Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia Nowy Sącz

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje …

od 32,20 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej. Marketing terytorialny. Klucz do sukcesu w lokalnym biznesie "Marketing terytorialny" to publikacja, która wprowadza czytelników w świat strategii marketingowych skoncentrowanych na lokalnych rynkach. Książka ta jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy pragną skutecznie promować swoje produkty i usługi w określonym regionie, wykorzystując unikalne cechy i zasoby lokalne. Dla kogo jest ta książka? Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm Specjaliści ds. marketingu i reklamy Studenci kierunków związanych z biznesem i marketingiem Osoby zainteresowane rozwojem lokalnych społeczności i gospodarek Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne strategie: Dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać marketing terytorialny do zwiększenia widoczności swojej marki. Analiza lokalnych rynków: Naucz się, jak badać i analizować potrzeby oraz preferencje lokalnych klientów. Budowanie relacji: Odkryj, jak nawiązywać i utrzymywać relacje z lokalnymi społecznościami oraz innymi przedsiębiorcami. Wykorzystanie zasobów lokalnych: Poznaj sposoby na efektywne wykorzystanie lokalnych zasobów i potencjału w marketingu. Kluczowe tematy i obszary Strategie marketingowe w kontekście lokalnym Analiza rynku i segmentacja klientów Budowanie marki w społeczności lokalnej Współpraca z lokalnymi instytucjami i organizacjami Przykłady udanych kampanii marketingowych w regionach O Wydawcy edu-Libri – wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach edukacyjnych i biznesowych, które dostarcza wartościowe materiały dla osób pragnących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę w różnych dziedzinach. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuedu-Libri Dorota Ostrowska-FurZalesie 1530-384 Krakóww.wojcik@edu-libri.pl

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Opracowanie zbiorowe
ISBN
  • 9788363804749
Okładka
  • Miękka
Ilość stron
  • 196
Język oryginału
  • Polski
Rok wydania
  • 2015
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa