Continental Contact Ii 28X1,75 (47-622) Drut Reflex Czarny (Co0100285) Mikstat

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją …

od 245 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty. Opona Contact II - Szybkość, bezpieczeństwo i komfort gwarantowane! Opona łącząca funkcjonalność, sportowy charakter i bezpieczeństwo. Idealna do miasta, zapewnia komfortową i bezpieczną jazdę. CECHY: Najwyższa półka, najwyższe standardy Najnowsze technologie, ręcznie dobierane materiały Wydajne opony dla ambitnego rowerzysty Jakość w codziennym użytkowaniu Bieżnik zaprojektowany do różnych nawierzchni Mocny oplot Opona łącząca funkcjonalność, sportowy charakter i bezpieczeństwo Rowki na nowym trójwymiarowym profilu bieżnika ułożone są w taki sposób, aby uniemożliwić dostawanie się w nie różnych obiektów Specjalna budowa lamelek zapewnia przyczepność i optymalny kontakt z podłożem Obraca się szybko i spełnia swoje zadanie, jako wszechstronna opona odporna na przebicia Oczywiście jej nieodłączną cechą jest sprawdzony SafetySystem Breaker Odblaskowe paski – dostępne jako opcja SPECYFIKACJA: Przeznaczenie - opony miejskie / trekkingowe Segment - Miasto Warunki - Mieszane / Asfalt TPI - 3/180 PSI - 28-622 - 80-102 32-622 - 70-85 37-622 - 56-85 42-622 - 50-85 47-622 - 45-58 PU - 10 TECHNOLOGIA: SafetySystem Breaker – system ochrony przed przebiciem SafetySystem Breaker wykonany jest z bardzo wytrzymałej nylonowej tkaniny wzmacnianej Kevlarem. Jest odporny na przebicia i przecięcia, a mimo to lekkie i elastyczne, opona szybko dostosowuje się do nawierzchni. Unikając zauważalnego wzrostu masy ioporów toczenia, Oplot to chroni osnowę przed obiektami i wydłuża żywotność opony. Opony z Oplotem SafetySystem zapewniają również dobry komfort jazdy. ECO – opony które oszczędzają prąd Opony Continental z logo ECO czerpią ze stuletniego doświadczenia w konstruowaniu opon do skuterów i motocykli. Zostały opracowane do rowerów elektrycznych rozwijających prędkości do 25 km/h. Gwarantują niskie opory toczenia i wysoką odporność na przebicia. Testowane są na e-bike’ach, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu na skutek dodatkowej siły napędowej. Niektóre opony, takie jak Top CONTACT II, posiadają również certyfi kat ECE-R 75, oznacza to, że mogą być wykorzystywane w szybkichrowerach elektrycznych, do prędkości 50 km/h. Osnowy i TPI Konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu. Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decydujeo specyfi cznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 2,54 cm. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breakermoże być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Wzależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastycznykauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w naszychsportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfi kacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker. Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Continental
Rodzaj
  • Opony drutowe
Przeznaczenie
  • Miejskie
Rozmiar
  • 28x1,75
Szerokość cale (")
  • 1,75
Szerokość (mm)
  • 47
Średnica koła
  • 28 cali