Twórz i zarabiaj: Kursy online z ChatGPT od A do Z Nowy Dwór Mazowiecki

Czy marzysz o stworzeniu własnego kursu online, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może już próbowałeś, ale brakuje Ci narzędzi i wsparcia, by osiągnąć sukces? Ten ebook to dokładnie to, czego potrzebujesz! W tym kompleksowym poradniku dowiesz się, jak krok po kroku stworzyć kurs online, który …

od 35 Najbliżej: 29 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Czy marzysz o stworzeniu własnego kursu online, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może już próbowałeś, ale brakuje Ci narzędzi i wsparcia, by osiągnąć sukces? Ten ebook to dokładnie to, czego potrzebujesz! W tym kompleksowym poradniku dowiesz się, jak krok po kroku stworzyć kurs online, który przyciągnie setki kursantów. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii ChatGPT z łatwością zaplanujesz, napiszesz i zoptymalizujesz swoje treści, a także zautomatyzujesz komunikację z uczestnikami. To więcej niż zwykły ebook - to klucz do Twojego sukcesu w świecie edukacji online! Dzięki sprawdzonym metodom i praktycznym wskazówkom, które zostały podane w ebooku, Twoje kursy będą się wyróżniać na tle konkurencji. Dowiesz się, jak skutecznie promować swoje produkty, zarabiać na nich i budować silną markę edukacyjną. To Twoja szansa na przekształcenie wiedzy w realne zyski! Nie czekaj dłużej! Zainwestuj w siebie i swoją przyszłość. Spis treści: Wstęp…………………………………………………………………………………………………….8 Rozdział 1: Planowanie kursu online…………………………………………………13 1.1. Wybór tematu kursu…………………………………………………….…………………….13 1.2. Badanie rynku i analiza konkurencji……………………………………………….……17 1.3. Określanie grupy docelowej………………………………………………………..………21 1.4. Definiowanie celów kursu………………………………………………………………..…25 1.5. Struktura kursu: moduły i lekcje…………………………………………………..……..30 1.6. Tworzenie harmonogramu pracy……………………………………………….………..35 Rozdział 2: Tworzenie treści kursu……………………………………………………39 2.1. Generowanie pomysłów na lekcje z ChatGPT………………………………………..39 2.2. Pisanie scenariuszy lekcji…………………………………………………..………………44 2.3. Przygotowanie materiałów dydaktycznych……………………………..……………49 2.4. Tworzenie interaktywnych elementów kursu………………………….……………53 2.5. Integracja multimediów z kursem……………………………………………………….57 2.6. Optymalizacja treści pod kątem przystępności…………………….……………….61 Rozdział 3: Narzędzia i platformy do tworzenia kursów………………….65 3.1. Wybór odpowiedniej platformy kursowej……………………………………..……..65 3.2. Integracja ChatGPT z platformami kursowymi…………………………………….69 3.3. Narzędzia do tworzenia grafik i wideo………………………………………………….74 3.4. Narzędzia do zarządzania projektem kursowym…………………………………..80 3.5. Przegląd popularnych platform e-learningowych………………………………….86 3.6. Migracja treści kursu między platformami…………………………………………..92 Rozdział 4: Tworzenie zaangażowania i motywacji kursantów……….97 4.1. Strategie angażowania kursantów…………………………………..…………………..97 4.2. Motywowanie kursantów do ukończenia kursu………………………….……….102 4.3. Gamifikacja w kursach online……………………………………………………..…….107 4.4. Wykorzystanie storytellingu do zwiększenia zaangażowania……………..….112 4.5. Interaktywne narzędzia wspierające naukę…………………………….…………..117 4.6. Budowanie społeczności wokół kursu…………………………………..……………122 Rozdział 5: Marketing kursu online…………………………………….…………..127 5.1. Budowanie marki osobistej…………………………………………………….…………127 5.2. Tworzenie strategii marketingowej…………………………………………..……….132 5.3. Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych………………..………..137 5.4. E-mail marketing i newslettery………………………………………………………….142 5.5. Wykorzystanie influencerów i partnerstw………………………………………..…147 5.6. Optymalizacja SEO kursu…………………………………………………………………152 Rozdział 6: Sprzedaż kursu……………………………………………………………….157 6.1. Modele sprzedaży kursów online………………………………………………………..157 6.2. Ustalanie cen kursów……………………………………………………………….………162 6.3. Tworzenie atrakcyjnych stron sprzedażowych……………………………………167 6.4. Strategie zwiększania konwersji…………………………………………..……………172 6.5. Obsługa płatności i zwrotów……………………………………………………………..177 6.6. Analiza wyników sprzedaży………………………………………………….…………..182 Rozdział 7: Zarządzanie kursami……………………………………………………..187 7.1. Zarządzanie zawartością kursu…………………………………………………………..187 7.2. Aktualizacje i utrzymanie kursu…………………………………………………………192 7.3. Obsługa techniczna i wsparcie dla uczniów………………………………………….197 7.4.Monitorowanie jakości kursu……………………………………………………..…….202 7.5. Zarządzanie licencjami i prawami autorskimi…………………………………….207 7.6. Skalowanie i rozwój oferty kursowej……………………………..……………………212 Rozdział 8: Ulepszanie kursu z ChatGPT…………………………………….…..217 8.1. Zbieranie opinii od kursantów……………………………………….………………….217 8.2. Analiza feedbacku i wprowadzanie poprawek…………………………………….222 8.3. Nowe funkcjonalności w ChatGPT do tworzenia kursów……………….…….226 8.4. Optymalizacja procesów tworzenia treści……………………………………..……231 8.5. Wykorzystanie analizy danych do ulepszania kursu…………………………….236 8.6. Testowanie nowych metod nauczania………………………………………….…….241 Rozdział 9: Trendy w edukacji online…………………………………….………..246 9.1. Nowe technologie w e-learningu………………………..……………………………..246 9.2. Przyszłość sztucznej inteligencji w edukacji………………………………………..251 9.3. Personalizowane doświadczenia edukacyjne………………………………………256 9.4. Mikro-learning i jego znaczenie…………………………………………….…………..261 9.5. Interaktywne i immersyjne metody nauczania………………………………..….265 Rozdział 10: Zarządzanie własną produktywnością………………….……270 10.1. Techniki zarządzania czasem…………………………………………..………………270 10.2. Organizacja pracy nad kursem……………………………………………….………..275 10.3. Narzędzia wspierające efektywność……………………………………….………..280 10.4. Balans między pracą a życiem osobistym……………………………..…………..285 10.5. Radzenie sobie ze stresem…………………………………………………….....…….289 10.6. Tworzenie motywującego środowiska pracy……………………………………..293 Zakończenie………………………………………………………………………………………298 Dodatek 1. Lista narzędzi i zasobów…………………………………..……………304 Dodatek 2. Przykładowy plan kursu…………………………………………..…….311 Dodatek 3. Szablony lekcji…………………………………………………………..……323 Dodatek 4. Checklista do planowania kursu……………………………………335 Dodatek 5: Przykładowe materiały promocyjne………………..………….340 Dodatek 6. Słownik pojęć………………………………………………………………….347

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Przemysław Gmerek
Rok wydania
  • 2024
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 354