Thule Touring Tytanowy Aeroskin Opole

4,67
6 opinii

Thule Touring L Box dachowy - Funkcjonalny box dachowy na każdą okazję. Box dachowy THULE Touring L 780 tytanowy aeroskin Specjalna faktura materiału pokrywy zapewnia jej stylowy wygląd. Opatentowany system szybkiego montażu FastClick ze zintegrowanym wskaźnikiem siły mocowania ułatwia szybki i …

od 2 378 Najbliżej: 4 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Thule Touring L Box dachowy - Funkcjonalny box dachowy na każdą okazję. Box dachowy THULE Touring L 780 tytanowy aeroskin Specjalna faktura materiału pokrywy zapewnia jej stylowy wygląd. Opatentowany system szybkiego montażu FastClick ze zintegrowanym wskaźnikiem siły mocowania ułatwia szybki i bezpieczny montaż. Dwustronne otwieranie DualSide ułatwia montaż, załadunek i rozładunek. Centralny zamek zapewnia maksimum bezpieczeństwa. Klucz z miękkim uchwytem Thule Comfort można wyjąć tylko wówczas, gdy wszystkie rygle są zamknięte.         Dane techniczne: Pojemność:420 l Wymiary:196 x 78 x 43 cm Ładowność50 kg System montażu:FastClick Sposób otwierania boxu:System Dual-Side Masa:15 kg System zamykania:Central lock Zamki w komplecie Kompatybilne z systemem One-Key Ładowność — narty:4–6 Ładowność — deski snowboardowe:3–4 Maksymalna długość nart 180 cm Wsporniki do nart: Wymagany adapter: Thule Box Ski Carrier Adapter 694-8 Kolor:Titan Aeroskin Pasuje do belek SlideBar Wymagany adapter: Thule T-track Adapter 697-4 Pasuje do SquareBar Pasuje do belek WingBar Numer modelu6348T

Specyfikacja

Producent
  • Thule
Pojemność (l)
  • 420
Kolor
  • Szare
Ładowność
  • 50 kg
Model
  • Touring L

Opinie Thule Touring Tytanowy Aeroskin Opole

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,67 na podstawie 6 opinii
  • Użytkownik Ceneo
    4,5
    Długo zastanawiałem się na kupnem boxa a wyjazd zbliżał się wielkimi krokami. Ostatecznie nie kupiłem a wypożyczyłem - Thule Touring 780. Początkowo zastanawiałem się nad mniejszym bratem - Touringiem 600 ale z powodu dziwnej polityki Thule, 600-setka jako jedyna w rodzinie jest otwierana z jednej strony a ja akurat potrzebuję z dwóch. Podczas poszukiwań odwiedziłem pewien sklep motoryzacyjny, w którym miałem okazję porównać 600-setkę z tańszymi modelami ale także z serią Motion 600. Według mnie mimo mniejszej ładowności Touringi są ładniejsze ale przede wszystkim wieko jest sztywniejsze (wersja Carbon). O wiele bardziej podoba mi się podłoga w Touringu (ze względu na załadunek). Na plus oceniam również łatwość montażu ze względu na duże pokrętła - łatwo je chwycić dłonią). Jednak te same elementy, które są na plus również można ocenić na minus. Ścięte czoło z jednej strony poprawia wygląd ale ogranicza ładowność, pokrętła mocujące ułatwiają montaż ale równocześnie przeszkadzają w rozmieszczeniu ładunku - chyba, że ktoś się zmieści pomiędzy nimi. Ja akurat się nie zmieściłem ani wszerz ani wzdłuż. Mimo to udało mi się wygodnie przewieźć ładunek. Wypełniłem cały box (aczkolwiek pewnie udałoby się jeszcze trochę dopakować) - wagowo wyszło ok. 30-35 kg czyli z zapasem. Podczas jazdy nie miałem jakichś przykrych niespodzianek. Do 100 km/h nic nie słyszałem przy 130 już wyraźny, głośny pęd powietrza ale nie przeszkadzający. Momentami jechałem 140-150 km/h. Bez przygód, box stabilnie leżał na belkach - nic nie było słychać oprócz opływającego powietrza. Zaliczyłem również boczne podmuchy - jakoś specjalnie nie rzucało autem - oraz deszcz a nawet ulewę - po rozpakowaniu wszystko było suche i ani śladu wody wewnątrz boxa. I jeszcze dwa ciekawe zdarzenia z jazdy. W pewnym momencie musiałem stanąć "pod górę". Po puszczeniu hamulca auto momentalnie zaczęło zjeżdżać - musiałem użyć hamulca ręcznego (wcześniej w tym miejscu, podczas jazdy bez boxa bez problemu ruszałem bez użycia ręcznego). Druga rzecz - do garażu musiałem wjeżdżać z pomocą sąsiada, który kontrolował prześwit na boxem. Udało się wjechać ale miałem jakieś 1-1,5 cm zapasu (Toyota Verso bez relingów z belkami alu Toyoty). Podczas pomiaru wyszła mi wysokość auta z boxem w ww. konfiguracji - 207,6 cm (bez pasażerów i ładunku w aucie za to z wypełnionym boxem). Co do zakupu to jednak się wstrzymam. Zastanawiam się nad chwalonym a dużo tańszym Taurusem Xtreme II 450 albo droższym Kamei Corvara S 390.
    • kształt
    • łatwość montażu
    • ochrona ładunku przed deszczem
    • stabilność podczas jazdy
    • wygląd
    • duże pokrętła utrudniają rozkład ładunku
    • ścięte czoło ogranicza ładowność
  • Magda
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ładny pakowny box
    • duże pokrętła utrudniają rozkład ładunku
    • łatwość montażu
  • FirstData
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Fajny montaż , duży pojemny
  • Marta
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    solidny produkt
  • u...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Good quality