Zdjęcie Manta X Rider  Black - Opole

Manta X Rider Black Opole

4,67
3 opinie

Manta X Rider Black Funkcje i parametry: Ogromna bateria 12Ah/36V zapewniająca zasięg do 50 km* Super mocny silnik 500W (szczytowo 1000W) Amortyzowana przednia oś Duże pompowane koła 10” zapewniające dodatkową amortyzację Hamulec bębnowy o wzmocnionej konstrukcji Wyświetlacz ze wszystkimi …

Ostatnia znana cena: 3677,70 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Manta X Rider Black Funkcje i parametry: Ogromna bateria 12Ah/36V zapewniająca zasięg do 50 km* Super mocny silnik 500W (szczytowo 1000W) Amortyzowana przednia oś Duże pompowane koła 10” zapewniające dodatkową amortyzację Hamulec bębnowy o wzmocnionej konstrukcji Wyświetlacz ze wszystkimi potrzebnymi funkcjami Prędkość maksymalna: 20/35 km/h Tempomat Rama lekka i wytrzymała Składana konstrukcja umożliwiająca wygodny transport urządzenia Możliwość wykorzystania zabezpieczenia antykradzieżowego na widelcu Oświetlenie LED przód i tył, światło stop Sakwa w zestawie Ogromna bateria 12Ah/36V na ogniwach LG zapewniająca zasięg do 50 km* Bateria 12Ah/36V z oryginalnymi ogniwami LG zapewniająca zasięg do 50 km* Nasz pojazd z pojemną baterią 12Ah zapewni duży zasięg bez konieczności częstego ładowania. Dodatkowo w naszym modelu zastosowaliśmy renomowane ogniwa baterii wprost od LG. Co daje gwarancję wieloletniej bezawaryjnej pracy. Przewaga ogniw LG nad innymi bateriami: 1. Zerowa awaryjność, brak reklamacji, zwrotów itp. 2. Cykl życia baterii dużo większy niż standardowej baterii. 3. Produkt ECO, recykling takiej baterii odbywa się dopiero po ok trzech latach. * Zasięg zależy od wielu czynników: prędkości jazdy, wagi użytkownika, rodzaju terenu, zastosowania oświetlenia w pojeździe, temperatury zewnętrznej oraz stylu jazdy. Super mocny silnik Niezawodny i super mocny silnik zapewnia nie tylko wystarczający zapas mocy na dynamiczną jazdę ale również spowoduje, że podjazdy pod małe górki nie będą stanowiły problemu nawet dla cięższych osób. Moc w momencie szczytowym (PEAK) może dochodzić aż do 1000W. Amortyzowana przednia oś Niezależnie od tego, czy zamierzasz jeździć raz na jakiś czas do pobliskiego sklepu, wybierać się na rekreacyjne przejażdżki po okolicy, czy też codziennie pokonywać dłuższe dystanse do pracy lub na uczelnię dzięki dwóm niezależnym amortyzatorom na przedniej osi podróż zawsze będzie wygodna i komfortowa. Duże pompowane koła 10” zapewniające dodatkową amortyzację Duże pompowane opony 10” zapewnią odpowiednią amortyzację, która pozwoli na wygodną jazdę po wszystkich powierzchniach Hamulec bębnowy o wzmocnionej konstrukcji Wysoki komfort i wygoda jazdy, oraz przede wszystkim bezpieczeństwo w czasie jazdy — nowoczesny hamulec znajdujący się na przedniej osi to gwarancja stabilności i 100% kontroli nad sprzętem.] Rama lekka i wytrzymała Rama została wykonana ze specjalnej wzmocnionej stali co gwarantuje lekkość, sztywność i super wytrzymałość dla zwiększonej specyfikacji technicznej. Wszystkie spawy wykonane zostały w technologii maszynowej co dodatkowo wzmacnia całą konstrukcję urządzenia. Składana konstrukcja umożliwiająca wygodny transport urządzenia Częste podróże nie sprawią, że pojazd nam zbrzydnie, gdyż jego waga, składana rączka umożliwi nam wyjątkowo wygodny transport urządzenia. Oświetlenie LED przód i tył, światło stop połączone z hamulcem Mając na względzie zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa, wyposażyliśmy pojazd w przednie oraz tylne oświetlenie, oraz dodatkowe światło hamowania. Dzięki temu ta duża miejska hulajnoga pozostaje dobrze widoczna także po zmroku oraz w niekorzystnych warunkach pogodowych. Wymiary hulajnogi: A. Długość: 118cm B. Wysokość: 122cm C. Szerokość: 48cm Specyfikacja Parametry ładowania: DC 42V, 2A Czas ładowania: 7-8 h Silnik: 36V, bezszczotkowy Prędkość maksymalna: 20/35 km/h Cechy dodatkowe: Oświetlenie przód i tył Podpórka Średnica kół: 10" Amortyzacja: Tak, na przednie koło Hamulec: bębnowy, przód Zasięg: 50km/h* Zasięg zależy od wielu czynników: prędkości jazdy, wagi uźytkownika, rodzaju terenu, zastosowania oświetlenia w pojeździe, temperatury zewnętrznej oraz stylu jazdy. Liczba trybów jazdy: 3 Waga produktu: 18 Waga produktu z opakowaniem: 23 Zasilanie: DC 42V, 2A Bateria: 12Ah/36V litowo-jonowa Homologacja: Nie Wodoszczelność: IPX4 Aplikacja: Nie Dodatkowe informacje: * Zasięg zależy od wielu czynników: prędkości jazdy, wagi uźytkownika, rodzaju terenu, zastosowania oświetlenia w pojeździe, temperatury zewnętrznej oraz stylu jazdy. Wymiary (szer. x wys. x głęb. cm): 48 x 122 x 118 cm Wysokość kierownicy (min-max): 122cm Maksymalny kąt nachylenia (°): 15 Rodzaj opon: Pompowane z dętką Max. ciśnienie kół: 45 psi 3 bar Wymiary opakowania: 119 x 18 x 57 cm Moc Znamionowa: 500W Moc szczytowa (PEAK) W: 1000W

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Manta
Model
  • MES1002J
Rozmiar kół
  • 10"
Moc [W]
  • 500
Zasięg na jednym ładowaniu [km]
  • 50
Maksymalna prędkość [km/h]
  • 35
Maksymalna waga użytkownika
  • 120 kg
Waga
  • 18 kg
Cechy dodatkowe
  • Tempomat
  • Wyświetlacz
  • Prędkościomierz
  • Oświetlenie
Amortyzacja
  • Przód
Regulowana wysokość kierownicy
  • Nie
Maksymalny kąt jazdy po wzniesieniu
  • 15 stopni
Tworzywo
  • Aluminium
Hamulec
  • Tarczowy
Nóżka
  • Tak
Wysokość
  • 122 cm
Szerokość
  • 48 cm
Wysokość kierownicy
  • 123 cm

Opinie Manta X Rider Black

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,67 na podstawie 3 opinie
  • Michał
    4,5
    Z uwagi na to, że sam szukałem konkretnej opinii na temat tej hulajnogi, a z tym trochę słabo, postanowiłem napisać co nieco sam. Kupiłem Xridera bezpośrednio od producenta (Manta, choć ostatnio słyszałem, że oni tylko sygnują logiem a produkuje kto inny), mimo, że można było w owym czasie znaleźć 100-200 zł taniej. Dostałem za to w gratisie porządny kask ze światłami, który u nich w sklepie też wyceniany jest na niecałe 200 zł, więc wychodzi jakby na zero. Bardzo szybka wysyłka i możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze to dodatkowy plus. Waga. Swoje waży (wg producenta ok. 18 kg), ale po złożeniu przeciętny facet da radę w razie potrzeby normalnie przenieść (dla kobiet może być delikatnie za ciężka do przenoszenia). Montaż. Jest banalnie prosty, nawet bez instrukcji (do której jeszcze wrócę). Polega na włożeniu drążka kierownicy w sztyce i skręceniu śrubkami. Podobnie stopkę. W zestawie producent przekazał odpowiednie narzędzia. Wygląd. Drewniany deck, niczym w deskorolce dobrze wkomponowuje się w czarną ramę. Są też żółte odblaski po bokach. Hulajnoga dość łatwo się składa. Dodatkowo producent zadbał o prosty element, który ma zablokować samoistne złożenie się hulajnogi w trakcie jazdy. Nie ma się do czego przyczepić. Jazda. To największy plus, bo jeździ się naprawdę dobrze. Amortyzatory z przodu robią robotę. Stoi się wygodnie i bezpiecznie. Przyspiesza płynnie, nie wyrywa - to ważne. Manetka nie działa zerojedynkowo. Czasem zdarza się, że silnik potrafi szarpnąć podczas obniżania prędkości. Idzie się przyzwyczaić. Na plus tempomat, który programuje się po chwilowym przytrzymaniu prędkości (z reguły jest to najwyższa prędkość). Nie trzeba wtedy trzymać cały czas manetki. Hamulce bębnowe również działają poprawnie. W razie czego jest możliwość ich regulacji. W standarcie jest też dobrze słyszalny dzwonek (obrotowy). Jeżdżę zazwyczaj w dzień, ale parę razy zdarzyło mi się wracać po ciemku i muszę powiedzieć, że światła naprawdę dają radę. Na duży plus zasługuje również mocny silnik (500W, a w szczycie podobno nawet 1000W). Wyjeżdżałem pod górki o różnym nachyleniu (gdzie rowerem czasem ledwo wjeżdżam) i muszę powiedzieć, że nie zdarzyło mi się, żeby wyraźnie zwolniła. Trzyma prędkość jak trzeba. Wyświetlacz. Tutaj mogę się przyczepić. Z uwagi na to, że hulajnoga NIE posiada bluetootha, nie może łączyć się z telefonem. Wobec tego brakuje mi trochę informacji, których wyświetlacz nie pokazuje, np. przebiegu, który w kontekście baterii wydaje się wręcz niezbędny do orientacji na ile jeszcze mniej więcej kilometrów można sobie pozwolić. Trzeba posiłkować się osobną aplikacją na smartfonie. Na ekranie zobaczyć zatem możemy tylko prędkość (trochę przekłamuje), tryb jazdy, stan naładowania baterii i ewentualnie włączone światła. Bateria i zasięg. Tu dane mogę być różne w zależności od wielu czynników. Ja na jednej baterii (raczej nie rozładowuje jej do końca) jestem w stanie przejechać ok. 40 km, co uważam za całkiem niezły wynik. Jeśli dodać do tego, że jest to zdaje mi się jedyna hulajnoga na ogniwach LG robi się naprawdę dobrze. Ładowanie intuicyjnie proste. Warto zapamiętać, żeby najpierw podłączyć ładowarkę do gniazdka, potem do hulajnogi, aby uniknąć skoków napięć. Inne. Na koniec kilka minusów. Po pierwsze, co mnie nawet delikatnie oburzyło. Istotnie jeśli będziecie chcieli się nauczyć obsługi wyświetlacza - próżno szukać jakichkolwiek informacji na ten temat w enigmatycznej instrukcji. Musiałem dochodzić do wszystkiego samodzielnie. (Na panelu wyświetlacza jest tylko jeden przycisk. Przytrzymaj, aby włączyć lub wyłączyć. Pojedyncze naciśnięcie - zmiana trybu jazdy. Szybkie podwójne - włączenie świateł. Szybkie potrójne - zmiana jednostek z km na mile. Wciśnięcie 6 razy - odblokowanie wyższej prędkości). Po drugie brak wspornika tylnego błotnika. Na razie nie mam z tym problemu, ale z czasem pewnie będzie potrzebny (słyszałem, że pasuje od Motus 10). Po trzecie. W zestawie otrzymałem również sakwę na ramię (i przedłużkę do pompowania, która wydaje się być niezbędna do napompowania tylnego koła). Sakwa ta jest mało poręczna. Schować tam można naprawdę drobiazgi. Poza tym wydaje mi się, że jej umiejscowienie częściowo zasłania przednią lampę. Po kilku dniach zdjąłem. Ocena ostateczna. Mimo paru niedociągnięć jestem na razie bardzo zadowolony z zakupu. Mogę śmiało polecić.
  • Patrykowski33
    4,5
    Generalnie godna polecenia, ma dobrą cenę, moc silnika całkiem dobra i w sumie to wytrzymała
  • Leon
    5
    Dobra i z dobrymi funkcjami. Bardzo wytrzymała