Sprzedaż jest sexi (E-book) Milanówek

Na rynku są dziesiątki książek o procesie sprzedaży, setki technik, tysiące rad i filmów. Ale które wybrać? Które będą na tyle skuteczne, że przyniosą widoczne zmiany i pozwolą więcej zarabiać? Autor niniejszej książki pomoże Wam w prosty sposób poukładać kontakt z Klientem i zobrazuje, jak teoria, …

od 19,90 Najbliżej: 5 km

Liczba ofert: 19

Oferta sklepu

Opis

Na rynku są dziesiątki książek o procesie sprzedaży, setki technik, tysiące rad i filmów. Ale które wybrać? Które będą na tyle skuteczne, że przyniosą widoczne zmiany i pozwolą więcej zarabiać? Autor niniejszej książki pomoże Wam w prosty sposób poukładać kontakt z Klientem i zobrazuje, jak teoria, jaką znacie z innych książek, wykładów i szkoleń, działa na polskim froncie sprzedażowym. Wszelkie informacje i wnioski zawarte w tej lekturze są owocem tysięcy godzin spędzonych na obsłudze Klientów, na setkach odmów i starań o nowe zlecenia. Pracując z ludźmi będziecie w stanie wyciągnąć wiele użytecznych rzeczy, które sprawią, że jeszcze lepiej i pewniej poczujecie się w kontakcie z Klientem, a to przełoży się nie tylko na większy komfort pracy, ale i w końcu na coraz wyższe wynagrodzenie. Spis treści: Podziękowania O autorze O książce Wstęp 1 Czym była, a czym jest dzisiaj sprzedaż? OD KIEDY ISTNIEJE SPRZEDAŻ? SPRZEDAŻ TO SPRZEDAŻ W POLSCE WYTRWAJ W TYM, CO ROBISZ WYKSZTAŁCENIE SPRZEDAWCY CENA CZYNI CUDA? Podsumowanie 2 Nim zaczniemy obsługę DWA SYSTEMY WZORY I ICH ZMORY CO DZIAŁA PRZED SAMYM SPOTKANIEM? SŁOWO, KTÓRE PARALIŻUJE SPRZEDAŻ CHWILE ULOTNE Podsumowanie 3 Zaczynamy obsługę POCZĄTEK SPOTKANIA OBSERWACJA I DOPASOWANIE PRZYSTANEK MÓZG KIM JEST TWÓJ ROZMÓWCA? COŚ JESZCZE PO DRODZE MOJA FIRMA NAJWIĘKSZA KORZYŚĆ DLA KLIENTA Podsumowanie 4 Czas Klienta MASZ JAKIŚ PROBLEM? NIE ZABIJAJ SPRZEDAŻY ZBYT SZYBKO ZBYT SZYBKIE PODANIE CENY EFEKT ZAKOTWICZENIA NAJCZĘSTSZE BŁĘDY BO? O CO CHODZI? TWÓJ KLIENT CZUJESZ CZY ROZUMIESZ? Analityk Decydent Przyjaciel Entuzjasta Ćwiczenie sprawdzające Podpowiedzi EKSTRAWERTYK = DOBRY SPRZEDAWCA? MALUJ OPOWIEŚĆ 1000 I JEDNEJ OFERTY 1. Śmiech 2. Obrazy 3. Zmysły 4. Autorytet 5. Zwięzłość 6. Włączenie Klienta 7. Rozluźnienie SPOŁECZNY DOWÓD SŁUSZNOŚCI CZYTANIE, PISANIE, LICZBY, FAKTY CO KLIENT Z TEGO MA? KANAPKA Podsumowanie 5 Czas kończyć? MAM PEWNĄ OBIEKCJĘ PRZYGOTUJ KLIENTA DO ZMIANY. SPRZEDAŻ ZA WSZELKĄ CENĘ ROZLUŹNIJCIE ATMOSFERĘ LUB ODERWIJCIE PLASTER NIE I JUŻ CZAS PODPISAĆ UMOWĘ I WYDAĆ TOWAR ZAMYKAĆ CZY NIE ZAMYKAĆ? MIEJ CEL ZAMKNIĘCIE BEZPOŚREDNIE TAK, TAK, TAK SPRÓBUJ WARM-DOWN PRAWDZIWA SPRZEDAŻ ZACZYNA SIĘ PO SPOTKANIU SPRAWDŹ, CO DZIAŁA TO, ŻE KTOŚ NAS UCZY, NIE ZNACZY, ŻE SIĘ NAUCZYMY GEORGE BERNARD SHAW

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Tomasz Targosz
Rok wydania
  • 2016
Wybrane wydawnictwa
  • Złote Myśli
Ilość stron
  • 128
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB