Galakta RPG Mutant Rok Zerowy Kompendium Strefy 1 Leże Saurian Oświęcim

Nelma zanurzyła wiosło w czarnej tafli wody i odepchnęła się od brzegu. Śmieciowa tratwa wypłynęła bezszelestnie w smog Strefy. Był tak gęsty, że zdawało się, iż łódź unosi się wśród białej nicości. Nelma ponownie zanurzyła wiosło. Czuwający na dziobie Victon nagle wykonał dłonią ostrzegawczy gest. …

od 61,05 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Nelma zanurzyła wiosło w czarnej tafli wody i odepchnęła się od brzegu. Śmieciowa tratwa wypłynęła bezszelestnie w smog Strefy. Był tak gęsty, że zdawało się, iż łódź unosi się wśród białej nicości. Nelma ponownie zanurzyła wiosło. Czuwający na dziobie Victon nagle wykonał dłonią ostrzegawczy gest. Coś usłyszał, a przynajmniej tak mu się zdawało. Nelma uniosła wiosło – w rzeczywistości starą łopatę śnieżną z dawnego świata – i wytężyła słuch. Cisza. Naraz ze smogu przed tratwą wynurzył się olbrzymi kształt. Był czarny i wiekowy. Gigantyczny metalowy cylinder, długi jak cała Arka, którego jeden koniec tonął w wodzie, a drugi spoczywał na kamienistej plaży. Nelma i Victon wpatrywali się osłupiali w ten cud. Nie zauważyli drobnych zmarszczek na wodzie tuż przy ich tratwie… Kompendium Strefy 1: Leże Zaurów to pierwszy oficjalny dodatek do gry fabularnej Mutant: Rok Zerowy. Ta 32-stronicowa broszura pełna jest ekscytujących lokacji fabularnych i narzędzi przydatnych w prowadzeniu rozgrywki. W skład dodatku wchodzą: Leże Zaurów: na wysepce pośród ciemnych wód Strefy spoczywa wielki, metalowy, pordzewiały cylinder. Plotki głoszą, że znaleźć tam można liczne skarby z czasów Starożytnych. Pytanie, czy jego jaszczuropodobni mieszkańcy są przyjaciółmi czy wrogami? Prorok ze Srebrnego Jaja: Szperacze powtarzają, że człowiek z metalowej budowli na bagnach zna odpowiedzi na wszelkie pytania. Podobno potrafi nawet wskazać drogę do Edenu. Jednak niektórzy z tych, którzy idą go odwiedzić, już nigdy nie wracają. Nasiono zła: Arka mierzy się z zagrożeniem, z jakim jeszcze nigdy nie miała do czynienia. Jeden po drugim członkowie Ludu zmieniają się w coś… innego. Kto – lub co – za tym stoi? Dom rodzinny: być może świat się skończył, ale ta rodzina nie pozwoli, by taki drobiazg zmienił jej styl życia. Dalekie podróże: zasady opuszczania Strefy i podróżowania po całych kontynentach. Generator potworów: stwórz nowe, wyjątkowe, strefowe stwory za pomocą kilku rzutów kośćmi.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Galakta
Typ
  • Podręczniki
Wydanie
  • Polskie

Opinie Galakta RPG Mutant Rok Zerowy Kompendium Strefy 1 Leże Saurian Oświęcim

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 2 opinie
  • r...3
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Fajny dodatek, ładnie opisany, ładnie wydany, prezentuje się, będąc niedługim, nie męczącym dodatkiem. Pozwala rozegrać kilka fajnych stref (trzeba znać Mutant Rok Zerowy), w pełni opisanych, czasem łączących się z metaplotem, czasem budująć pomosty do przyszłych dodatków. Tłumaczenie dobre, jest niewielkie rozszerzenie zasad, ale nie przekonało mnie (podróż szybka przez większe tereny Stefy). Fajna rzecz, dobrze posiadać :)
    • grywalność
    • jakość
    • wygląd
  • k...i
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super
    • grywalność
    • jakość
    • wygląd