Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego Orneta

4,5
1 opinia

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego SPIS TREŚCI:Wstęp 1. Przedsiębiorstwo hotelarskie – wiadomości ogólne 1.1. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce i na świecie1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa oraz przedsiębiorstw hotelarskich2. Wybrane aspekty prawne funkcjonowania …

od 48 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego SPIS TREŚCI:Wstęp 1. Przedsiębiorstwo hotelarskie – wiadomości ogólne 1.1. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce i na świecie1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa oraz przedsiębiorstw hotelarskich2. Wybrane aspekty prawne funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego 2.1. Kategoryzacja obiektów hotelarskich 2.2. Prawo w hotelarstwie 2.3. zasady działalności promocyjnej oraz uwidaczniania cen przez przedsiębiorstwa hotelarskie w świetle regulacji prawnych2.4. Przepisy prawne dotyczące zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy2.4.1. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe obiektu hotelarskiego oraz BHP 2.4.2. Przepisy prawne związane z bezpieczeństwem żywności – system HACCP 2.5. Przepisy ochrony środowiska 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelarskiego 3.1. Ogólna charakterystyka otoczenia przedsiębiorstwa 3.2. Współczesne trendy rozwojowe hotelarstwa3.2.1. Systemy hotelowe i grupy marketingowe3.2.2. Organizacje hotelarskie na świecie i w Polsce 3.3. Baza noclegowa w Polsce 4. Współpraca przedsiębiorstwa hotelarskiego z podmiotami rynku usług turystycznych 4.1. Rodzaje umów między hotelami a biurami podróży 4.2. Kodeks Postępowania Praktycznego 4.3. Globalne i lokalne systemy rezerwacji miejsc hotelowych5. Usługi hotelarskie5.1. Definicje, cechy i podział usług hotelarskich 5.2. Usługi podstawowe i dodatkowe 5.3. Charakterystyka wybranych usług dodatkowych 6. Organizacja przedsiębiorstwa hotelarskiego 6.1. Formy organizacyjno-prawne 6.2. Struktura organizacyjna hotelu i dokumenty organizacyjne 6.3. Organizacja i funkcjonowanie wybranych zespołów obiektu hotelarskiego 6.3.1. Ogólna charakterystyka strukturalna obiektu hotelarskiego 6.3.2. Budynek hotelowy i jego otoczenie zewnętrzne 6.3.3. Recepcja i służba parterowa 6.3.4. zespół mieszkalny i służba pięter 6.3.5. zespół gastronomiczny6.3.6. zespół wielofunkcyjny6.3.7. zespół rekreacyjno-wypoczynkowy 7. Procesy zarządzania przedsiębiorstwem hotelarskim 7.1. zarządzanie zmianą w organizacji 7.1.1. Kultura organizacyjna (znaczenie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie hotelarskim) 7.1.2. Negocjacje w przedsiębiorstwie 7.1.3. Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami hotelarskimi 7.2. Strategiczne aspekty zarządzania marką w przedsiębiorstwie hotelarskim 7.2.1. Ogólne strategie tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa hotelarskiego7.2.2. Strategie tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa hotelarskiego na podstawie marki8. Specyfika zawodu hotelarza 8.1. Predyspozycje osobowościowe do pracy w przedsiębiorstwie hotelarskim 8.2. Kultura i etyka w pracy hotelarza 8.3. Sylwetka wzorowego hotelarza 9. Jakość usług w przedsiębiorstwie hotelarskim 9.1. Pojęcie jakości 9.2. zarządzanie jakością 9.2.1. Ewolucja zarządzania jakością 9.2.2. Norma ISO 9001 w zarządzaniu jakością 9.3. Pomiar i ocena jakości usług hotelarskich 9.4. Standardy hotelowe jako element kształtowania jakości usług 10. zarządzanie majątkiem przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.1. Majątek trwały i obrotowy przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.1.1. Charakterystyka majątku ogółem przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.1.2. Wykorzystanie majątku trwałego przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.1.3. Majątek obrotowy przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.2. Źródła kapitałów przedsiębiorstwa hotelarskiego 10.3. Inwestowanie w majątek przedsiębiorstwa hotelarskiego 11. Efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.1. Operacyjno-ekonomiczna ocena efektywności działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.1.1. Ocena efektywności usług noclegowych przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.1.2. Ocena efektywności usług gastronomicznych przedsiębiorstwa hotelarskiego11.2. Finansowa ocena efektywności działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego11.2.1. Analiza płynności finansowej przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2.2. Analiza sprawności działania przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2.3. Analiza zadłużenia przedsiębiorstwa hotelarskiego 11.2

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Hanna Górska-Warsewicz, Ewa Świstak
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Okładka
  • Miękka
Format
  • 17,0x24,0 cm
Rok wydania
  • 2009
Ilość stron
  • 303
ISBN
  • 9788375831689

Opinie Funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelarskiego Orneta

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia