Marketing Sztuka konkurowania i współpracy [KSIĄŻKA] Milanówek

Marketing, Poltext Tytuł: Marketing Podtytuł: Sztuka konkurowania i współpracy Wydawnictwo: Poltext Data premiery: 2023-01-27 Rok wydania: 2023 Okładka: miękka ze skrzydełkami Liczba stron: 522 Format: 165 x 235 mm Szerokość produktu: 16.5 Wysokość produktu: 23.5 ISBN: 9788381754590 Szerokość …

od 70,35 Najbliżej: 5 km

Liczba ofert: 29

Oferta sklepu

Opis

Marketing, Poltext Tytuł: Marketing Podtytuł: Sztuka konkurowania i współpracy Wydawnictwo: Poltext Data premiery: 2023-01-27 Rok wydania: 2023 Okładka: miękka ze skrzydełkami Liczba stron: 522 Format: 165 x 235 mm Szerokość produktu: 16.5 Wysokość produktu: 23.5 ISBN: 9788381754590 Szerokość towaru w centymetrach: 25 Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych. Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego). Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok "Z praktyki rynkowej", moduł "Zdaniem eksperta" zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu. Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu. Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Opracowanie zbiorowe
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 48
ISBN
  • 9788381754590