Przewód Hamulcowy Miedziany 250 Cm M10X1 Rurka Cu Wp 048 Mikołów

Gotowy przewód hamulcowy miedziany , Rurka Cu przewód sztywny Producent : WP Symbol: WP-048 Symbol II: 1051052500 ilość szt: 1 PARAMETRY Długość: 250 cm Średnica przewodu: 4.75 mm Grubość ścianki: 0,90 mm Złączka 1 - gwint M10x1 Złączka 2 - gwint M10x1 Spęczenie : SF spęczenie używane w przewodach …

od 52,80 Najbliżej: 29 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Gotowy przewód hamulcowy miedziany , Rurka Cu przewód sztywny Producent : WP Symbol: WP-048 Symbol II: 1051052500 ilość szt: 1 PARAMETRY Długość: 250 cm Średnica przewodu: 4.75 mm Grubość ścianki: 0,90 mm Złączka 1 - gwint M10x1 Złączka 2 - gwint M10x1 Spęczenie : SF spęczenie używane w przewodach hamulcowych wiekszości samochodów europejskich. W celu zapewnienia odpowiedniej wytrzymałości w czasie pracy pod ciśnieniem w układzie hamulcowym wszystkie miedziane przewody hamulcowe Przedsiębiorstwa „WP” o średnicy zewnętrznej 4,75 mm posiadają zalecaną grubość ścianki 0,90 mm. Grubość ścianki w miedzianym przewodzie hamulcowym ma wpływ na wytrzymałość !!!! Przewody hamulcowe, aby zachować odpowiednie parametry przy pracy pod ciśnieniem, powinny wytrzymać ciśnienie przekraczające 1000 bar. Na uzyskanie takiej wytrzymałości wpływa odpowiedni proces oczyszczania i wyżarzania rur. Rurki muszą mieć odpowiednią strukturę wewnętrzną i przekrój w obwodzie niezmienny na całej długości, a także mieć określone wymiary. Łatwym do zweryfikowania, czy dany przewód spełnia obowiązujące normy, jest parametr grubości ścianki. Przy średnicy zewnętrznej 4,75 mm (standardowy wymiar przewodu hamulcowego) grubość ścianki przewodu miedzianego powinna wynosić 0,90 mm. Przy takich parametrach i odpowiednio przygotowanym materiale przewód hamulcowy wytrzymuje zadane obciążenia. Zmniejszenie grubości ścianki nawet o 0,10 mm, czyli do grubości 0,80 mm, powoduje, że wytrzymałość spada nawet o 200 – 250 bar. Warto to zapamiętać, gdyż na rynku oferowane są przewody hamulcowe właśnie o cieńszej ściance. Niektórzy producenci, chcąc zmniejszyć cenę swoich produktów, decydują się na takie rozwiązanie, oszczędzając na materiale. Nieświadomy klient, który kupił takie przewody (prawie 25% mniej wytrzymałe), może mieć z tego powodu problemy z układem hamulcowym, w szczególności jeśli posiada ABS czy ESP, gdzie owa wytrzymałość ma bardzo duże znaczenie. Warto dodać, że rurki miedziane o średnicy zewnętrznej 4,80 mm i grubości ścianki 0,80 mm są stosowane w układach chłodniczych, gdzie obowiązuje na nie norma EN 12735-1. Producenci nie powołują się na tę normę ze względu na to, że rura ta oraz przewody z niej wykonane mogą być stosowane jedynie w układach chłodniczych, a nie hamulcowych. Gotowe przewody hamulcowe zakończone są ochronnymi kapturkami, zapobiegającymi przesuwaniu się złączek na przewodzie oraz uniemożliwiającym dostawaniu się zanieczyszczeń do środka przewodu. Przewody wymagają wyprofilowania podczas montażu. Audi 50: CP Daihadsu Charmant: CC Ford Consul: ST Ford Consul: ST Mercedes A (W168): CL Mercedes A (W168): CL Mercedes-Benz L200: SP Mercedes-Benz L300: SP Mercedes Sprinter (BM901/902/903): STL Mercedes Sprinter (BM901/902): STL Mercedes Vito (BM638): PP Seat Toledo: CP Toyota Corolla: CC Toyota Hilux LN: CC Volvo 240/260: CL Volvo 240/260: CP Volvo 343: CC VW Caddy: SPL VW Derby: CP VW Golf I: CL VW Golf I: STP VW Golf II: CL VW Jetta: STP VW Jetta: CL VW Lupo: CP VW LT: STP VW Lupo: CP VW Passat: CL VW Passat: CP VW Polo: CP Specyfikacja złącza: DŁUGOŚĆ : 17,0 mm GWINT : M10 x 1 ŚR. WEW. : 5,0 mm KLUCZ : 11 mm

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • WP
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • P - Zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału
Typ samochodu
  • Samochody osobowe