Instrukcja obsługi ścieżki klienta Olsztyn

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też …

od 30,39 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz firmę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? A może zajmujesz się marketingiem i nie wiesz, jak dotrzeć do osób, które są Twoim wymarzonym odbiorcą? Czy też działasz w handlu i Twoja premia zależy od tego, jak układają Ci się relacje z partnerami biznesowymi. A może jesteś osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ... ta książka jest dla Ciebie. Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki — wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę. Przed wyruszeniem w drogę, należy zadbać o dobre przygotowanie. To jak? Ruszamy w drogę? Instrukcja obsługi ścieżki klienta – Praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps Odkryj, jak skutecznie zrozumieć i wspierać swoich klientów na każdym etapie ich podróży. Ta książka to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie osiągnąć sukces w relacjach z klientami. Dla kogo jest ta książka? Właściciele firm pragnący lepiej zrozumieć swoich klientów Specjaliści ds. marketingu szukający efektywnych strategii dotarcia do idealnych odbiorców Pracownicy działów sprzedaży, dla których relacje z partnerami biznesowymi są kluczowe Osoby odpowiedzialne za obsługę klienta, dążące do zapewnienia najwyższej jakości usług Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne narzędzia do tworzenia map ścieżki klienta Lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów Umiejętność identyfikacji kluczowych punktów styku z klientem Strategie na poprawę relacji z klientami i zwiększenie ich satysfakcji Kluczowe tematy i obszary Analiza ścieżki klienta Mapowanie doświadczeń klientów Strategie marketingowe i sprzedażowe Obsługa klienta i budowanie relacji O Wydawcy OnePress to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Dzięki ich książkom, czytelnicy zyskują dostęp do praktycznej wiedzy, która pomaga w osiąganiu sukcesów w różnych dziedzinach życia zawodowego. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuHelion SAKościuszki 1c44-100 Gliwicegpsr@grupahelion.pl(32) 230-98-63

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Michalak Katarzyna
Wybrani autorzy
  • Katarzyna Michalak
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 160
ISBN
  • 9788328396012