Microsoft Project 2019 dla bystrzaków Pacanów

Zarządzaj projektami, zasobami, kalendarzami i budżetami Twórz dynamiczne harmonogramy Poznaj „złote zasady” rozwoju projektu Zarządzaj projektami jak profesjonalista! Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu …

od 48,41 Najbliżej: 46 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zarządzaj projektami, zasobami, kalendarzami i budżetami Twórz dynamiczne harmonogramy Poznaj „złote zasady” rozwoju projektu Zarządzaj projektami jak profesjonalista! Niezależnie od tego, czy zarządzanie projektami znajduje się w nazwie Twojego stanowiska, czy też jest po prostu jednym z wielu Twoich obowiązków, Microsoft Project 2019 to sekretna broń, której poszukujesz. Nawet jeśli już wiesz co nieco na temat zarządzania projektami, ta książka pokaże Ci, jak skorzystać z cennych możliwości programu, by wszystko działało jak dobrze wyregulowana i nasmarowana maszyna. Dowiedz się, jak wpisywać zadania, określać czas ich realizacji, pracować z zasobami i kalendarzami, ustawiać plan bazowy, dostosowywać harmonogramy, utrzymać prace nad projektem na wybranym kursie, analizować postępy i raportować wyniki. Brzmi jak dobry plan, nie sądzisz? W książce: uruchamianie projektu wpisywanie zadań i określanie czasu ich realizacji tworzenie kalendarza zasobów określanie budżetu projektu śledzenie postępów prac nad projektem radzenie sobie z opóźnieniami Spis treści: Spis treściO autorcePodziękowania od autorkiWprowadzenie CZĘŚĆ 1. Wprowadzenie do MS Project 2019 ROZDZIAŁ 1. Zarządzanie projektami - MS Project 2019 i Ty Wprowadzenie do zarządzania projektami Kim jest kierownik projektu Czym zajmuje się kierownik projektu Wprowadzenie do MS Project 2019 Poznajmy się Nawigowanie za pomocą kart i Wstążki Wyświetlanie dodatkowych narzędzi Powiedz mi, co chcesz zrobić ROZDZIAŁ 2. Uruchamianie projektu Tworzenie statutu projektu Wprowadzenie do struktury podziału prac w projekcie (SPP) Organizacja pracy Uruchamianie projektu Wprowadzanie informacji do MS Project Planowanie ręczne czy automatyczne? Wprowadzanie SPP Wprowadzanie zadań Importowanie zadań z Outlooka Wstawianie hiperłączy Wstawianie podprojektu Zmiana poziomu zadania: zmniejszanie i zwiększanie wcięcia Zapisywanie projektu ROZDZIAŁ 3. Zarządzanie zadaniami Tworzenie zadań sumarycznych i podzadań Ile może być poziomów? Zadanie sumaryczne projektu Przenoszenie zadań w projekcie Przenoszenie zadań metodą przeciągnij i upuść Przenoszenie zadań metodą kopiuj i wklej lub wytnij i wklej Widać - nie widać: zwijanie i rozwijanie zadań w konspekcie Zadania cykliczne Ustawienie punktów kontrolnych Usuwanie zadań i oznaczanie ich jako nieaktywne Wstawianie uwag ROZDZIAŁ 4. Zależności między zadaniami Jak powstają zależności między zadaniami Zadania zależne: które najpierw? Rodzaje zależności Zapanuj nad prawami Murphy'ego: czas opóźnienia i czas wyprzedzenia Tworzenie i usuwanie zależności Tworzenie zależności Kilka słów przestrogi Pogódź się ze zmianą: usuwanie zależności ROZDZIAŁ 5. Szacowanie czasu trwania zadań Czas trwania zadań Pełny wachlarz zadań: zidentyfikuj typ Zadania wg nakładu pracy, czyli 1 + 1 = ½ Szacowanie pracy i czasu trwania Techniki wykonywania szacunków Ustawianie czasu trwania Kontrolowanie czasu za pomocą ograniczeń Jak działają ograniczenia Ustawianie ograniczeń Ustawianie terminu ostatecznego Rozpoczynanie i wstrzymywanie zadań Wprowadzanie daty rozpoczęcia zadania Zrób sobie przerwę: dzielenie zadań ROZDZIAŁ 6. Spójrz na ten widok! Widoki w programie MS Project Nawigowanie za pomocą kart i widoków Przewijanie zawartości okien Przechodzenie do wybranego punktu Widoki - informacje szczegółowe Zacznijmy od początku: Wykres Gantta Widoki Arkusz zasobów i Terminarz zespołu Zarządzanie czasem z wykorzystaniem Osi czasu Płyń z prądem: Diagram sieciowy Widok Kalendarza Dostosowywanie widoków Praca z panelami widoków Modyfikowanie diagramu sieciowego Resetowanie widoków CZĘŚĆ 2. Zarządzanie zasobami ROZDZIAŁ 7. Tworzenie zasobów Zasoby: ludzie, miejsca i rzeczy Jak zapewnić sobie zasoby Zasoby - podstawowe informacje Typy zasobów: praca, materiały i koszty Wpływ zasobów na czas realizacji zadań Szacowanie potrzebnych zasobów Narodziny zasobu Jednorazowe tworzenie zasobu Jak zidentyfikować zasób, nie znając jego nazwy? Razem łatwiej Zarządzanie dostępnością zasobów Szacowanie i ustawianie dostępności Gdy zasoby pojawiają się i znikają Udostępnianie zasobów Używanie puli zasobów Importowanie zasobów z Outlooka ROZDZIAŁ 8. Praca z kalendarzami Dostrajanie kalendarzy: bazowego, projektu, zasobu i zadania Ustawianie bazowego kalendarza projektu Prezentacja czterech typów kalendarzy Jak działają kalendarze Powiązania między kalendarzami Tworzenie harmonogramu z wykorzystaniem opcji kalendarza i czasu pracy Ustawianie opcji kalendarza Wprowadzanie wyjątków do czasu pracy Praca z kalendarzami zadań i zasobów Ustawianie kalendarza zasobu Wprowadzanie zmian do kalendarza zasobów Tworzenie własnych szablonów kalendarzy Udostępnianie kopii kalendarza ROZDZIAŁ 9. Przydzielanie zasobówJak znaleźć odpowiedni zasóbPoszukiwany: odpowiedni zasób chętny do pracyPole niestandardowe: informacje o kwalifikacjachSprawne przydzielanie zasobówOkreślanie jednostek dla zasobów materiałowych i kosztowychPrzydzielanie zasobówDostosowywanie rozkładu pracyDodatkowe korzyści używania Terminarza zespołuROZDZIAŁ 10. Określanie kosztów projektu Skąd się biorą koszty? Sumowanie kosztów Kiedyś trzeba będzie zapłacić. Wprowadzanie informacji o kosztach w MS Project Nie unikniesz kosztów stałych Wprowadzanie stawek godzinowych, stawek za nadgodziny i kosztów użyciaPrzydzielanie zasobów materiałowych Wpływ ustawień na obliczanie wysokości kosztów CZĘŚĆ 3. Plan bazowy na horyzoncieROZDZIAŁ 11: Dopasowywanie planuFiltrowanie aż do sedna Stosowanie filtrów predefiniowanych Autofiltr - jak zmusić go do działania Samodzielne konfigurowanie filtrów Grupowanie informacji Ustawienia predefiniowane Przygotowywanie własnych sposobów grupowania Czynniki sterujące projektem Inspekcja zadań Jak radzić sobie z ostrzeżeniami i sugestiami ROZDZIAŁ 12: Negocjowanie ograniczeń projektu O czasie Rezerwa projektowa Kończenie zadań w krótszych terminach Jak zdobyć to, czego chcesz Problemy z zasobami Sprawdzanie dostępności zasobów Usuwanie i modyfikowanie przydzieleń zasobów Jak łatwo i bezboleśnie rozwiązać problem Kiedy potrzebna jest pomoc Bilansowanie zasobów Zmiana harmonogramu projektu ROZDZIAŁ 13: Upiększanie projektu Wyglądać dobrze! Formatowanie wykresu Gantta Formatowanie pasków zadań Wyróżnianie ścieżki krytycznej Zmiana stylu wykresu Gantta Formatowanie ramek zadań Dostosowywanie układu Modyfikowanie linii siatki Kiedy obraz zastępuje tysiąc słów Tworzenie niestandardowych pól tekstowych ROZDZIAŁ 14: Wszystko zaczyna się od planu bazowego Wszystko na temat planu bazowego Zapisywanie planu bazowego Ustawianie większej liczby planów bazowych Czyszczenie i resetowanie planu bazowego Plan pośredni Zapisywanie planu pośredniego Czyszczenie i resetowanie planu pośredniego CZĘŚĆ 4. Utrzymać kursROZDZIAŁ 15: Na właściwej drodze Projektowanie planu komunikacji Zbieranie danych Metody śledzenia - stosowanie Korzystanie z narzędzi do monitorowania Na wszystko znajdzie się jakiś widok Śledzenie pracy Określanie daty stanu Zgodność z harmonogramem Określanie procentu wykonania Zapisywanie informacji o rozpoczęciu i zakończeniu Co zrobić, kiedy Jan pracuje trzy godziny, a Maria dziesięć? Oj - mamy nadgodziny Określanie pozostałego czasu pracy dla zadań planowanych automatycznie Aktualizowanie kosztów stałych Przenoszenie zadań Aktualizacja projektu Śledzenie informacji o materiałach Śledzenie projektów: projekty skonsolidowane Konsolidacja projektów Strategie aktualizacji projektów skonsolidowanych ROZDZIAŁ 16. Widoki w MS Project: obserwowanie postępu projektówJak sprawdzić, co dzieje się z zadaniami Plan bazowy kontra rzeczywiste postępy Linie postępu Przejdźmy do szczegółów Śledzenie postępu z wykorzystaniem zarządzania wartością wypracowaną Co dzieje się za kulisami Wartość wypracowana - opcje konfiguracyjne Wiele ścieżek krytycznych ROZDZIAŁ 17: Masz zaległości - co dalej? Rejestrowanie problemów i ryzyka w MS Project Drukowanie planów pośrednich i bazowych Drukowanie uwag do zadań Scenariusze warunkowe Sortowanie zadań Filtrowanie Sprawdzanie ścieżki krytycznej Bilansowanie zasobów - reaktywacja Określanie czynników wpływających na harmonogram zadań Wpływ dodatkowego personelu oraz czasu na projekt Przyspieszanie i zmiany Przydziel więcej zasobów Zmiany zależności i harmonogramu zadań Kiedy wszystko inne zawiedzie Weź czas, którego potrzebujesz Szukanie drogi na skróty ROZDZIAŁ 18. Raportowanie Tworzenie standardowych raportów Co masz do dyspozycji Pulpity nawigacyjne - przegląd raportów Tworzenie nowych raportów Raporty wizualne - nowe perspektywy Tworzenie raportów wizualnych Szczegółowe dopasowywanie raportu Przeciąganie, upuszczanie i zmiana rozmiaru Dobrze wyglądać! Upiększanie Przynieście drukarkę! Ustawienia strony Podgląd wydruku Drukowanie - nareszcie! Oś czasu Dodawanie zadań do osi czasu Dostosowywanie osi czasu Kopiowanie osi czasu ROZDZIAŁ 19. Cały czas do przodu Przegląd projektu Uczenie się na błędach Odprawa z zespołem Porównywanie różnych wersji projektu Budowanie na sukcesie Tworzenie szablonu Ujarzmianie Organizatora CZĘŚĆ 5. DekalogiROZDZIAŁ 20. Dziesięć złotych zasad zarządzania projektami Krok po kroku Jak po sznurku Spodziewaj się niespodziewanego Nie odkładaj niczego na jutro Deleguj, deleguj, deleguj Dokumentuj Informuj, informuj, informuj Mierniki sukcesu Zachowaj elastyczność Ucz się na własnych błędach ROZDZIAŁ 21: Dziesięć przydatnych skrótów klawiaturowychw programie MS Project 2019Informacje o zadaniach Informacje o zasobie Często używane funkcje Podzadania Szybkie wybieranie Wypełnianie Nawigowanie Zamiana godziny na lata Skróty funkcji osi czasu Szybkie cofanie i przywracanie DodatekSłowniczek Skorowidz O autorze: Cynthia Snyder Dionisio to znana konsultantka, trenerka i autorka publikacji z zakresu zarządzania projektami. Kierowała projektem aktualizującym czwartą edycję podręcznika wydawanego przez organizację PMI Project Management Body of Knowledge — standardu dotyczącego zarządzania projektami. Jest autorką wielu książek, w tym A Project Manager’s Book of Forms i A Project Manager’s Book of Tools and Techniques.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Cynthia Snyder Dionisio
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Broszura
Rok wydania
  • 2022
Ilość stron
  • 336
Tematyka
  • Aplikacje biurowe
  • Biznes
ISBN
  • 9788328391765