Promocja Marki. Poradnik Dobrych Praktyk (E-Book) Mikołów

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi …

od 30,40 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym - tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce "Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk" tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego I. Wstęp - trochę o brandingu Marketing to promocja? Czym jest branding? W świecie strategii Wyróżnij swoją markę Zacznij od szefa II. Marka, czyli… ? Klienci doceniają "ludzką twarz" marki Które marki lubimy najbardziej i jakim markom ufamy? Jakie marki najchętniej polecają konsumenci Lojalność klienta Logo miasta i regionu III. Media się zmieniają Prasa Telewizja Magia radia Internet Social media Mobile marketing Internet rzeczy IV. Content marketing, czyli treść jest najważniejsza Treść to nie reklama AAAZlecę pisanie tekstów za 1 zł, czyli ilość nie jakość Dlaczego marketing treści jest tak ważny w Internecie? Treść to nie tylko teksty Instagram i Pinterest Opowiadaj ciekawe historie Sam opowiadaj o swojej marce NGO-sy z historiami V. Mniej o nich mówimy, ale ciągle nam towarzyszą Outdoor Wyjdź poza media "Dodatki obowiązkowe" - materiały BTL Sponsoring sportowy Product placement i city placement Kultura to pikniki i festyny Marketing terytorialny Marketing szeptany VI. Public relations Jak zaistnieć w mediach E-PR, czyli public relations w Internecie VII. Marka osobista Sześć pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć Nie tylko frazes Schematy i łamanie konwencji Czas zmian Śladami internauty Dla kogo jest personal branding? Stwórz się sam Czego nie uczy szkoła? Zanim zostaniesz "celebrytą" Zatem mieć czy być? Zaszufladkowanie - największe zagrożenie w personal brandingu Personal branding. Lektura dodatkowa Polska to nie USA Blogowanie w pigułce O czym pisać, aby mieć czytelników? Jak często pisać? Publikuj, ludzie Ci uwierzą Autokreacja YouTube Twoja telewizja Hejterzy też mają twarz Pisanie książek a marka osobista Wyglądaj jak profesjonalista Marka osobista a marka firmy ROZMOWY Z BLOGERAMI O PERSONAL BRANDINGU Tomasz Tomczyk Jacek Gadzinowski Maciej Budzich Andrzej Tucholski Przemysław Pająk Krzysztof Lis VIII. Na koniec słów kilka Nic nie trwa wiecznie Efektywność: intuicja czy badania Na koniec o wydatkach

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Stępowski Robert
Rok wydania
  • 2014
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Ilość stron
  • 204
Format
  • MOBI
  • EPUB