściu do implementacji. Sporo miejsca poświęcono eksperymentowaniu, dzięki któremu można wybrać najlepszą technikę implementacji, co przyniesie poprawę stylu działania organizacji. Ważną częścią książki są studia przypadków, w których opisano, jak odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa przeformułowały wszystkie aspekty swojej działalności, by radykalnie polepszyć wydajność. Przyjęcie koncepcji lean wymaga czasu i poświęcenia, ale jest nieodzowne do przyspieszenia tempa innowacji. Ta publikacja jest solidną pomocą w przeprowadzaniu takich zmian we własnej firmie. Wybrane zagadnienia: cykl życia innowacji a kultura i strategia przedsiębiorstwa techniki poszukiwania nowych pomysłów prowadzenie dużych programów wdrożeń rola kultury organizacji, jej strategii i struktury zarządczej w procesie wdrażania innowacji ciągłe doskonalenie a zarządzanie przedsiębiorstwem Metoda lean - godna odpowiedź na wyzwania współczesnego otoczenia biznesu! Spis treści: Wstęp 11 CZĘŚĆ I. ORIENTACJA Rozdział 1. Wprowadzenie 21 Rozdział 2. Zarządzanie dynamiką portfela przedsiębiorstwa 35 CZĘŚĆ II. EKSPLORACJA Rozdział 3. Modelowanie i pomiar ryzyka inwestycyjnego 57 Rozdział 4. Eksploracja niepewności w poszukiwaniu okazji do rozwoju 73 Rozdział 5. Ewaluacja dopasowania produktu do rynku 95 CZĘŚĆ III. EKSPLOATACJA Rozdział 6. Ciągłe ulepszanie 117 Rozdział 7. Identyfikacja wartości i zwiększanie przepływu 135 Rozdział 8. Przyjęcie praktyk rozwojowych lean 155 Rozdział 9. Eksperymentalne podejście do rozwoju produktu 171 Rozdział 10. Wdrożenie dowodzenia przez misję 187 CZĘŚĆ IV. TRANSFORMACJA Rozdział 11. Rozwijanie kultury innowacyjności 205 Rozdział 12. Nastawienie lean w zarządzaniu ładem, ryzykiem i zgodnością 225 Rozdział 13. Napędzanie innowacji produktowej przez zarządzanie finansami 239 Rozdział 14. IT jako przewaga konkurencyjna 257 Rozdział 15. Zacznij tam, gdzie jesteś 273 Bibliografia 287 Skorowidz 293

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jez Humble, Joanne Molesky, Barry O'Reilly
Rok wydania
  • 2019
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 296
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress