Marketing 5.0. Technologie Next Tech Opoczno

Marketing 5.0. Technologie Next Tech ❤️ MT Biznes ❤️ __________________________________________________________________ ✔️ Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej …

od 36,04 Najbliżej: 42 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Marketing 5.0. Technologie Next Tech ❤️ MT Biznes ❤️ __________________________________________________________________ ✔️ Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. *** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”. Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Cons-ting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam reg-arnie zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest również prezesem Asia Council for Small Business oraz współzałożycielem Asia Marketing Federation. Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers”. Autorzy: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan EAN: 9788382310832 Głębokość: 17.000000 ISBN: 978-83-8231-083-2 Liczba stron: 236 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami Rodzaj: Książki Rok wydania: 2021 Szerokość: 158 Tłumaczenie: Dorota Gasper Wydanie: 1 Wydawnictwo: MT Biznes Wysokość: 233 __________________________________________________________________ ✔️ Autorzy: Philip Kotler,Hermawan Kartajaya,Iwan Setiawan Tłumaczenie: Dorota Gasper Wydanie: 1 Rok wydania: 2021 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-8231-083-2 Wysokość: 233 EAN: 9788382310832 Szerokość: 158 Głębokość: 17.000000 Rodzaj: Książki Wydawnictwo: MT Biznes Liczba stron: 236 Produkt fabrycznie nowy. _________________________________________________________ ➡️ Marketing 5.0. Technologie Next Tech to wyjątkowy produkt, który wyróżnia się na rynku dzięki swojej doskonałej jakości . ➡️ Dzięki swoim wyjątkowym cechom, produkt ten z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. __________________________________________________________________ Marketing 5.0. Technologie Next Tech ✅ MT Biznes ✅ Numer: 9788382310832, PLA-9788382310832. ✅ Waga: 0.22 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wybrani autorzy
  • Philip Kotler
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 236
ISBN
  • 9788382310832

Opinie Marketing 5.0. Technologie Next Tech Opoczno

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 4 opinie
  • a...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Szybka wysyłka, wszystko zgodne z opisem.
  • z...m
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka spełnia każdą z moich potrzeb.
  • m...c
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • g...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.