Zdjęcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA D42280C - Ostroróg

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca AUTOFREN SEINSA D42280C Ostroróg

Właściwości Strona zabudowy: Oś tylna Średnica [mm]: 44 System hamulcowy: ATE Zestaw pełny: Opis Zaciski hamulcowe samochody osobowe Zaciski hamulcowe dzielą się na: stałe czyli sztywne, pływające i przesuwne. W zacisku stałym tłoki hamulcowe znajdują się po obu stronach tarczy hamulcowej. Zacisk …

Ostatnia znana cena: 46,58 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Właściwości Strona zabudowy: Oś tylna Średnica [mm]: 44 System hamulcowy: ATE Zestaw pełny: Opis Zaciski hamulcowe samochody osobowe Zaciski hamulcowe dzielą się na: stałe czyli sztywne, pływające i przesuwne. W zacisku stałym tłoki hamulcowe znajdują się po obu stronach tarczy hamulcowej. Zacisk pływający ma kształt ramy i jest osadzony suwliwie w zamocowanym sztywno wsporniku. Jego pojedynczy tłok wywiera nacisk na klocek hamulcowy. Jednocześnie siła ta powoduje przesunięcie ramy zacisku w przeciwną stronę, niż ruch tłoka, przez co zacisk swoją drugą stroną dociska drugi klocek hamulcowy do tarczy hamulcowej. Dzięki takiemu rozwiązaniu jeden tłok obsługuje dwa klocki hamulcowe. Podobnie dzieje się w przypadku zacisku przesuwnego. Różnica polega jedynie na tym, że zacisk jest prowadzony we wsporniku specjalnymi prowadnicami. Zaciski hamulcowe są wykonywane najczęściej z żeliwa o specjalnym składzie. Spotyka się także zaciski wykonane z bardzo wytrzymałych stopów lekkich. W specjalnych cylindrach pracują tłoki o znacznie większej średnicy, niż w hamulcach bębnowych, dzięki temu siła nacisku, wywierana na klocki hamulcowe może być wielokrotnie większa, niż ta, z którą mamy do czynienia w przypadku szczęk hamulcowych. Tłoki nie mają sprężyn powrotnych, ani żadnego mechanizmu, powodującego ich cofanie się. Ruch wsteczny tłoka po zaniku ciśnienia, czyli po zaprzestaniu hamowania, wymuszony jest poprzez odpowiednią konstrukcję gumowych uszczelek tłoków i kanalików, w których się one znajdują. Jest to zarazem mechanizm samoregulacyjny tłoków – mogą one cofnąć się jedynie tyle, na ile pozwala odkształcenie uszczelki. Zwykle ruch wsteczny tłoka nie przekracza 0,2 mm. O marce AUTOFREN Autofren został utworzony w Eugi (Navarra) - w 1972 roku, jako producent technicznych gumowych części do automatycznych części hamulcowych.Teraz, po prawie 5O latach, mówią o sobie, że są specjalistami w produkcji części samochodowych. Od momentu pojawienia się firmy ich głównym celem było osiągnięcie doskonałości. Szybki rozwój przedsiębiorstwa, wysoka jakość oferowanych auto części i ciągle poszerzany asortyment sprawiły, że firma Autofren Seinsa z powodzeniem zajęła miejsce wśród czołowych producentów części układu napędowego i hamulcowego na potrzeby niezależnego rynku części zamiennych. W tym celu utworzono 3 fabryki i zespół 15 specjalistów w dziale naukowym i technicznym.

Specyfikacja

Producent
  • Autofren