E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon Mysłowice

2,75
2 opinie

Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku …

od 30,38 Najbliżej: 37 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia sprzedażowego konta na jednej z platform ofertowych? A może działać równolegle? Tylko na współpracę z którym z potentatów rynku e-commerce warto się zdecydować? By podjąć najlepszą dla siebie decyzję, trzeba poświęcić sporo czasu - uważnie prześledzić sposoby działania największych: Allegro, eBaya oraz Amazona, przestudiować ich regulaminy, poznać klientów, udogodnienia, jakie dana platforma oferuje wystawcom, a także pułapki, które na nich zastawia. Tak, pułapki - bo i na te niestety może się natknąć ktoś, kto dopiero rozpoczyna swoją aktywność w największych portalach ofertowych świata. Autorzy tej książki wykonali dla Ciebie mnóstwo pracy. Dokładnie przyjrzeli się trzem potentatom rynku e-handlu i opracowali przewodnik, który ułatwi Ci uruchomienie na jednej z tych platform własnego kanału sprzedaży. A może zdecydujesz się działać równocześnie na Allegro, eBayu i Amazonie? Jakąkolwiek podejmiesz decyzję, najpierw przeczytaj, jak przygotować sprzedaż na Allegro i jak prowadzić marketing w ramach tego serwisu. Wybierz dla siebie strategię obecności w tym portalu i opanuj narzędzia, które ułatwiają sprzedaż. Poznaj metody handlowania na polskiej i zagranicznych wersjach eBaya i przekonaj się, na jakie wsparcie ze strony administratora serwisu możesz liczyć. Upewnij się, czy warto rozpoczynać handlowanie na Amazonie, a jeśli podejmiesz decyzję na TAK, dobrze się do tego przygotuj. Dowiedz się, na czym polega growth hacking, czyli jak skutecznie ściągnąć użytkowników platform ofertowych bezpośrednio do swojego e-sklepu. Mirosław Smużniak – absolwent Politechniki Wrocławskiej na Wydziale Zarządzania i Inżynierii Produkcji. Wykładowca akademicki, który dzieli się ze studentami wiedzą z zakresu rynku e-commerce, nowoczesnych metod marketingu, zarządzania i komunikacji, logistyki i magazynowania, transportu w e-biznesie. Prowadził projekty szkoleniowe m.in. dla Allegro, DHL, InPost, EduInvest. Pełnił funkcje kierownicze w dużych centrach logistycznych. Praktyk e-biznesu z dwunastoletnim stażem. Na co dzień pomaga polskim przedsiębiorcom prowadzić z sukcesem efektywny e-biznes, w tym sklepy internetowe połączone z systemami automatyzującymi e-commerce. Jest autorem wielu publikacji poświęconych e-commerce oraz współautorem bestselleru Biblia e-biznesu wydawnictwa Helion (2013). Mateusz Bienias – wizjoner, nieznośny szef, zuchwały przedsiębiorca, pomysłodawca dwóch startupów technologicznych. Na co dzień zarządza, deleguje, rozwiązuje problemy, spędza czas z rodziną oraz trenuje CrossFit. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Doświadczenie zawodowe zdobywał w bankowości. Szybko się jednak przekonał, że bankowość nie jest dla niego i zwrócił swoje kroki w kierunku własnego biznesu. Od dziesięciu lat współtworzy projekty biznesowe w e-commerce. Chętnie dzieli się zdobytą wiedzą, a jego domeną jest tworzenie rozwiązań pozwalających zaoszczędzić czas i pieniądze.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Smużniak Mirosław, Bienias Mateusz
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2019
Ilość stron
  • 224
ISBN
  • 9788328340510
Model
  • miękka

Opinie E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon Mysłowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
2,75 na podstawie 2 opinie
  • a...4
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo wartościowa książka dla początkujących w biznesie online
  • Użytkownik Ceneo
    0,5
    Dla osoby, która pracuje w tej branży 4 miesiące ta książka nie wnosi nic nowego, co pomogłoby w pracy na tych portalach. Wszystkie informacje, które zostały zamieszczone w tej książce z łatwością można znaleźć w Internecie.