Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II Oława

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu Tytuł oryginału: Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu Autor: Jon Yablonski Wydawca: Helion Tłumaczenie: Anna Mizerska, Maksymilian Gutowski ISBN: 9788328913394 Format: 140x208 Oprawa: miękka Stron: 160 Książka jest nowa Cena okładkowa …

od 36 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu Tytuł oryginału: Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu Autor: Jon Yablonski Wydawca: Helion Tłumaczenie: Anna Mizerska, Maksymilian Gutowski ISBN: 9788328913394 Format: 140x208 Oprawa: miękka Stron: 160 Książka jest nowa Cena okładkowa książki: 57.00 zł > cenę promocyjną znajdziesz na naszej aukcji! REALIZACJA ZAMÓWIEŃ OD 2024-09-17 Produkt w przedsprzedaży - termin realizacji takiego zamówienia zostaje wydłużony do czasu, kiedy produkt trafi do regularnej sprzedaży. Jeśli zamawiasz kilka produktów, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane najwcześniej w dniu 2024-09-17. Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. Nawet najbardziej atrakcyjny projekt okaże się nieudany, jeśli będzie zmuszał użytkowników do dostosowania się do niego, zamiast podążać za ich naturalną percepcją. To najważniejsza, niezwiązana ściśle z projektowaniem umiejętność, jaką powinien posiadać projektant. Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu. Najciekawsze zagadnienia: w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcje osiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UX modele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka etyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniu Oto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jon Yablonski
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 14.0x20.8cm
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 160
Tematyka
  • Webmasterstwo
ISBN
  • 9788328913394