Małe wielkie auta Mysłowice

Jak powóz konny z wbudowanym silnikiem zaczął przypominać obecne pojazdy? Jak w małych nadwoziach wygospodarowywano przestrzeń dla kilku pasażerów? Co to są mikrosamochody? Z jakimi osiągnięciami kojarzymy tak znane nazwiska, jak Ford, Renault czy Benz? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziemy w …

od 33,99 Najbliżej: 10 km

Liczba ofert: 15

Oferta sklepu

Opis

Jak powóz konny z wbudowanym silnikiem zaczął przypominać obecne pojazdy? Jak w małych nadwoziach wygospodarowywano przestrzeń dla kilku pasażerów? Co to są mikrosamochody? Z jakimi osiągnięciami kojarzymy tak znane nazwiska, jak Ford, Renault czy Benz? Na te i inne pytania odpowiedź znajdziemy w najnowszej książce Zdzisława Podbielskiego Małe wielkie auta . Autor zaprasza za kierownicę pierwszych, skonstruowanych jeszcze w XIX wieku pojazdów i zdradza sekrety konkretnych modeli małych samochodów, które na zawsze zmieniły świat motoryzacji. Poznajmy historię ich powstania, osiągi, zalety i wady. W tym elitarnym gronie znalazły się takie legendy, jak francuski Citroën 2CV, niemiecki Volkswagen Käfer (Garbus) czy angielski Morris/Austin Mini. Nie może zabraknąć również sympatycznego Polskiego Fiata 126p, ulubionego niegdyś pojazdu każdego Polaka. Dzięki rzetelnej wiedzy i długoletniemu doświadczeniu Autora w branży motoryzacyjnej fani czterech kółek zyskują wyjątkową książkę o małych samochodach i ich wielkiej historii. Małe wielkie auta – Historia małych samochodów, które zmieniły świat motoryzacji W książce Małe wielkie auta Zdzisław Podbielski zabiera nas w fascynującą podróż przez historię motoryzacji, odkrywając sekrety małych pojazdów, które na zawsze wpisały się w nasze serca i umysły. Dowiedz się, jak powstały pierwsze samochody, jakie innowacje wprowadziły i jakie legendy motoryzacji, takie jak Citroën 2CV czy Volkswagen Käfer, zdefiniowały ich erę. Dla kogo jest ta książka? Miłośnicy motoryzacji Osoby interesujące się historią samochodów Fani klasycznych modeli i mikrosamochodów Studenci kierunków związanych z motoryzacją Osoby poszukujące inspiracji w projektowaniu pojazdów Co zyskasz dzięki tej publikacji? Wgląd w historię i ewolucję małych samochodów Znajomość osiągnięć znanych marek, takich jak Ford, Renault czy Benz Praktyczne informacje o legendarnych modelach i ich wpływie na motoryzację Możliwość odkrycia zalet i wad różnych pojazdów Inspirację do dalszego zgłębiania tematu motoryzacji Kluczowe tematy i obszary Historia małych samochodów Innowacje w motoryzacji Analiza legendarnych modeli Osiągnięcia znanych producentów Mikrosamochody i ich znaczenie w historii O Autorze Zdzisław Podbielski to doświadczony ekspert w dziedzinie motoryzacji, który swoją pasję i wiedzę przekłada na fascynujące publikacje. Jego długoletnie doświadczenie w branży sprawia, że jest wiarygodnym źródłem informacji dla wszystkich miłośników czterech kółek. O Wydawcy Księży Młyn Dom Wydawniczy to renomowane wydawnictwo, które specjalizuje się w publikacjach związanych z historią, kulturą i sztuką. Dzięki starannie dobranym tytułom, wydawnictwo zdobyło uznanie wśród czytelników poszukujących wartościowych i inspirujących książek. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuKsięży Młyn Dom Wydawniczy Michał KolińskiKsięży Młyn 14 90-345 Łódź biuro@km.com.pl426327861

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Podbielski Zdzisław
Wybrane wydawnictwa
  • Księży Młyn Dom Wydawniczy
Okładka
  • Miękka
Format
  • 195 x 235 mm
Rok wydania
  • 2019
Ilość stron
  • 176
Tematyka
  • Samochody
ISBN
  • 9788377294239

Opinie Małe wielkie auta Mysłowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 3 opinie
  • m...9
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Książka super, jakość wykonania bez zarzutu
  • s...r
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • a...8
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.