Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientema (E-book) Orneta

Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, …

od 31,99 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie! W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej... Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością! Sztuka użytkowa w Internecie: Co daje dobre usability? Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne? Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano? Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce? Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe? Co to są testy user-experience i jak je prowadzić? Dlaczego mapa strony jest tak istotna? Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)? Dodatkowe informacje znajdziesz na stronie: www.kursusability.pl Partnerzy merytoryczni: Spis treści: Wstęp (7) Rozdział 1. Co to jest usability? (9) Użyteczności, funkcjonalność, usability? (10) Polecane źródła wiedzy (10) Określenie kluczowych celów usability (11) Dlaczego usability jest ważne? (11) Usability, budżety i biznes (12) Jakie strony optymalizować? (13) Ile firmy wydają na usability? (14) Czy tanie usability to dobre usability? (14) Podsumowanie (15) Rozdział 2. Najważniejsze wytyczne usability (17) Jacy są użytkownicy? (17) Niepisane standardy internetu (18) Podsumowanie (18) Rozdział 3. Budowa strony WWW (21) Podstawy nawigacji (21) Projektowanie nawigacji (22) Stała nawigacja (23) Menu narzędziowe (23) Punkty startowe (24) Jesteś tutaj (24) Problemy z rozwijanym menu (26) Ścieżka nawigacyjna (ścieżka powrotu, ścieżka okruszków) (28) Projektowanie wyszukiwarki (29) Podsumowanie (30) Rozdział 4. Teksty w serwisie WWW (31) Efektywne linki (31) Konstruktywne komunikaty (32) Strona 404 (33) Efektywne pisanie dla internetu (35) Budowanie zaufania do serwisu (36) Podsumowanie (38) Rozdział 5. Firmowy serwis WWW (39) Czego chcą użytkownicy serwisów korporacyjnych? (39) Nie przegap okazji (40) Formularze (40) Projektowanie strony głównej serwisu korporacyjnego (42) Co musi znaleźć się na stronie głównej? (42) Jakie problemy napotkasz, projektując stronę główną? (43) Zwiększanie ilości informacji (44) Efekty najazdu (44) Szybkość ładowania się stron (46) Podsumowanie (46) Rozdział 6. E-commerce (47) Co nie jest sklepem i czy to źle? (48) Zanim zaczniesz mierzyć e-commerce - skuteczność i efektywność (50) Współczynnik porzuceń koszyka i inne mierniki (51) Jak zarabiać, gdy towar jest niedostępny? (53) Zaufanie użytkowników do sklepu (53) Emocje jeszcze nie klienta (54) Innowacje (61) Kreatywność nie jest przeznaczona dla nielicznych! (63) Wysoka inteligencja nie jest wyznacznikiem kreatywności (63) Wiek nie gra roli (63) Da się zwiększyć poziom kreatywności (64) Presja czasu zabija kreatywność, ale... nie zawsze (64) Pieniądze nie zmuszają do twórczego myślenia (64) Kreatywność to pochodna optymizmu (64) Warto zaszaleć! (65) Wyraźna struktura sprzyja kreatywności (65) Współpraca w zespole działa lepiej niż współzawodnictwo (65) Jak pracują kreatywne firmy? (66) Innowacje w e-biznesie (67) Systemowe podejście do rozwoju (71) Podsumowanie (72) Rozdział 7. Reklama internetowa (73) Reklama, która nie irytuje (73) Mów wtedy, gdy chcą słuchać (74) Więcej czy mniej? (74) Banner blindness i inne plagi (79) Landing pages (80) Wypalanie się bannera (81) Reklama z zewnątrz (81) Public relations i word of mouth (82) Co jeszcze? (89) Podsumowanie (89) Rozdział 8. User-centered design (91) Podsumowanie (96) Rozdział 9. Badanie usability (97) Dlaczego należy badać i testować? (97) Testy użyteczności a testy grupowe (97) Ocena heurystyczna (98) Lista kontrolna (98) Badania eye-tracking (98) Statystyki ruchu w serwisie (100) Badania z użytkownikami (testy z użytkownikami) (101) Harmonogram testów z użytkownikami (102) Testowanie (prawie) gotowego serwisu (103) Podsumowanie (104) Rozdział 10. Prototypowanie (105) Jak stworzyć dobry prototyp? (105) Analiza kontekstu użytkowania (105) Sortowanie kart (106) Persony (106) Scenariusze użycia i diagramy przejść (106) Struktura serwisu (108) Architektura informacji (110) Makiety funkcjonalne (110) Test Kruga (110) Dokumentacja produkcyjna (112) Podsumowanie (113) Rozdział 11. Jakość serwisów WWW (115) Zgodność kodu ze standardami (116) Czas ładowania (116) Dostępność serwisu (117) Czytelność i przejrzystość (118) Niezależność od przeglądarki (118) Zepsute linki (119) Podsumowanie (120) Rozdział 12. Prawdziwe problemy, z którymi się zmierzysz (123) Less is more (123) Zdradliwa Captcha (125) Zaangażowanie użytkowników (126) Flash to zło (128) Jak pogodzić multimedia i Flash z wytycznymi usability? (131) Dobre rady zawsze w cenie (132) Podsumowanie (133) Rozdział 13. Zakończenie (135) Skorowidz (137) O autorze: Tomasz Karwatka - zajmuje się projektowaniem serwisów WWW od 1999 roku. Pracował w firmie informatycznej, agencji reklamowej i agencji interaktywnej. Obecnie pracuje jako konsultant. Na co dzień pomaga swoim klientom uruchamiać biznes w sieci, optymalizować ich serwisy i lepiej wykorzystywać każdą złotówkę wydaną na marketing. W trakcie swojej pracy zawodowej pomagał optymalizować serwisy WWW dla takich klientów jak: Agora, Onet.pl, LUKAS Bank, BZ WBK, ENERGA SA, Travelplanet.pl, Ceneo.pl. Brał udział w około 60 projektach konsultingowych!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Tomasz Karwatka
Rok wydania
  • 2012
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 144
Wybrane wydawnictwa
  • Helion

Opinie Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientema (E-book) Orneta

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia