TRW Klocki hamulcowe - komplet MCB523 Nowe Miasteczko

TRW LUCAS Klocki Hamulcowe MCB523 (KH67) Organiczne Na Przód/Tył TRW Lucas klocki hamulcowe | MCB523 Kod: MCB523 Ean: 3322937089529 Wymiary: w mm (patrz rycina po lewej) Zalety Klocków TRW Z homologacją TÜV (W zależności od modelu klocka) Opracowane do zastosowań w motocyklach oraz …

od 102 Najbliżej: 13 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

TRW LUCAS Klocki Hamulcowe MCB523 (KH67) Organiczne Na Przód/Tył TRW Lucas klocki hamulcowe | MCB523 Kod: MCB523 Ean: 3322937089529 Wymiary: w mm (patrz rycina po lewej) Zalety Klocków TRW Z homologacją TÜV (W zależności od modelu klocka) Opracowane do zastosowań w motocyklach oraz quadach/pojazdach ATV (W zależności od modelu klocka) Wysoka wytrzymałość materiału w ekstremalnych warunkach (W zależności od modelu klocka) Bardzo długi czas eksploatacji nawet na nawierzchni piaszczystej czy błotnistej (W zależności od modelu klocka) Z homologacją, dopuszczone do ruchu drogowego (W zależności od modelu klocka) Przyjazne dla środowiska: bez dodatku azbestu Komplet na jedną tarczę (W zależności od modelu klocka) Nie jesteś pewien czy dany przedmiot pasuje do twojego motocykla. Chętnie pomożemy. Zastosowanie klocków hamulcowych TRW Lucas możemy podzielić na: Motocykle turystyczne: klocki STD (organiczne), LF, SV, SH Motocykle sportowe: klocki STD (organiczne), LF, SV, SH, SRQ Motocykle custom: klocki STD (organiczne), LF, SV, SH Skutery mopedy: klocki STD (organiczne), LF, SV, SH, SR Quady ATV: klocki STD(organiczne) , LF, SI Motocykle supermoto: klocki RSI, SRQ Motocykle enduro: klocki STD (organiczne), LF, SV, SH, SI Motocykle cross i off-road: klocki SI, RSI Klasyfikacja klocków hmaólcowych marki TRW Do motocykli drogowych Tutaj zaliczamy wszystkie motocykle od „stodwudziestekpiątek”, przez sprzęty sportowo turystyczne, ciężkie cruisery lub turystyki, na motocyklach sportowych, ale używanych na co dzień, kończąc. Do nich możemy zastosować aż pięć typów klocków. Organiczne (STD) Z mieszanki organicznej, do zastosowania na oś przednią i tylną. Nadaje się zwłaszcza do motocykli o mniejszych pojemnościach i słabszych osiągach, a jeśli w turystyce, to niewymagającej. Okładziny tej kategorii potrzebują odpowiedniego dotarcia przy pierwszych kilometrach po założeniu. Liniowy, nieagresywny moment zadziałania klocka docenią mniej zaawansowani motocykliści. Mieszanka jest uniwersalna, kompatybilna ze wszystkimi typami tarcz, również żeliwnymi w motocyklach klasycznych. W porównaniu do klocków oryginalnie montowanych w fabryce zapewniają dłuższą żywotność i sprzyjają wysokiej żywotności tarczy hamulcowej. Oczywiście mają homologację drogową. PC Czyli Performance&Comfort – to nowość w ofercie TRW, dostępna od połowy roku 2019. Są również z mieszanki organicznej i na obie osie. Charakterystykę ma podobną do okładziny Organicznych, czyli liniowo narastającą skuteczność hamowania, ale wyższa tzw. pojemność termiczna zapewnia stabilniejszą efektywność przy mocniejszym wytracaniu prędkości. Klocki tej kategorii sprawdzają się zwłaszcza w cięższych maszynach, gdy ich użytkownicy poszukują przyjaznej charakterystyki pracy hamulca. Zmniejszone pylenie to tylko dodatkowa zaleta. Ceną i osiągami plasują się pomiędzy Allround i Sinter. Klocki dopuszczone do użytku na drogach publicznych. SV oraz SH Z mieszanki sinterowej (metalicznej). SV – to mieszanka na oś przednią, natomiast SH – na tylną. Ze względu na różne możliwości przedniego i tylnego hamulca, te dwie mieszanki oferują różne współczynniki tarcia. Zastosowanie w parze gwarantuje odpowiedni balans hamowania. To oferta dla użytkowników motocykli o wyższych osiągach, ciężkich customów oraz do wymagających zastosowań turystycznych. Klocków nie trzeba docierać. Moment rozpoczęcia hamowania jest zdecydowanie ostrzejszy, dlatego docenią je raczej motocykliści bardziej doświadczeni lub mający już doświadczenie z metalicznymi klockami. Okładziny z mieszanki tylnej SH można łączyć ze wszystkimi innymi okładzinami na oś przednią. Te typy okładzin mają homologację do ruchu na drogach. SRT Mieszanka sinterowa (metaliczna) na przednią oś, przeznaczona do ruchu na drodze (homologacja) i do użytku na torze (ale sporadycznego, amatorskiego, gdy dojeżdża się na kołach) czyli do drogowych motocykli sportowych, ciężkich motocykli turystycznych o wysokich osiągach oraz dla wymagających motocyklistów (ostrzejsze rozpoczęcie hamowania). Klocki wykonane w przy zastosowaniu technologii NRS, zapewniającą bezpieczeństwo i stabilność hamowania do zużycia. Specjalna technologia wykonania spieku sprawa, że efektywność hamowania jest bardziej stabilna nawet w wysokiej temperaturze, czyli przy bardziej agresywnej jeździe. Wśród mieszanek drogowych SRT oferuje najwyższe osiągi w każdych warunkach. LF Mieszanka organiczna z podkładem ceramicznym w celu ograniczenia przegrzewania się układu hamulcowego do stosowania na tylne koło, niższy współczynnik tarcia zapobiegający częstemu blokowaniu tylnego koła nadają się do stosowania przy wszystkich rodzajach tarcz Do motocykli wyścigowych W tej grupie znalazła się tylko jedna mieszanka dopuszczona do użycia na drogach publicznych. Ponadto występują w niej tylko klocki na przednią oś (na tylnej stosuje się mieszankę SH, opisaną powyżej). SRQ Mieszanka sinterowa (metaliczna) stworzona z myślą o treningach na torze, przeznaczona do motocykli supermoto i z silnikami o pojemnościach poniżej 600 ccm. Na tle kolejnych mieszanek ma relatywnie najmniejszą odporność na fading (utratę efektywności po nadmiernym rozgrzaniu) i najmniejszą żywotność, lecz przy tym także najniższą cenę. SRT Cechy opisane powyżej. Przeznaczona do celów treningowych lub dla motocyklistów dojeżdżających na tor „na kołach” i dlatego dopuszczona do ruchu na drodze. CRQ Mieszanka karbonowa o podwyższonych osiągach, do zastosowań wyczynowych. Klocki należy rozgrzać dla uzyskania pełnych osiągów. Wykonane w technologii NRS, szybko się zużywają (do 6 godzin jazdy). Pozostawiają na tarczach i zaciskach pył wymagający czyszczenia. Osad na tarczy może pozostać, jeśli nie używa się okładzin innego typu. Okładzina podatna jest na uszkodzenia mechaniczne. SCR Mieszanka sinterowo-karbonowa (metaliczno-węglowa) jest przeznaczona wyłącznie dla profesjonalistów. By należycie spełniała swoją funkcję, musi być bardzo mocno rozgrzana, lecz wówczas oferuje maksymalne osiągi w każdych warunkach. Jest odpowiednia do wyścigów drogowych, endurance oraz na tory, wymagające agresywnego hamowania. Klocki z tą mieszanką wyróżnia wydłużona żywotność nawet przy agresywnym użyciu, lecz zostawiają one pył i osad na tarczach i zaciskach. Rzecz jasna to najkosztowniejszy produkt. W off-roadzie W „brudnym” sporcie nie ma kompromisów. Mieszanki sprawdzają się tylko w takich warunkach, do jakich zostały stworzone. Każdy typ mieszanki przewidziany jest na oś przednią oraz tylną. Może być stosowany do motocykli crossowych, enduro i do quadów. Tylko jeden typ nie jest dopuszczony do ruchu na drogach publicznych. Organiczne (STD) Charakterystykę tej mieszanki organicznej znamy z motocykli drogowych. Najlepsza w suchych warunkach. Ma niezbyt długą żywotność. SI Mieszanka sinterowa (metaliczna) o wysokiej wytrzymałości i wydajności, również w trudnych warunkach. Najlepiej sprawdza się w warunkach błotnistych, ale wytrzymuje zastosowanie w piachu. RSI Najbardziej zaawansowana, ale i najdroższa, off-roadowa mieszanka sinterowa (metaliczna). Oferuje najlepsze osiągi w warunkach suchych, gdy temperatura układu hamulcowego staje się wyższa. Nie ma homologacji drogowej. EC Najtańsza, organiczna mieszanka, dopuszczona do użytku na drodze publicznej. Do skuterów Mieszanki okładzin w klockach hamulcowych do skuterów opracowane zostały z uwzględnieniem ich osiągów i masy. Przygotowane typy są przeznaczone na oś przednią oraz tylną. Charakterystyka pracy mieszanek organicznych i metalicznych jest podobna, jak do motocykli drogowych. Tylko jeden typ nie ma homologacji drogowej. Organiczne (STD) Tę mieszankę organiczną znamy z motocykli drogowych. Jest dopasowana do charakterystyki niedużych skuterów. EC To klocki o najniższej cenie, z mieszanką organiczną. SR Z mieszanki sinterowej (metalicznej) to klocki łączące podwyższone osiągi z umiarkowaną ceną, lecz brak im homologacji drogowej. SRM To mieszanka sinterowa (metaliczna) przeznaczona do większych skuterów o wyższych osiągach. Klocki, w których ją zastosowano nie wymagają docierania. Wyróżniają się podwyższoną skutecznością i odpornością termiczną. TRW-Lucas oferuje odpowiednie klocki hamulcowe do motocykli każdej klasy i rodzaju. Dwanaście mieszanek ciernych dostępnych w naszej ofercie pozwala wybrać zamienne klocki hamulcowe, które zapewniają maksymalny poziom bezpieczeństwa i wydajności motocyklom turystycznym i sportowym, motocyklom niestandardowym oraz terenowym, a także skuterom, czterokołowcom i pojazdom ATV. TRW-Lucas zapewnia Przednie i tylne klocki hamulcowe do motocykli dla ponad 6000 modeli. 12 różnych mieszanek ciernych w klockach hamulcowych do motocykli, aby zapewnić maksymalny poziom zgodności i wydajności. Patrz przegląd materiałów ciernych, w strefie Download. Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykla dla sektora posprzedażnego wyprodukowano bez dodatku azbestu, aby chronić ludzi i środowisko naturalne. Kompleksową gamę klocków hamulcowych do motocykli o wysokiej wydajności, przeznaczonych do zawodów terenowych oraz różnych zastosowań na torze wyścigowym. Klocki hamulcowe do motocykli charakteryzujące się doskonałą zgodnością ze wszystkimi tarczami hamulcowymi TRW-Lucas do motocykli oraz oryginalnym wyposażeniem. Wszystkie klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli przeznaczone do użytku na drogach publicznych posiadają homologację TÜV i spełniają wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego. Wyjątkowy asortyment klocków hamulcowych do motocykli zarówno dla klasycznych, jak i nowoczesnych modeli TRW-Lucas zapewnia możliwość wyboru zamiennych klocków hamulcowych do motocykli dla ponad 6000 modeli. Nasz katalog części zawiera wypróbowane i sprawdzone klocki hamulcowe ze specyfikacjami zalecanymi dla pojazdów od 1970 roku do najnowszych modeli. Dopasowując klocek hamulcowy do potrzeb kierowcy, zapewniamy optymalne mieszanki ciernej , niezależnie od tego, czy jest to motocykl typu turystycznego, „street fighter”, „superbike”, skuter, enduro, motocross lub czterokołowy pojazd ATV. Wyjątkowa technologia klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli TRW zawsze jest pionierem innowacyjności, dlatego zapewnia swoim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie klocków hamulcowych do motocykli, takie jak system NRS (NUCAP RETENTION SYSTEM). Jest to unikalna opatentowana metoda przytrzymania okładziny ciernej do płytki tylnej . Metoda ta jest stosowana w produkcji wszystkich klocków hamulcowych TRW-Lucas organic i CRQ Hyper-Carbon. System NRS polega na zastosowaniu na powierzchni płyty tylnej specjalnych haczyków, które są na stałe osadzone w materiale okładziny. Okładzina przylega stabilnie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach termicznych i mechanicznych, gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa i wydajności klocka hamulcowego. Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli dopasowane do potrzeb każdego motocykla i każdego kierowcy Nasza gama przednich i tylnych klocków hamulcowych do motocykli zawiera 12 różnych mieszanek okładzin. W katalogu klocków hamulcowych TRW-Lucas do motocykli można znaleźć okładziny organiczne, węglowe oraz ze spieków metali. Sześć z nich przeznaczonych jest do użytku na drogach publicznych. Spełniają one wymagania w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego i posiadają homologację TÜV. Znajdujący się na płycie tylnej kod certyfikacji gwarantuje zgodność klocków hamulcowych TRW-Lucas z wymaganiami w zakresie ruchu drogowego, zapewniając ci spokój i bezpieczeństwo. Sześć mieszanek zaprojektowano specjalnie z myślą o zastosowaniu wyścigowym - były one z sukcesem stosowane przez liczne zespoły i kierowców w wielu seriach wyścigów, aż do poziomu Mistrzostw Świata. Klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli są przyjazne dla środowiska i spełniają najbardziej rygorystyczne standardy jakości Żadne materiały użyte w klockach hamulcowych wchodzących w skład naszej oferty części hamulcowych do motocykli nie zawierają azbestu, a zachowanie europejskich standardów produkcji gwarantuje zgodności z najbardziej rygorystycznymi normami ochrony środowiska. TRW posiada nie tylko certyfikację ISO 9001, ale również certyfikację ISO/TS 16949, czyli najnowszą normę jakości międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego. Części układu hamulcowego do motocykli o zwycięskiej wydajności Naszym celem jest oferowanie klocków hamulcowych do motocykli o długim czasie użytkowania i doskonałej wydajności nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach! Nasze klocki hamulcowe zapewniły nam zwycięstwo w teście magazynu MOTORRAD, a klocki hamulcowe TRW-Lucas do motocykli otrzymały celujące oceny w testach w wielu czasopismach branżowych. Warto zapoznać się z naszymi Poradami i Wskazówkami dotyczącymi klocków hamulcowych do motocykli i innych części hamulcowych TRW-Lucas do motocykli, znajdującymi się w dziale Download, w sekcji Serwis. Znajduje się tam wiele informacji na temat klocków hamulcowych do motocykli i wiele innych przydatnych wskazówek ułatwiających prawidłową instalację nowych klocków hamulcowych. Kierowcy wyścigowi skorzystają z porad dotyczących obsługi oraz dopasowywania w instrukcjach dotyczących nowej generacji materiałów użytych w klockach wyścigowych, takich jak CRQ Hyper-Carbon i SCR Sinter-Carbon.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Trw
Typ samochodu
  • Samochody osobowe
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES)