Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia Niepołomice
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboru omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, …
Liczba ofert: 57
Oferta sklepu
Lista Ofert
-
7,7 kmul. Kłaj 650/7 Kłaj43,70 zł
-
7,7 kmul. Kłaj 650/7 Kłaj44,51 zł
-
13 kmul. Agatowa 31 Kraków43,70 zł
-
13 kmul. Agatowa 31 Kraków44,51 zł
-
14 kmos. Teatralne 33a Kraków43,70 zł
-
14 kmos. Teatralne 33a Kraków44,51 zł
-
15 kmul. Ochota 15F Wieliczka43,70 zł
-
15 kmul. Ochota 15F Wieliczka44,51 zł
-
15 kmul. Medweckiego 2 Kraków43,79 zł
-
15 kmul. Marii Dąbrowskiej 17A Kraków43,99 zł
-
16 kmal. Pokoju 67 Kraków43,99 zł
-
16 kmul. Wielicka 259 Kraków43,99 zł
-
16 kmul. Przewóz 41 Kraków43,70 zł
-
16 kmul. Przewóz 41 Kraków44,51 zł
-
17 kmul. Bolesława Orlińskiego 1/12 Kraków43,70 zł
-
17 kmul. Bolesława Orlińskiego 1/12 Kraków44,51 zł
-
18 kmal. Bora Komorowskiego 41 Kraków43,79 zł
-
18 kmul. Bora-Komorowskiego 37 Kraków43,79 zł
-
18 kmul. Dobrego Pasterza 122 Kraków43,99 zł
-
19 kmul. Pilotów 2E Kraków43,99 zł
-
19 kmul. Grzegórzecka 43 Kraków43,70 zł
-
19 kmGrzegórzecka 43 Kraków44,51 zł
-
19 kmul. Starowiślna 84 Kraków43,70 zł
-
19 kmul. Starowiślna 84 Kraków44,51 zł
-
19 kmul. Witosa 39 Kraków43,70 zł
-
19 kmUl. Witosa 39 Kraków44,51 zł
-
20 kmul. Pawia 5a (poziom -1 drukarnia kopia.pl) Kraków43,70 zł
-
20 kmul. Wysłouchów 3 Kraków43,99 zł
-
20 kmul. Pawia 5a (poziom -1, drukarnia kopia.pl) Kraków44,51 zł
-
20 kmul. Pawia 5 Kraków43,79 zł
-
20 kmul. Wielicka 28 Kraków43,99 zł
-
20 kmKalwaryjska 51 Kraków43,70 zł
-
20 kmul. Pawia 34 Kraków43,99 zł
-
20 kmul. Kalwaryjska 67 Kraków43,99 zł
-
20 kmul. Stanisława Mitery 8 Kraków43,70 zł
-
20 kmUl. Stanisława Mitery 8 Kraków44,51 zł
-
20 kmStolarska 8/10 Kraków42,27 zł
-
21 kmul. Piłsudskiego 3/1 Kraków49,32 zł
-
21 kmul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7 Kraków43,70 zł
-
21 kmul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7 Kraków44,51 zł
-
21 kmul. Batorego 15B Kraków43,99 zł
-
21 kmRajska 12 Kraków43,70 zł
-
21 kmul. Zakopiańska 62 Kraków43,99 zł
-
21 kmul. Świętokrzyska 5 Kraków43,99 zł
-
21 kmul. Kluczborska 17 Kraków43,99 zł
-
22 kmul. Kościuszki 48 Kraków43,70 zł
-
22 kmul. Kościuszki 48 Kraków44,51 zł
-
22 kmul. Urzędnicza 37/Lokal-1 Kraków43,70 zł
-
22 kmul. Urzędnicza 37/Lokal-1 Kraków44,51 zł
-
22 kmul. Kobierzyńska 93 Kraków43,99 zł
-
24 kmul. Josepha Conrada 79 Kraków43,99 zł
-
24 kmul. Czerwone Maki 33a Kraków43,70 zł
-
24 kmul. Czerwone Maki 33a Kraków44,51 zł
-
25 kmLindego 7c Kraków44,31 zł
-
29 kmul. Majdzika 15 (Panattoni Park III) Skawina43,70 zł
-
29 kmul. Majdzika 15 (Panattoni Park III) Skawina44,51 zł
-
37 kmul. Bieszczadzka 29 Krosno43,79 zł
Opis
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboru omawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań! Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu? Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast? Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać? Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory , opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta. Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe. Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj! Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić. ― Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość. ― Rory Sutherland, autor książki Alchemia , wiceprezes Ogilvy Group Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książki The Choice Factory , w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status bestsellera w serwisie Amazon, a obecnie jest dostępna w dwunastu językach. Od 2021 Richard jest honorowym dożywotnim członkiem IPA, pracuje też w Möller Institute w Churchill College, który stanowi część Cambridge University. Przygląda się możliwościom zastosowania wniosków z badań nad zachowaniami ludzi w praktyce reklamowej. Prowadzi eksperymenty związane z zachowaniami, a ich wyniki opisuje w serwisach Marketing Week, The Drum, Campaign, Admap oraz Quartz. Na plaformie X pisze o najnowszych odkryciach psychologii społecznej, posługując się nickiem @rshotton.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Wybrane wydawnictwa |
|
Okładka |
|
Rok wydania |
|
Ilość stron |
|
ISBN |
|