Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Pajęczno

4,38
8 opinii

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. …

od 23,21 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 6

Oferta sklepu

Opis

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz. Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej! Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej! dr Mateusz Grzesiak Spis treści: Rozdział 1. Wstęp Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu Rozdział 3. Matryca obrazu siebie Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnętrzny i wewnętrzny obraz siebie? Wypełnij tabelę (patrz strona 26). Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie Rozdział 4. Cele personal brandingu Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych Rozdział 6. Różnice w obrazach marki osobistej Personal brand a przyszłość Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych Facebook YouTube Twitter Instagram LinkedIn Rozdział 8. Matryca personal brandu Prezentacja personal brandu Matryca personal brandu Konsekwencje braku właściwego personal brandu Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu Kontekst sytuacyjny Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej Rozdział 10. Kolektywne kształtowanie archetypów Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu Przeszłość stworzona przez innych Odkrywanie siebie pisanie autobiografii Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś. Rozdział 12. Funkcjonowanie związków krótkoterminowych Wysyłanie sygnałów innym Podnoszenie atrakcyjności partnera Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera Eksponowanie wartości związanych z personal brandem Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej Powstawanie nieprawdziwych opinii Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej Opowiadanie historii a marka osobista Tworzenie siebie i realizacja potrzeb Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych Matryca storytellingowa Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna Ty jako pracownik Przedstawianie doświadczenia zawodowego Zalety i wady Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich Nawiązywanie kontaktów Uniwersalne potwierdzacze Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość Cechy osób sympatycznych Twój archetyp w relacjach towarzyskich Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne Relacje pionowe i poziome Potrzeby uczestników drabiny hierarchii Styl komunikacji w relacjach pionowych Wspieranie określonego stanowiska w archetypach Rozdział 19. Branding w miejscu pracy Komunikacja z szefem Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika Personal brand ucznia Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat Samorealizacja dziecka Aktualizacja marki własnej dziecka Schemat komunikat realizacja Etapy rozwoju dziecka Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu Polska w oczach innych nacji Nowoczesny Polak za granicą Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości Pamiętaj! Jestem z Polski Rozdział 22. Matryca wiarygodności Budowanie wiarygodności Rola liczb Rozdział 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych Umawianie się na randkę Rozmowa kwalifikacyjna Sprzedawanie swoich usług Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach Cele marki osobistej Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach Długość publikowanych treści Co publikować w kanale YouTube Rozdział 25. Zasady copywritingu Tworzenie perswazyjnego tytułu Rola tezy w artykule Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu CTA w tekście Rozdział 26. Podsumowanie Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło Rozdział 27. Czas na Ciebie Krok 1. Określ swoje cele Krok 2. Sprofiluj grupę docelową Krok 3. Wypełnij matrycę treścią O autorze: Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie oraz doktorem nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Szkoli międzynarodowo od kilkunastu lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Jako terapeuta wspiera ludzi w rozwiązywaniu problemów osobistych, a jako konsultant pomaga organizacjom osiągnąć zaplanowane cele w zakresie zarządzania i marketingu. Napisał 21 książek, spośród których najpopularniejsze to: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą. Wiele z nich zyskało status bestsellerów sprzedaży i zostało nagrodzonych. Dr Mateusz Grzesiak w znaczący sposób przyczynił się do powstania, a następnie spopularyzowania rynku rozwoju osobistego w Polsce. Media nazywają go „najpopularniejszym psychologiem w Polsce”.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Mateusz Grzesiak
Wybrani autorzy
  • Mateusz Grzesiak
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2019
Ilość stron
  • 224
Tematyka
  • Kariera
  • Kobieta i mężczyzna
  • Rodzina
  • Samodoskonalenie
ISBN
  • 9788328358591
Model
  • twarda

Opinie Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą Pajęczno

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,38 na podstawie 8 opinii
  • Szymon
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka Mateusza Grzesiaka (jak zawsze jeśli chodzi o tego autora) w pełni profesjonalna, pełna praktycznych wskazówek i materiałów pomocnych do własnych działań w zakresie tematyki personal brandingu
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • Dominika Str
    4
    Nie lubię poradników motywacyjnych, w których autor ma złote myśli i wie wszystko na każdy temat. Ale Pana Grzesiaka już znam. I mądrze mówi. Czytałam już jego książkę o metodach wywierania wpływu i taką o szybkim uczeniu sie języków obcych. Teraz przyszedł czas na tworzenie marki własnej. Czym jest marka własna? To wszystko to, co dostrzegają inni ludzie w nas. I to jak nas oceniają. Markę własną tworzymy podświadomie, po prostu są to nasze "zwyczajne" zachowania, ale co w momencie kiedy nie dokońca są one spójne z naszym "ja"? Czasem umniejszamy swoją wartość czy wchodzimy w nieodpowiednią rolę, do danej sytuacji. Nie jest to rodzaj maniupulacji czy przekłamywania rzeczywistości, ale sposób na to by pokazać się z tej lepszej strony. Im droższa marka własna, tym stajemy się drożsi. Dla potencjalnego pracodawcy czy nawet partnera. Teraz może to wydawać się skomplikowane, bo nie jestem dobrym mówcą, ale w tej książce temat pokazany jest w sposób przystępny i zrozumiały. Autor przekazał nam informacje zwięźle, publikacja ma tylko 230 stron, ale wydaje mi się, że temat został dobrze przedstawiony. Są ćwiczenia, są przykłady, wszystko w sposób profesjonalny, ale też swobodny, to takie rady jakie mógłby nam dać dobry znajomy. A jeśli tym znajomym jest osoba pana Mateusza, który odniósł sukces, to pozostaje nam tylko brać przykład.
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • d...t
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Polecam.
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania
  • j...r
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • m...j
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.