Samo Sedno - Kierunek: freelance. Sukces na własnych zasadach Otwock

Przejmij kontrolę nad swoją karierą! Chcesz zacząć zarabiać na swoim talencie, pasji i pracować według własnej wizji? Poszukujesz dodatkowego źródła dochodu lub nowej ścieżki rozwoju zawodowego? Radość z wykonywanej pracy stała się odległym marzeniem? Nieważne, jaka motywacja tobą kieruje nie …

od 36,29 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Przejmij kontrolę nad swoją karierą! Chcesz zacząć zarabiać na swoim talencie, pasji i pracować według własnej wizji? Poszukujesz dodatkowego źródła dochodu lub nowej ścieżki rozwoju zawodowego? Radość z wykonywanej pracy stała się odległym marzeniem? Nieważne, jaka motywacja tobą kieruje nie czekaj na lepszy moment i już dziś stań się panem własnego czasu. Freelancing daje nieograniczoną możliwość rozwoju i zarobku, jednak aby porzucić pracę na etacie i odnieść sukces, trzeba się do tego odpowiednio przygotować. Wszystko zależy od ciebie, twojej wiedzy, zaangażowania i kreatywności. Ta książka pomoże ci rozpocząć przygodę z freelancingiem! Ewa Brzozowska, doświadczona freelancerka, udowadnia, że przedsiębiorcą może stać się każdy, inspiruje do szukania pomysłu na siebie i konfrontowania go z realiami biznesowymi. Prezentuje na przykładach, jak budować własną markę, przygotować atrakcyjną ofertę i poszukiwać zleceń, wyceniać swoją pracę oraz efektywnie współpracować z klientami. W książce znajdziesz również sprawdzone sposoby na promocję biznesu w internecie oraz opanujesz kwestie formalne związane z pracą na własny rachunek. Dzięki lekturze poradnika: odkryjesz swoje mocne strony i wykorzystasz je w pracy freelancera poznasz zawody z freelancerskim potencjałem zbudujesz autentyczny i spójny wizerunek dowiesz się, jak przygotować profesjonalne portfolio nauczysz się właściwie organizować swoją pracę O autorce: Ewa Brzozowska Surface Pattern Designer, grafik komputerowy i ilustrator. Z wykształcenia informatyk, z pasji artysta. Od 2007 r. pracuje jako freelancer, a od 2011 r. z powodzeniem prowadzi własną działalność gospodarczą. Przez lata zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem biznesowych marek, obecnie specjalizuje się w projektowaniu wzorów dziecięcych. Prywatnie szczęśliwa żona i matka. Swoje zmagania związane z łączeniem macierzyństwa i życia zawodowego opisuje na blogu FreelanceMama.pl Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Dedykacja Wstęp Rozdział 1. Freelancing w teorii Freelancing co to takiego? Jakim typem freelancera chcesz zostać? Czym freelancing nie jest? Freelancing to nie zawód Dlaczego freelancing? Co tobą kieruje? Freelancing nie jest rozwiązaniem wszystkich problemów Przejmij kontrolę nad swoimi zarobkami Zalety i wady freelancingu Zalety freelancingu Wady freelancingu Kwestie formalne Umowa o dzieło czy działalność gospodarcza? ZUS Podatek dochodowy Podatek VAT Kasa fiskalna Założenie działalności gospodarczej Podsumowanie Rozdział 2. Czy jesteś gotowy? Zanim zaczniesz Pierwsze kroki na drodze do freelancingu Pozbądź się perfekcjonizmu Zejdź sobie z drogi Pozwól na siebie czekać Rozdawaj za darmo Zaczynaj profesjonalnie Nie myśl w kategoriach start-upu Czy freelancing jest dla ciebie? Cechy dobrego freelancera Zapewnij sobie poduszkę finansową Jakie są twoje umiejętności? Zawody z freelancerskim potencjałem Bądź w czymś mistrzem Nie przestawaj się rozwijać Specjalizacja czy generalizacja? Nie ukrywaj swoich talentów Wykorzystaj swój pomysł na biznes Pokonaj strach Zwalcz syndrom oszusta Przejście z etatu na własny rachunek Jak prowadzić podwójne życie? Freelancing i studia Freelancing i macierzyństwo Freelancing w tej samej branży co etat Freelancing w innej branży niż etat Oznaki, że czas odejść z etatu Jak zdobyć się na odwagę, by odejść z etatu? Zarabianie na pasji dobry czy zły pomysł? Nie buduj od razu piekarni Kiedy wyczuć właściwy moment? Wypalenie zawodowe Definiowanie swoich celów Bądź precyzyjny Cele krótko- i długoterminowe Kategorie celów Tworzenie mapy celów W zgodzie ze swoimi wartościami Cele pośrednie Konkretne zadania Podsumowanie Rozdział 3. Tworzenie marki Marka Czym jest marka? Wartości emocjonalne i funkcjonalne Nazwisko czy nazwa? Korzyści z dobrej nazwy Identyfikacja wizualna Społeczność Social media Zasady tworzenia silnej marki w social mediach Newsletter Autentyczność Idealny klient Twoja marka osobista Firma czy ja? Poznaj swoje możliwości Miejsce na intuicję Strona internetowa Gdzie założyć stronę internetową? Cechy dobrej strony firmowej Treść strony O mnie Blog Portfolio Cel twojego portfolio Niezbędne elementy Referencje Referencje na twojej stronie internetowej Referencje w portalach internetowych Jak prosić o referencje? Jak napisać dobre referencje? Networking Pozytywne podejście do zawierania znajomości Wirtualny networking Znajdź swój styl networkingu Gdzie spotkać nowych ludzi? Co z tą wizytówką? Rady dla nielubiących networkingu Podsumowanie Rozdział 4. Freelancing w praktyce Poszukiwanie zleceń Poczta pantoflowa Marketing Wystąpienia publiczne Wirtualne tablice ogłoszeń Szukaj odpowiednich klientów Profil idealnego klienta Jak przetrwać, będąc wybrednym? Myśl globalnie Działaj lokalnie Twój wewnętrzny sabotażysta Sztuka mówienia nie Przygotowanie oferty Struktura profesjonalnej oferty Wygląd oferty Pokaż się z jak najlepszej strony Buduj dialog Wycena pracy Stawka godzinowa i stała Wycena oparta na wartości Kwestionariusz klienta Etapy wyceny w oparciu o wartości Podawać ceny czy nie? Znaczenie workflow Przypisuj zadania do dni Wypróbuj narzędzia wspomagające efektywność Wypróbuj technikę Pomodoro Korzystaj z aplikacji do zarządzania projektami Proces realizacji zlecenia Workflow we współpracy z klientami Współpraca z klientami Ustal jasne reguły gry Słuchaj klienta Informuj na bieżąco Ograniczaj wybór Sztuka komunikacji mailowej Krytykę przyjmuj z pokorą Rozwiązuj problemy Zakończenie współpracy z klientem Jak pozbyć się klienta? Pamiętaj o umowie Osobista wydajność Nie odkładaj na jutro Jak uniknąć przepracowania? Pozbądź się dystraktorów Praca w domu czy w biurze? Zorganizuj domowe biuro Gdy klientów jest za mało Skup się na swojej marce Popracuj nad organizacją Rozwijaj się Pracuj nad swoim projektem Zrelaksuj się Pracuj pro bono Skup się na swojej pasji Przemyśl swój biznes Przyciągaj nowych klientów Nie rezygnuj zbyt szybko Gdy klientów jest za dużo Nie bój się odmawiać Uprzedź swoich klientów Ustal priorytety Znajdź dodatkowe godziny Deleguj Daj z siebie wszystko Jak odrzucać zlecenia? Podsumowanie Zakończenie Bibliografia Proponowane lektury Przypisy

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Rok wydania
  • 2018
Kategorie
  • Dom i ogród
Format
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 244
Wybrane wydawnictwa
  • Edgard