Agresywny pacjent. Metody i techniki postępowania Orneta

Agresywny pacjent Autor: Lickiewicz Jakub Dostawca: Azymut liczba stron: 200 format: 16.5x23.5cm numer wydania: 1 język wydania: polski data wydania: 10-03-2017 typ oprawy: oprawa miękka rok wydania: 2017 Wydawca: PZWL EAN: 9788320053326 Pierwsza na rynku wydawniczym publikacja uwzględniającą …

od 64 Najbliżej: 47 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Agresywny pacjent Autor: Lickiewicz Jakub Dostawca: Azymut liczba stron: 200 format: 16.5x23.5cm numer wydania: 1 język wydania: polski data wydania: 10-03-2017 typ oprawy: oprawa miękka rok wydania: 2017 Wydawca: PZWL EAN: 9788320053326 Pierwsza na rynku wydawniczym publikacja uwzględniającą zarówno aspekt psychologiczny, prawny, jak i problematykę fizycznego radzenia sobie z agresywnym pacjentem. Czytelnik znajdzie w niej wskazówki dotyczące zachowania wobec pacjenta agresywnego werbalnie, a także propozycje postępowania po incydencie agresywnym. W książce przedstawiono techniki i zasady, które są proste do nauczenia i jak najmniej uciążliwe dla pacjenta, wobec którego mogą być zastosowane. Publikacja adresowana do pielęgniarek, ratowników medycznych, położnych, fizjoterapeutów i lekarzy, a także osób wykonujących inne zawody medyczne. Może być także przydatna dla studentów kierunków medycznych na różnych poziomach kształcenia.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Lickiewicz Jakub
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2017
Ilość stron
  • 111
ISBN
  • 9788320053326
Dystrybucja
  • None

Opinie Agresywny pacjent. Metody i techniki postępowania Orneta

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • tasia_84
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Świetna publikacja , polecana dla wszystkich osób mających kontakt z pacjentem, lepiej być przygotowanym na najgorsze zachowanie pacjenta :)