Zlecenia z polecenia czyli co zrobić,aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym Ogrodzieniec

Recenzje książki „Wiele publikacji jest mądrych, ale niekoniecznie użytecznych, natomiast „Zlecenia z polecenia” są jednocześnie mądre i pożyteczne, są niezwykle trafną instrukcją postępowania dla przedsiębiorców, szczególnie dla tych mikro, którzy dominują polską sceną gospodarczą, wręcz powinny …

od 39 Najbliżej: 44 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Recenzje książki „Wiele publikacji jest mądrych, ale niekoniecznie użytecznych, natomiast „Zlecenia z polecenia” są jednocześnie mądre i pożyteczne, są niezwykle trafną instrukcją postępowania dla przedsiębiorców, szczególnie dla tych mikro, którzy dominują polską sceną gospodarczą, wręcz powinny stać ich obowiązkowym podręcznikiem. Zamieszone obserwacje i rekomendacje mają absolutnie uniwersalny charakter, pomogą utrzymywać i zdobywać nowych klientów na 100%.” Henryk Siodmok, Prezes Zarządu Grupy Atlas [...] poradnik „Zlecenia z polecenia” jest bardzo cennym wydawnictwem, które dzięki prostemu językowi i wziętym z życia przykładach pozwala wykonawcom w przystępny sposób wykorzystać potencjał jakim jest zadowolony po wykonaniu usługi klient. W branży budowlanej i instalacyjnej, poszukiwanie wykonawcy zazwyczaj rozpoczyna się od wypytywania znajomych czy nie ma do polecenia dobrej ekipy. Dlatego przy umiejętnym wykorzystaniu podanych w opracowaniu narzędzi, wykonawca może być spokojny o portfel zamówień w dłuższej niż dotąd perspektywie czasu. Janusz Starościk, Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych “[....] Książka – poradnik “Zlecenia z polecenia, czyli co robić, aby dotychczasowi klienci polecali Cię innym” stanowi zarazem potwierdzenie, że nawet na rynku na którym istotnym kryterium wyboru jest cena, kluczowe znaczenie ma polecenie i rekomendacja (86,9% wskazań!!!) jako źródło decyzji o wyborze wykonawcy prac budowlano – instalacyjnych. Książka stanowi przewodnik i źródło rekomendacji jak skutecznie, z sukcesem, odpowiedzialnie, prowadzić firmę wykonawczą, jak budować relacje z otoczeniem, zawiera wreszcie przydatne wskazówki w zakresie know – how funkcjonowania na wymagającym, nader konkurencyjnym rynku. Lektura książki winna być pożądanym działaniem każdego przedsiębiorcy: producenta – szukającego rynku zbytu, właściciela marki – zainteresowanego jej pozycjonowaniem i budowaniem trwałej przewagi konkurencyjnej, hurtownika – poszukującego drogi skutecznego dotarcia do potencjalnego nabywcy, wreszcie, a może nawet przede wszystkim wykonawcy – szukającego biznesowego sukcesu w indywidualizacji kompleksowej oferty wykonawczej, budowanej wedle kryterium przewagi jakościowej, wspartej własną reputacją. Podzielam wniosek autorów poradnika o kluczowym znaczeniu polecenia/rekomendacji odbiorcy usługi dla sukcesu firmy wykonawczej, w każdej skali działania. Praktycznym dowodem zasadności tego podejścia jest treść francuskiego przysłowia: “Klient zadowolony powie o tym dwom innym, niezadowolony dziesięciu”. Ta ludowa mądrość, winna być zarazem przestrogą i swoistym memento dla każdego funkcjonującego w biznesie. Lektura omawianej książki pozwoli uniknąć kosztownej nauki na własnych błędach, stanowić może pożądane źródło refleksji, przyczynek do wdrożenia działań korygujących, wreszcie może być drogą do wzrostu biznesowej efektywności [...]”. dr Zbigniew Mendel, Prezes Zarządu Gerda Spółka z o.o. Spis treści: Spis treści Od autorów / 6 WYNIKI I WNIOSKI Z BADANIA „RYNEK INWESTORA” ORAZ SZKOLEŃ Z CYKLU „ZLECENIA Z POLECENIA” / 8 Kogo obejmowało badanie / 8 Jak inwestorzy szukają wykonawców / 9 Gdzie inwestorzy znajdują wykonawców / 11 Kryteria wyboru wykonawców / 12 Sposoby weryfikowania wykonawcy / 16 Gotowość do polecenia wykonawcy / 17 Cechy idealnego wykonawcy / 21 „Grzechy” wykonawców / 22 Cechy badanej grupy / 23 Jak pozyskiwać klientów / 26 Planowanie działań promocyjnych / 26 Polecenia zadowolonych klientów / 26 Segmentacja klientów / 28 Monitorowanie rynku / 29 Prezentacja oferty / 31 Kreowanie wizerunku / 32 Wykorzystaj Internet / 33 Portale społecznościowe / 34 Standardy obsługi klientów indywidualnych / 37 Komunikacja z klientem / 38 Relacja z klientem i budowanie autorytetu / 40 Korzyści dla klienta / 42 Negocjowanie warunków / 43 Podpisanie umowy / 46 Rozliczanie wykonanych prac / 47 Dlaczego należy załatwiać reklamacje / 48 Jak zdobywać polecenia i rekomendacje / 49 Polecenia a rekomendacje / 50 Kiedy i jak poprosić o polecenie / 51 Kontakt po realizacji usługi / 56 Prośba o list referencyjny / 58 Załączniki / 60 Umowa współpracy w zakresie wykonywania robót instalacyjnych / 66 Protokół odbioru robót/etapu / 69 Ankieta satysfakcji klienta / 71 List referencyjny / 73 List polecający / 74 Karta zlecenia/harmonogram i zakres

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Prokopczuk A.M.
Format
  • A-5
ISBN
  • 9788364094514
Rok wydania
  • 2016
Okładka
  • Miękka