Romet E Rambler E9.0 Grafitowo Pomarańczowy 29 2023 Nowy Tomyśl

Romet E-Rambler to rower E-MTB z aluminiową ramą. - Silnik Bafang M300 o mocy 250W przy maksymalnych 80Nm momentu obrotowego daje możliwość jazdy ze wspomaganiem elektrycznym niezależnie od terenu. - Bateria BMZ Conger 480Wh dzięki swej dużej pojemności ma zasięg nawet do 70 kilometrów. - Model …

od 6 499 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Romet E-Rambler to rower E-MTB z aluminiową ramą. - Silnik Bafang M300 o mocy 250W przy maksymalnych 80Nm momentu obrotowego daje możliwość jazdy ze wspomaganiem elektrycznym niezależnie od terenu. - Bateria BMZ Conger 480Wh dzięki swej dużej pojemności ma zasięg nawet do 70 kilometrów. - Model wyposażony jest w amortyzator SR- Suntour XCT30, przez co w trakcie jazdy zachowany jest także komfort dłoni. - Rower poza napędem elektrycznym posiada także napęd manualny Shimano Deore 1x10 z szerokim spektrum przełożeń. - Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano MT200 mają dużą siłę hamowania, dzięki czemu jazda na rowerze elektrycznym jest bezpieczna.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Romet
Model
  • e-RAMBLER E9.0
Rok modelowy
  • 2023
Rodzaj
  • Górskie MTB
Przeznaczenie
  • Męskie
Moc [W]
  • 250
Zasięg na jednym ładowaniu [km]
  • 70
Rozmiar kół
  • 29"
Obręcze
  • Aluminiowe dwukomorowe
Rozmiar ramy
  • 20"
Materiał ramy
  • Aluminium
Amortyzacja
  • Przód
Umiejscowienie baterii
  • W ramie
Korba
  • Jednorzędowa
Rodzaj przerzutki
  • Zewnętrzna
Liczba biegów
  • 10
Rodzaj hamulców
  • Tarczowe - hydrauliczne
Pedały
  • Platformowe
Kolor
  • Pomarańczowe

Opinie Romet E Rambler E9.0 Grafitowo Pomarańczowy 29 2023 Nowy Tomyśl

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia
  • J...w
    4
    1500km przejechane na tym rowerze i stwierdzam z cala pewnoscia ze jest warty tej ceny... mimo poteznego bledu produkcyjnego jakiego doswiadczylem. Bateria gliwickiej marki BMZ otrzymana z tym rowerem byla tak ciasno wcisnieta ze nie dalo sie jej wyjac bez uszkadzania farby podwazaniem (zadnym plastikiem ani rekami sie nie dalo), do tego po ok. miesiacu uzywania okazalo sie iz najpewniej brakuje czegos w samej baterii przez co caly ladunek ogniw w srodku zaczal sie luzno przemieszczac, powodujac w koncu calkowite uniemozliwienie wlaczenia roweru i blad baterii podczas proby ladowania. Zostalo to zalatwione na gwarancji i bateria zostala wymieniona na taka, ktora pasuje i daje sie wyjac, oraz do dzisiaj nie robi problemow.... jednak blad tego kalibru jest moim zdaniem niewybaczalny, a ja nie dostalem zadnego wyjasnienia - nie mowiac juz o znizce czy chociaz przeproszeniu za az tak duzy blad w produkcji. Poza tym sam rower na bardzo dobrym osprzecie (w takiej kategorii cenowej), ktory dziala bez najmniejszego zarzutu. Wizualnie jest duzo lepszy niz na zdjeciach w internecie a sam silnik nie robi zadnego problemu poki co. Zasieg na pelnym prawie ciaglym wspomaganiu to jakies 40km. Przy sensowym uzywaniu bez cisniecia i na najnizszych biegach to i 80-90km (przy mojej wadze 90-95kg). Brak polaczenia silnika z hamulcami przez co trzeba miec na uwadze ze ciagnie do przodu mimo hamowania oraz po puszczeniu hamulca. Standardowe pedaly za slabe (jeden mi nawalil w osi po ok. 500km). Siodlo jak to w standardzie - warto doinwestowac w lepsze. Detki - radze od razu po pierwszym przebiciu wymienic na Slime - samouszczelniajace. Felgi - mocne i do teraz idealnie proste. Opony - tylna z przednia zamienione po ok. 1100km bo tylna juz miejscami miala bardzo niski bieznik (uroki elektryka mimo hamowania bez tarcia po ziemi/asfalcie). Hamulce - na lekkim zjezdzie i prostej wiecej niz wystarczajace, przy wiekszym skosie tarcze nagrzewaja sie niesamowicie i ma problem ze spowolnieniem, ale fabryczne klocki i uklad nadal bez problemu przy 1500km. Mimo totalnego zawalenia sprawy z bateria to rower moim zdaniem dobry, solidnie wykonany i mala szansa na lepszy w takiej czy podobnej cenie. Koniecznie trzeba miec na uwadze potencjalny blad w produkcji baterii - luz w niej zaczyna sie po czasie i problem narasta az do calkowitego odciecia. Lepiej od razu zglaszac na rekojmie zamiast gwarancje i jesli bateria jest jak wbita na sile w rame i nie da sie jej wyjac bez walki to byc moze jest to taka sama wadliwa sztuka jak u mnie, ale to tylko potencjalny sygnal.